Preskoči na vsebino
    Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej
    Najnovejše novice glede bolezni COVID-19
    Možnosti za odpoved rezervacije in vračilo denarja najdete na strani »Potovanja«, kjer izberete ustrezno rezervacijo. Naš pravilnik o izrednih okoliščinah velja samo za določene rezervacije. Vsak 1. in 15. dan v mesecu vam posredujemo najnovejše novice.
    Rezervacije in potovanja

    Kdaj lahko pričakujem vračilo denarja?

    Večina vračil prispe v 10 dneh, vendar lahko za nekatera plačilna sredstva in regije traja dlje.

    Denar vam vrnemo tisti dan, ko je vaša rezervacija odpovedana. Ko vračilo pošljemo, je že na poti, zato bo vaš ponudnik plačilnih storitev (na primer banka ali izdajatelj kreditne kartice) imel najnovejše informacije o tem, kdaj bodo sredstva prispela na vaš račun.

    Tu so približne ocene, kdaj lahko pričakujete vračilo – vse je odvisno od tega, kako ste rezervacijo plačali in kje živite:

    • glavne kreditne kartice, vključno s predplačniškimi in debetnimi karticami: 5–15 delovnih dni, razen za Brazilijo, kjer lahko traja do prejema 2 izpiskov kreditnih kartic
    • dobroimetje Airbnb for Work: v roku 24 ur
    • darilno dobroimetje Airbnb: v roku 24 ur
    • Alipay: 1 delovni dan
    • Apple Pay: v roku 24 ur
    • Aura: do prejema 2 izpiskov kreditnih kartic
    • Elo: do prejema 2 izpiskov kreditnih kartic
    • Google Pay: v roku 24 ur
    • Hipercard: do prejema 2 izpiskov kreditnih kartic
    • Hongbao credit: v roku 24 ur
    • iDEAL: do 5 delovnih dni
    • PayPal: v roku 24 ur
    • PayU: do 10 delovnih dni
    • Postepay: 7–15 delovnih dni
    • Sofort Überweisung: do 5 delovnih dni
    • WeChat Pay: 1 delovni dan
    • druga plačilna sredstva: 15 delovnih dni
    Podobni članki
    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?
    Ali niste našli tistega, kar ste iskali?
    V teh drugih razdelkih Centra za pomoč poiščite vsebino za posamezno kategorijo.