Navodila za uporabo
•
Gostitelj
Če se gost ne odzove na vašo zahtevo za spremembo rezervacije potovanja
Če se gost ne odzove na vašo zahtevo za spremembo rezervacije potovanja
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Kaj storiti, če se gost ne zglasi na dan prihoda
Če gost odpove rezervacijo ali ne pride, bomo vaše izplačilo sprostili v skladu z vašim pravilnikom o odpovedi. - Gost
Prekličite zahtevo za spremembo potovanja
Zahtevo za spremembo potovanja lahko umaknete, preden bo potrjena. Pojdite na stran »Potovanja«, kjer najdete zahtevo, ki jo želite preklica… - Gostitelj
Če vam je ob gostu neprijetno
Če ugotovite, da gost krši eno od pravil o hišnem redu ali če se zaradi njega ne počutite varno, lahko zavrnete njegovo zahtevo za potovanje…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija