Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravni pogoji

Kako opredeliti status gostitelja na Airbnbju

Airbnb mora v skladu z zakonodajo EU o varstvu potrošnikov od vseh gostiteljev zahtevati, da se opredelijo kot profesionalni gostitelji ali gostitelji posamezniki. Vaš status bo gostom v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) prikazan med iskanjem in na strani vašega vnosa. S temi podatki zagotovimo tudi, da boste imeli na voljo prave nastavitve za vaš način sprejemanja gostov.

Kako določiti status profesionalnega gostitelja ali gostitelja posameznika

  • Profesionalni gostitelj: običajno velja, da ste gostitelj, ki se z gostiteljsko dejavnostjo ukvarja profesionalno, če je nudenje bivanj na Airbnbju vaša primarna poklicna dejavnost ali glavni vir dohodka oziroma če ste del uveljavljenega podjetja, kot je butični hotel ali podjetje za upravljanje nepremičnin. Če nudite nastanitev kot podjetje ali samostojni podjetnik izven spleta, je sprejemanje gostov na Airbnbju najverjetneje tudi vaša poslovna dejavnost. Prav tako se z gostiteljsko dejavnostjo ukvarjate profesionalno, če za goste na Airbnbju skrbite redno in za daljša časovna obdobja z namenom ustvarjanja dobička. Število nastanitev in/ali doživetij, ki jih nudite na Airbnbju, ter število in pogostost rezervacij, ki jih prejmete, so lahko tudi kazalnik poklicne dejavnosti na Airbnbju. Ta seznam ni izčrpen, pri ugotavljanju, ali se z gostiteljsko dejavnostjo ukvarjate profesionalno, pa se lahko upoštevajo tudi drugi dejavniki.
  • Gostitelj posameznik: običajno velja, da ste fizična oseba, če nudenje bivanj na Airbnbju ni vaša primarna poklicna dejavnost ali glavni vir dohodka (npr. če je nudenje bivanj na Airbnbju le stranska dejavnost ali če je vaša nastanitev na Airbnbju objavljena le občasno).

Opomba: Airbnb ne more in ni dolžan določiti vašega statusa gostitelja. Če niste prepričani glede svojega statusa gostitelja, priporočamo, da poiščete nasvet odvetnika ali drugega pravnega svetovalca.

Zakaj morate posredovati te informacije

V skladu z zakonodajo EU o varstvu potrošnikov mora Airbnb gostom v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) prikazati vaš status gostitelja med iskanjem in na strani vašega vnosa. S temi podatki zagotovimo tudi, da boste imeli na voljo prave nastavitve za vaš način sprejemanja gostov.

Kako določiti status gostitelja

Kot gostitelj se boste med postopkom ustvarjanja vnosa ali pozneje morali opredeliti kot profesionalni gostitelj ali gostitelj posameznik. Svoj status morate določiti le enkrat. Če se okoliščine spremenijo in morate posodobiti svoj status, lahko dostopate do statusa gostitelja v razdelku »Podatki o računu«. Če urejanje ni več mogoče, se obrnite na ekipo za podporo skupnosti.

Dodatne zahteve za profesionalne gostitelje

Naslednje informacije veljajo za profesionalne gostitelje s stalnim prebivališčem ali sedežem v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP).

Kako posredovati informacije o svojem podjetju

    Če ste profesionalni gostitelj, morate v skladu z zakonodajo o varstvu potrošnikov potencialnim gostom pred rezervacijo na jasen in razumljiv način posredovati nekatere informacije o vašem podjetju. To vključuje:

    • poslovno ime podjetja,
    • sedež podjetja (naslov poštnega predala ne zadostuje),
    • podatke za stik (kot sta telefonska številka in e-naslov),
    • matično številko podjetja (če je na voljo),
    • identifikacijsko številko za DDV (če je na voljo),
    • podrobnosti o katerikoli odgovorni gospodarski zbornici (če so na voljo),
    • podrobnosti o kakršnemkoli sistemu dovoljenj, ki velja za vašo dejavnost, vključno z imenom pristojnega organa (če so na voljo).

    Opomba: informacije, ki jih morate posredovati, se lahko razlikujejo glede na vaše okoliščine. Če niste prepričani glede obveznosti, ki jih imate kot profesionalni gostitelj, priporočamo, da se posvetujete z odvetnikom ali drugim pravnim svetovalcem.

    Zgoraj navedene podrobnosti o podjetju lahko dodate in uredite v razdelku »Podrobnosti o podjetju« v računu Airbnb. Ko boste posredovali podrobnosti o podjetju, bodo ti samodejno prikazani v vseh vaših vnosih. Dodajanje ali odstranjevanje podrobnosti o podjetju ne bo spremenilo vašega statusa profesionalnega gostitelja ali gostitelja posameznika. Prikaz podrobnosti o podjetju v PDP-ju je na voljo samo, če gostitelj ni zasebni gostitelj ali gostitelj posameznik.

    Kako posredovati informacije o nastanitvi in cenah

    Poskrbite, da natančno in v celoti opišete nastanitev. Ne izpustite informacij, ki so pomembne za gosta. Zagotoviti morate tudi, da cena prenočišča vključuje vse obvezne stroške, vključno z davki, kot je DDV.

    Ali imajo gostje, ki rezervirajo nastanitev na Airbnbju pri profesionalnem gostitelju, pravico do odstopa od pogodbe v obdobju 14 dni od njene sklenitve?

      V skladu s 16. členom (l) Direktive EU o pravicah potrošnikov so pogodbe v zvezi z zagotavljanjem nastanitve izvzete iz pravice do odstopa, če je v pogodbi predviden točno določen datum ali čas izvedbe. Vendar pa morate goste obvestiti, da ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe.

      Opomba: to ne vpliva na pravice gosta, ki jih ima v skladu s pravilnikom o odpovedi, ki ste ga določili za svoj vnos.

        Opomba: ta stran je zgolj informativne narave. Podane informacije ne štejejo kot pravni nasvet. Če ne razumete, kako se ti zakoni nanašajo na vas, se posvetujte z odvetnikom ali drugim pravnim svetovalcem.

        Podobni članki

        • Tirolska

          Če razmišljate, da bi postali gostitelj na Airbnbju, smo za vas zbrali nekaj informacij, da boste lažje razumeli zakonodajo v vašem kraju
        • Skrbnik potovanja

          Registracija podjetja v program Airbnb for Work

          Če želite registrirati svoje podjetje ali vprašati nekoga, kako deluje postopek registracije, izpolnite naš kontaktni obrazec.
        • Skrbnik potovanja

          Odpovedi gostiteljev in program Airbnb for Work

          Če gostitelj odpove rezervacijo, bomo poslovnemu potniku poslali e-sporočilo. Novo rezervacijo lahko opravi sam, namesto njega pa jo lahko o…
        Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
        Prijava ali registracija