Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Kaj moram vedeti, preden se na platformi Zoom udeležim doživetja na spletu?

Zoom je videokonferenčna platforma v oblaku, ki jo nudi tretja oseba in se lahko uporablja na namiznih računalnikih, tabličnih računalnikih in mobilnih napravah.

Sistemske zahteve in internetna povezava

Preden se udeležite doživetja, se prepričajte, da vaša naprava izpolnjuje sistemske zahteve platforme Zoom in preizkusite internetno povezavo tako, da se pridružite preizkusnemu sestanku.

Če želite izvedeti več o sistemskih zahtevah za namizni računalnik, v Zoomovem Centru za pomoč preberite članek »Sistemske zahteve za osebni računalnik ter operacijska sistema Mac in Linux«. Če želite izvedeti več o sistemskih zahtevah za mobilno napravo, preberite članek »Sistemske zahteve za operacijske sisteme iOS, iPadOS in Android«. Če želite preizkusiti svojo internetno povezavo, se pridružite preizkusnemu sestanku.

Ohranjanje zasebnosti med uporabo platforme Zoom

Vaša zasebnost nam veliko pomeni. Poleg nasvetov, kako lahko med spletnimi doživetji na platformi Zoom zaščitite svojo zasebnost, smo uvedli tudi naslednje ukrepe. Če katera od naslednjih nastavitev ne bo uporabljena pri vašem doživetju, vas bomo o tem obvestili, preden rezervirate.

Kako Airbnb pomaga zaščititi vašo zasebnost, medtem ko uporabljate Zoom:

  • Za vsako doživetje platforma ustvari naključen ID sestanka, ki je zaščiten z geslom.
  • Zoom ne omogoča snemanja doživetij.
  • Video gosta je ob pridružitvi sestanku Zoom izklopljen.
  • Med doživetjem gostje ne morejo deliti svojih zaslonov.
  • Prek Zooma gostje ne morejo neposredno klepetati z drugimi gosti.
  • Prek Zooma ni mogoče pošiljati datotek.
  • Funkcija »Čakalnica« je privzeto vključena in gostiteljem omogoča, da goste posamično dodeljujejo sestanku Zoom.

Nasveti, kako lahko zaščite svojo zasebnost:

  • Z geslom zaščitene povezave do sestanka Zoom ne delite z drugimi.
  • Uporabite najnovejšo različico aplikacije Zoom
  • Ko sedite pred kamero, ne pozabite preveriti, kaj se dogaja okrog vas in kaj je v ozadju – to bodo lahko videli tudi gostitelj in drugi gostje.
  • Izklopite zvok, dokler ne boste pripravljeni na pogovor.
  • Pazite, kaj objavljate prek funkcije »Skupinski klepet«, saj bodo lahko vsi udeleženci prebrali vašo objavo.
  • Če gostom in gostiteljem, ki se nameravajo udeležiti doživetja, ne želite razkriti svojega imena in priimka, se lahko v račun Zoom prijavite z vzdevkom ali pa samo s svojim imenom.
  • Ustvarjanje posnetkov zaslona ali fotografij gostitelja in drugih gostov brez njihovega dovoljenja ni dovoljeno.

Podnaslavljanje

Ker želimo, da se doživetjem na spletu lahko pridružijo tudi invalidne osebe in osebe s posebnimi potrebami glede dostopnosti, smo na platformi Zoom omogočili funkcijo podnaslavljanja. Storitve podnaslavljanja lahko zagotovi gostitelj ali sogostitelj, Zoom ali ponudniki storitev tretjih oseb in morda niso na voljo v vseh jezikih.

Prenos v živo

V nekaterih primerih lahko prenos v živo poteka prek spletnih platform, kot so Facebook, YouTube ali Kaltura. Več o prenosu sestankov Zoom v živo na YouTubu in Facebooku najdete v Centru za pomoč Zoom. Če bo doživetje na Airbnbju predvajano v živo na platformi tretjih oseb, vas bomo o tem obvestili, preden rezervirate.

Kje boste srečali z gostiteljem

Povezavo, prek katere se boste pridružili doživetju na spletu, boste prejeli v potrditvenem e-sporočilu in v opomniku, ki vam ga bomo po e-pošti poslali pred začetkom doživetja na spletu. Najdete jo lahko tudi v podatkih o rezervaciji na strani »Potovanja«.

V račun Zoom se prijavite vsaj 5 minut pred začetkom doživetja, da se prepričate, da vse deluje pravilno in da se ga boste lahko udeležili pravočasno. Pomembno je upoštevati, da lahko gostitelj zavrne udeležbo gostov, ki zamujajo. Gostje, ki se doživetja ne udeležijo pravočasno, niso upravičeni do vračila denarja. Več o tem preberite v našem članku »Pravilnik o povračilu stroškov gostom doživetij«.

Težave pri uporabi platforme Zoom

Prepričajte se, da imate pravilno povezavo do doživetja na spletu. Če povezava ne deluje, zaprite platformo Zoom, nato pa ponovno kliknite na povezavo. Če še vedno ne deluje, pošljite sporočilo gostitelju in preverite, ali ima težave s platformo Zoom.

Če Zoom zahteva, da morate vnesti geslo, prek Airbnbja pošljite sporočilo gostitelju in ga prosite za geslo.

Če gostitelj nima težav, obiščite Zoomov center za pomoč.

Težave z zasebnostjo ali varnostjo med doživetjem

Če med doživetjem naletite na neprimerno vsebino oziroma imate težave z zasebnostjo ali varnostjo, se obrnite na podporo skupnosti na Airbnbju,, da težavo prijavite. Navedite čim več informacij in Airbnb bo raziskal težavo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija