Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Mnenja o doživetjih

Mnenja so ključnega pomena za izgradnjo zaupanja na Airbnbju. So pomemben način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti ter pomagajo naši skupnosti pri sprejemanju premišljenih odločitev in oblikovanju pričakovanj glede načrtovanih bivanj. Prepričani smo, da je sistem mnenj pošten, če spoštuje in varuje pristne povratne informacije članov naše skupnosti, poleg tega pa smo vzpostavili številne zaščitne ukrepe za vzdrževanje zaupanja v naš sistem mnenj.

Kako oddati mnenje

Samo gostje, ki so doživetje rezervirali in plačali na Airbnbju, lahko napišejo mnenje po koncu doživetja.

Po koncu doživetja imajo gostje na voljo 30 dni, da napišejo mnenje, ki bo javno objavljeno. Gostje lahko napišejo mnenja tudi, če zamudijo na doživetje, predčasno odidejo iz njega ali se doživetja ne udeležijo, ker niso našli zbirnega mesta za doživetje.

Mnenja se objavijo takoj po predložitvi.

Ali so mnenja moderirana?

Airbnb pred objavo ne moderira mnenj, prav tako pa priporočamo, da so mnenja odkrita.

Seveda morajo biti mnenja iskrena in se nanašati na dejansko rezervacijo, zato jih lahko odstranimo, če kršijo naš pravilnik o mnenjih. To pomeni, da lahko mnenje odstranimo v naslednjih primerih:

  • Mnenje krši Airbnbjev pravilnik o vsebini, ker vključuje na primer zasebno, zaupno, diskriminatorno, nasilno ali grozečo vsebino.
  • Mnenje je pristransko, ker je gost v zameno za pozitivno mnenje na primer prejel brezplačno doživetje ali doživetje po znižani ceni oz. obstajajo znaki, da je bila rezervacija opravljena izključno z namenom zvišanja skupne ocene osebe.
  • Mnenje ni povezano z doživetjem osebe na Airbnbju, ker na primer ne vsebuje informacij iz prve roke o gostitelju ali doživetju, ki bi drugim članom skupnosti pomagale pri sprejemanju premišljenih odločitev o rezervaciji ali skrbi za goste.

Urejanje mnenja

Mnenje lahko uredite v 48 urah po tem, ko ste ga prvotno poslali, tudi če je bilo že objavljeno.

Ne morete zahtevati spremembe mnenja o vas, lahko pa se obrnete na nas z zahtevo za spremembo zaimka spola, ki je v mnenju naveden za vaš opis.

Kako odgovoriti na mnenje

Na mnenje, ki ga je nekdo napisal o vas, lahko javno odgovorite v 30 dneh po tem, ko je bilo poslano. V odgovoru lahko navedete več okoliščin oz. delite svoj pogled na zadevo, pri tem pa upoštevajte tudi naš pravilnik o mnenjih.

Če se ne strinjate z mnenjem, ga ne morete odstraniti, lahko pa ga prijavite, če menite, da krši naš pravilnik o mnenjih.

Kako so razvrščena mnenja

Mnenja so razvrščena po časovnem vrstnem redu in pomembnosti ter lahko upoštevajo dejavnike, kot sta jezik uporabnika in država prebivališča.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Gost

    Rezervacija doživetij

    Rezervacija doživetja na Airbnbju je povsem preprosta. Izberete lahko določen kraj in datume ali pa pobrskate po ponudbi vseh doživetij. Pri…
  • Gost

    Kako rezervirati doživetja na spletu

    Doživetja na spletu potekajo na Zoomu. Spletno doživetje na Airbnbju lahko rezervirate tako, kot rezervirate doživetje v živo.
  • Gost

    Zahteve za rezervacijo doživetij

    Ko se udeležite doživetja, morate upoštevati lokalno zakonodajo in predpise. Pri nekaterih dejavnostih morate obvladati različne spretnosti …
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija