Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Skrbnik potovanja

Odpovedi gostiteljev in program Airbnb for Work

If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.

To rebook reservations as an admin:

  1. Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
  2. Select Trips in the navigation bar
  3. If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
  4. Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
  5. Click Rebook now 

The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location. 

You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.

Learn more about managing company travel.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Tirolska

    Če razmišljate, da bi postali gostitelj na Airbnbju, smo za vas zbrali nekaj informacij, da boste lažje razumeli zakonodajo v vašem kraju
  • Kako delujejo rezervacije

    Tukaj lahko najdete pomembne informacije – na primer kako krmariti po rezervacijah podjetja – da se lahko vi in vaša ekipa osredotočite na p…
  • Gostitelj

    Kako urejati ali preklicati objavo prostora na Airbnb.org

    Nastavitve na Airbnb.org lahko kadarkoli spremenite ali pa umaknete svoj vnos iz ponudbe v okviru organizacije Airbnb.org.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija