Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gostitelj

Odgovorite na povpraševanje

An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!

Respond within 24 hours

Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.

Speed things up

Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.

  • Invite them to bookThis is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
  • Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better

    Vam je ta članek pomagal?

    Podobni članki

    • Gostitelj

      Predhodna odobritev gostov

      Predhodno odobritev rezervacije pošljite samo, če želite potrditi rezervacijo. Če gost rezervira v 24 urah, bo rezervacija samodejno potrjen…
    • Gost

      Kaj pomeni, če me gostitelj vnaprej odobri?

      Če vam gostitelj predhodno odobri rezervacijo, lahko prenočišče samodejno rezervirate na izbrane datume. Pri tem vam ni treba počakati na po…
    • Gostitelj

      Zakaj morajo gostitelji odgovoriti v 24 urah?

      S hitrim odzivom na zahteve ali povpraševanja za rezervacijo in drugimi sporočili, ki jih pošiljate gostom, krepite zaupanje v našo skupnost…
    Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
    Prijava ali registracija