Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gostitelj

Vračilo denarja gostu

It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours. 

Once you send the money, the transaction is considered final.

Refunds prior to check-in

To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.

Če želite gostu vrniti denar:

  1. Kliknite Center za poravnavo in nato kliknite Pošiljanje denarja.
  2. Izberite gosta, kateremu želite poslati denar, in kliknite gumb Naprej.
  3. V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja.
  4. Kliknite Naprej.
  5. Vnesite znesek vračila in dodajte sporočilo za gosta.
  6. Kliknite Naprej in nato Pošlji.

Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija