Navodila za uporabo
•
Gostitelj
Vračilo denarja gostu
Vračilo denarja gostu
It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours.
Once you send the money, the transaction is considered final.
Refunds prior to check-in
To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.
Če želite gostu vrniti denar:
- Kliknite Center za poravnavo in nato kliknite Pošiljanje denarja.
- Izberite gosta, kateremu želite poslati denar, in kliknite gumb Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja.
- Kliknite Naprej.
- Vnesite znesek vračila in dodajte sporočilo za gosta.
- Kliknite Naprej in nato Pošlji.
- Dotaknite se razdelka Profil in nato možnosti Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Rezervacije in izberite želeno rezervacijo.
- Pojdite na razdelek Pošiljanje denarja ali zahteva za plačilo.
- Dotaknite se možnosti Pošiljanje denarja in nato gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja, nato pa se dotaknite gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in napišite sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato gumba Pošlji.
- Dotaknite se razdelka Profil in nato možnosti Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Rezervacije in izberite želeno rezervacijo.
- Pojdite na razdelek Pošiljanje denarja ali zahteva za plačilo.
- Dotaknite se možnosti Pošiljanje denarja in nato gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja, nato pa se dotaknite gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in napišite sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato gumba Pošlji.
- Pojdite na Center za poravnavo in se dotaknite možnosti Pošiljanje denarja.
- Izberite gosta, kateremu želite poslati denar, in se dotaknite gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja.
- Dotaknite se gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in dodajte sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato Pošlji.
Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Če gost odpove rezervacijo
Če gost odpove rezervacijo, vas bomo obvestili in samodejno sprostili izbrane datume v vašem koledarju, da lahko sprejmete druge goste. - Gostitelj
Znesek vašega izplačila, če gost odpove rezervacijo
Če gost odpove rezervacijo (bodisi pred potovanjem ali med njim), samodejno prejme vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o od… Spremembe in odpovedi rezervacij ter vračila denarja gostiteljem
Včasih pride do nepričakovanih dogodkov, zaradi česar morate vi ali vaš gost spremeniti načrte. Za nemoten potek dogodkov si lahko tukaj pre…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija