Preskoči na vsebino
    Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej
    Najnovejše novice glede bolezni COVID-19
    Če so se vaši potovalni načrti spremenili zaradi bolezni COVID-19, lahko spremenite ali odpoveste rezervacije na strani »Potovanja«.

    Kaj, če moram potovanje odpovedati zaradi nujnih ali neizogibnih okoliščin?

    Opomba: ta članek ne obravnava okoliščin, povezanih s pandemijo koronavirusa (COVID-19). Preberite naš članek o izrednih okoliščinah v zvezi z boleznijo COVID-19 in izvedite več o tem, kako so okoliščine, povezane z boleznijo COVID-19, zajete v pravilnikih, ter zlasti o omejitvah kritja za rezervacije, opravljene po 14. marcu 2020.

    Kako deluje

    Če boste morali odpovedati rezervacijo zaradi nepričakovanih okoliščin, na katere nimate vpliva, vam bomo morda lahko vrnili denar ali pa vam oprostili dodatne stroške za odpoved. Spodaj je seznam okoliščin, ki jih zajema pravilnik o izrednih okoliščinah. Preden rezervacijo odpoveste, preverite, ali spodnji seznam vključuje vaše okoliščine in ali lahko predložite zahtevano dokumentacijo.

    Upoštevajte, da so odpovedi rezervacij brez dodatnih stroškov na voljo samo v primeru izrednih okoliščin, ki nastopijo pred uradnim datumom prihoda. Poleg tega naš pravilnik o izrednih okoliščinah ne velja za rezervacije v okviru programa Luxe ali Luxury Retreats, za katere velja poseben pravilnik o povračilu stroškov gostom, ki so rezervacije opravili v okviru programa Luxe.

    Okoliščine, v katerih morate predložiti dokumentacijo

    Smrt gostitelja ali sogostitelja, gosta, dodatnega gosta, ožjega družinskega člana ali negovalca. Prosili vas bomo, da predložite enega od naslednjih dokumentov:

    • potrdilo o smrti,
    • osmrtnico,
    • članek, v katerem je navedeno ime pokojne osebe,
    • policijsko poročilo.

    Nepričakovano resno zdravstveno stanje ali poškodba gostitelja ali potujočega uporabnika. Prosili vas bomo, da predložite izjavo zdravnika, ki potrjuje, da oseba ne more sprejeti gostov ali potovati zaradi nepričakovane resne bolezni ali poškodbe. Izjava mora biti opremljena tudi z datumom po opravljeni rezervaciji in posredovana v 14 dneh po odpovedi rezervacije. Naš pravilnik o izrednih okoliščinah trenutno ne vključuje predhodno obstoječih bolezni, s katerimi je bil uporabnik seznanjen v času rezervacije.

    Zakonske obveznosti, vključno z dolžnostjo pričanja pred sodiščem, omejitvami potovanj, sodnimi postopki in vojaško dolžnostjo. Prosili vas bomo, da predložite kopijo uradnega obvestila z datumom po opravljeni rezervaciji, vključno z imenom osebe, ki je dolžna izpolniti svojo obveznost.

    Nepredvidena premoženjska škoda, vzdrževanje in težave z opremo v prenočišču na Airbnbju, ki gostitelju onemogočajo varno skrb za goste ali gostom preprečuje dostop do osnovnih potrebščin, kot je tekoča voda. To ne vključuje načrtovanih obnov. Prosili vas bomo, da predložite vse naslednje dokumente:

    • dokazilo, da je težava v fazi odpravljanja,
    • oceno, kdaj bo težava odpravljena,
    • račun za opravljena popravila,
    • fotografije nastale škode.

    Motnje na področju prevoznih storitev, vključno z zaprtjem cest in odpovedmi letov, zaradi česar potovanje na vašo destinacijo ni mogoče, nadomestni prevoz pa ne obstaja. To vključuje zaprtja in odpovedi zaradi naravnih nesreč, kot so potresi ali hude nevihte. Prosili vas bomo, da predložite obvestilo o zaprtju ceste ali dokazilo o odpovedi leta s strani letalske družbe in podporno dokumentacijo, ki potrjuje, da potovanje na vašo destinacijo ni mogoče.

    Odpovedi prevoza z vlakom, avtobusom ali trajektom, kadar nadomestni prevoz ni na voljo v istem dnevu. Prosili vas bomo, da predložite dokumentacijo, kot sta posnetek zaslona spletišča podjetja ali spletna povezava do uradne izjave prevoznika, iz katere je jasno razvidno, da prevoznik tistega dne ni opravljal dejavnosti prevoza.

    Okoliščine, ki zahtevajo poseben pregled

    V primeru teh okoliščin ne potrebujete dokumentacije, vendar bo naša specializirana ekipa pregledala vsak primer, da potrdi, ali te okoliščine vplivajo neposredno na vas.

    Rezervacije v programu Open Homes, ki so bile odpovedane. Več informacij o programu Open Homes

    Naravne nesreče, teroristične dejavnosti in civilni/politični nemiri, ki gostu preprečujejo potovanje na destinacijo ali iz nje, ali zaradi katerih ni varno, da bi gostitelj sprejel goste.

    Epidemična bolezen, ki nenadoma prizadene regijo ali celotno skupino ljudi. To ne vključuje obstoječih bolezni, ki obstajajo na območju − na primer malarije na Tajskem ali mrzlice denga na Havajih. Vse posodobitve našega pravilnika v zvezi z izbruhom bolezni in obsegom uporabe pravilnika so določene na podlagi obvestil Svetovne zdravstvene organizacije in lokalnih oblasti.

      Omejitve potovanj, ki jih uvedejo vlada, organi kazenskega pregona ali vojska in zaradi katerih so potovanja na lokacijo prenočišča ali doživetja ali z nje omejena.

      Priporočila glede zaščite in varnostnih groženj, ki so izdana za lokacijo prenočišča ali doživetja oziroma odhodno destinacijo gosta.

      Prekinjeno delovanje kritične infrastrukture, ki prizadene lokacijo prenočišča ali doživetja.

      Spremembe zahtev za vizume ali potne listine, zaradi katerih potovanje na destinacijo ni mogoče. To ne vključuje izgubljenih ali pretečenih potovalnih dokumentov.

      Kaj naj storim

      Če ste potrdili, da vaše okoliščine izpolnjujejo zgornje zahteve, najprej odpovejte rezervacijo prenočišča ali doživetja na Airbnbju. Če za vašo rezervacijo veljajo priznane izredne okoliščine, vas bomo obvestili, da vaša rezervacija izpolnjuje pogoje za odpoved rezervacije brez dodatnih stroškov, kot gost pa boste prejeli vračilo celotnega zneska.

      Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev samodejno, jo lahko še vedno odpoveste, nato pa se obrnete na nas, da podate zahtevo za vračilo denarja. Medtem ko bo naša ekipa pregledovala vaš primer, vam bomo pojasnili naslednje korake − od predložitve potrebne dokumentacije do postopka čakanja. Zahtevo za vračilo denarja morate poslati v 14 dneh po odpovedi rezervacije.

      Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

      Prijavite se za osebno prilagojeno podporo

      Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
      Registracija