Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Mnenja gostiteljev in gostov o prenočiščih

Mnenja so ključnega pomena za izgradnjo zaupanja na Airbnbju. Pomembno prispevajo k izmenjavi povratnih informacij med gostitelji in gosti, pomagajo naši skupnosti pri sprejemanju premišljenih odločitev in oblikujejo pričakovanja glede načrtovanja potovanj. Prepričani smo, da je sistem pisanja mnenj pošten, če spoštuje in varuje pristne povratne informacije članov naše skupnosti, poleg tega pa smo vzpostavili številne zaščitne ukrepe za vzdrževanje zaupanja v naš sistem pisanja mnenj.

Kdo lahko napiše mnenje na Airbnbju?

Gostitelji in gostje lahko pišejo mnenja samo za prenočišča, ki so bila rezervirana in plačana na Airbnbju.

Kdaj je mogoče poslati in objaviti mnenje?

Gostitelji in gostje imajo za posredovanje mnenja na voljo 14 dni po odhodu gosta. Gostitelji in gostje lahko napišejo mnenje tudi za nekatere rezervacije, ki so bile odpovedane na dan prihoda ali po njem (00:00 po lokalnem času v kraju prenočišča).

Mnenja bomo objavili po tem, ko jih pošljeta tako gostitelj kot gost, oz. po preteku 14-dnevnega roka – kar nastopi prej.

Če gostitelj odpove rezervacijo pred dnevom prihoda gosta, mnenja o bivanju ne bosta mogla napisati niti gostitelj niti gost.

Kako napisati mnenje

Po koncu bivanja vam bo Airbnb poslal e-sporočilo s pozivom, da napišete mnenje o zadnjem gostitelju ali gostu. V e-sporočilu boste prejeli povezavo do strani »Mnenja«, prek katere boste lahko delili informacije o svojem bivanju z drugimi člani skupnosti. Če ne najdete povezave v e-sporočilu, lahko mnenje napišete tudi neposredno na Airbnbju:

  • Če ste gost, pojdite na stran Potovanja ali v Airbnbjev nabiralnik.
  • Če ste gostitelj, pa pojdite na razdelek Rezervacija v zavihku Danes ali pa v Airbnbjev nabiralnik.

Opomba: Airbnb bo morda zbiral nekatere vaše podatke (npr. podatke o kraju in državi prebivališča, datumu bivanja, vrsti potovanja in dolžini bivanja) in jih prikazal drugim gostom na strani z mnenji o prenočišču. Če želite skriti tovrstne podatke, stopite v stik z nami.

Način iskanja mnenj

Ko se boste prijavili v svoj račun Airbnb, boste v svojem javnem profilu lahko našli obe mnenji – tisto, ki je bilo napisano o vas in tisto, ki ste ga napisali sami.

    Ali so mnenja moderirana?

    Airbnb pred objavo ne moderira mnenj.

    Seveda morajo biti mnenja iskrena in se nanašati na dejansko rezervacijo, zato jih lahko odstranimo, če kršijo naš pravilnik o pisanju mnenj. To pomeni, da lahko mnenje odstranimo v naslednjih primerih:

    • Mnenje krši Airbnbjev pravilnik o vsebini, ker vključuje na primer zasebne ali zaupne podatke oz. diskriminatorno, nasilno ali grozečo vsebino.
    • Mnenje je pristransko, če je gost v zameno za pozitivno mnenje na primer prejel nagrado za brezplačno bivanje ali bivanje po nižji ceni, oziroma če obstaja sum, da je bila rezervacija opravljena izključno z namenom zvišanja uporabnikove skupne ocene.
    • Mnenje ni pomembno – na primer ne vsebuje informacij o gostitelju, gostu ali bivanju iz prve roke, ki bi drugim članom skupnosti pomagale sprejeti premišljeno odločitev o rezervaciji ali skrbi za goste.
    • Mnenje je zlonamerno – gostitelj na primer prijavi gosta zaradi resne kršitve pravil, zato gost o gostitelju iz maščevanja napiše pristransko mnenje.

    Poleg tega smo vzpostavili sistem prepoznavanja besedila, ki prepozna znake, da mnenje morda ni bilo napisano na podlagi dejanskega bivanja. Če naš sistem odkrije, da je po vsej verjetnosti mnenje lažno (ker se na primer ne nanaša na dejansko bivanje prek Airbnbja oz. se nanaša na bivanje, ki je bilo opravljeno izključno z namenom zvišanja uporabnikove skupne ocene), ga bomo odstranili.

    Možnost odstranitve mnenja

    Napisanega mnenja ne morete odstraniti, lahko pa nam ga prijavite, če menite, da krši naš pravilnik o pisanju mnenj. Mnenja, ki kršijo naš pravilnik o pisanju mnenj, bomo odstranili, po odstranitvi pa bomo o tej odločitvi obvestili gostitelja in gosta. Pravilnik je zasnovan tako, da ščiti celovitost našega sistema pisanja mnenj, saj omogoča odstranitev mnenj, ki so lažna, nepomembna ali neiskrena, vendar na splošno omogoča, da uporabniki delijo svoje subjektivno mnenje o bivanju z drugimi člani skupnosti.

    Če mnenje, ki ste ga objavili, ne odraža več dejanske izkušnje, ki ste jo imeli kot gostitelj ali gost, ga lahko odstranite. Zahtevo za odstranitev svojega mnenja lahko pošljete naši ekipi za podporo strankam.

    Urejanje mnenja

    Ker želimo spodbujati iskrena in nepristranska mnenja, gostitelji in gostje ne morejo prosto urejati mnenj po tem, ko so jih napisali.

    • Če ste prvi napisali mnenje, ga lahko urejate, dokler druga stran ne napiše svojega. Za to imate na voljo 14 dni.
    • Obe mnenji bosta samodejno objavljeni po izteku 14-dnevnega obdobja oziroma ko gostitelj in gost napišeta svoji mnenji (kar nastopi prej). Po objavi mnenja ni več mogoče spreminjati.
    • Mnenja gostov in gostiteljev so objavljena istočasno in jih po objavi ni več mogoče urejati (druga oseba ne more prebrati vašega mnenja in posledično spremeniti svojega).
    • Sprememb mnenja, ki ga je gost napisal o vas, ni mogoče zahtevati, lahko pa se na nas obrnete z zahtevo za spremembo zaimka spola, ki je v mnenju naveden za vaš opis.

    Odgovor na mnenje

    Na objavljeno mnenje, ki ga je nekdo napisal o vas, lahko javno odgovorite. V odgovoru lahko navedete več okoliščin ali pa predstavite svoj pogled, pri čemer morate upoštevati tudi naš pravilnik o pisanju mnenj.

    Skupinska mnenja

    Če je v rezervaciji več potrjenih gostov, bo to mnenje prikazano v profilih vseh potrjenih gostov.

    Prikaz, iskanje in razvrščanje mnenj

    Mnenja so privzeto razvrščena v časovnem vrstnem redu, pri čemer je najprej prikazano najnovejše mnenje. Uporabnikom pa so na voljo tudi orodja za iskanje in razvrščanje mnenj. Nova izboljšana stran z mnenji vsebuje orodja, s katerimi lahko po novem razvrstite mnenja po datumu objave, najvišji ali najnižji oceni ter poiščete mnenja po ključnih besedah (kot so čistoča, hitrost interneta, lokacija itd.).

    Če želite razvrstiti mnenja, storite naslednje: 

    1. Kliknite vnos, ki vas zanima.
    2. Kliknite razdelek Mnenja.
    3. Kliknite želeno možnost za vrstni red prikaza: NajnovejšeNajbolje ocenjeno ali pa Najslabše ocenjeno.

    Ocene v okviru mnenj

    Pri vsakem mnenju boste našli skupno oceno z zvezdicami, ki jo je podal gost, na lestvici od 1 do 5. Splošna ocena prenočišča bo porazdeljena na posamezne ocene z zvezdicami. Prikazali bomo tudi povprečno oceno za vsako o teh podkategorij: čistoča, točnost podatkov, prihod, komunikacija, lokacija ter razmerje med kakovostjo in ceno prenočišča. Tako bodo gostje lažje razumeli, kaj lahko pričakujejo, gostitelji pa bodo prejeli informacije o področjih, ki jih je treba izboljšati.

    Podrobnosti o piscu mnenja in potovanju

    Če želite izvedeti čim več o gostih, ki so podali mnenja o bivanju v prenočišču, in s pomočjo teh informacij preveriti, ali prenočišče ustreza vašim potrebam, lahko tukaj najdete dodatne informacije o njih, kot so:

    • kraj, država, celina ali regija prebivališča,
    • datum bivanja (npr. junij 2023, pred tremi tedni, danes itd.),
    • vrsta potovanja (npr. gost je potoval z otroki, skupino ali hišnimi ljubljenčki),
    • dolžina bivanja (npr. bivanje za eno noč, bivanje za nekaj noči, bivanje za približno en teden ali bivanje za več kot en teden).

      Opomba: te informacije temeljijo na podatkih, ki so javno dostopni na strani profila pisca mnenja, oziroma drugih podatkih, ki jih je pisec mnenja predložil ob registraciji na Airbnbju ali ob zaključku rezervacije. Če želite skriti svoje podatke, stopite v stik z nami.

      Prenočišča na Airbnb.org

      Za mnenja o prenočiščih na Airbnb.org veljajo nekoliko drugačna pravila – preverite, kako se uporabljajo mnenja za prenočišča na Airbnb.org.

      Vam je ta članek pomagal?

      Podobni članki

      • Gost

        Kako napisati mnenje

        Želite deliti navdušenje nad nedavnim gostom ali potovanjem? To nam je všeč. Pojdite na »Mnenja« v spletnem brskalniku in začnite.
      • Gost

        Urejanje napisanega mnenja

        Svoje mnenje lahko urejate, dokler ne bo objavljeno.
      • Kako delujejo mnenja

        Mnenja so odličen način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti. Tukaj lahko najdete informacije o tem, kaj in kako lahko …
      Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
      Prijava ali registracija