Kaj storiti, če med bivanjem naletite na težavo
Morebitno težavo morate prijaviti gostitelju ali Airbnbju v 72 urah po tem, ko jo odkrijete.
Dokumentirajte težavo in pošljite sporočilo gostitelju
Kaj morate storiti:
- Dokumentirajte težavo: če je mogoče, posnemite fotografije ali videoposnetke in dokumentirajte težavo, kot je manjkajoča ali poškodovana oprema.
- Pošljite sporočilo gostitelju: če med bivanjem pride do težave, je vedno najbolje, da se najprej obrnete na gostitelja. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja.
- Zahtevajte vračilo denarja: če morate zaradi težave zahtevati vračilo denarja, bo gostitelj bolj verjetno sprejel vašo zahtevo, če se z njim predhodno dogovorite o znesku vračila. Gostitelju pošljite zahtevo za vračilo denarja prek Centra za poravnavo in navedite podrobnosti o težavi skupaj s fotografijami ali videoposnetki.
Zaprosite Airbnb za pomoč
Čeprav si prizadevamo, da bi gostitelji in gostje sami odpravili težave, kadar se le da, se zavedamo, da to ni vedno mogoče. Sporočite nam, če gostitelj ne more odpraviti težave, če se ne odzove ali če zavrne vašo zahtevo za vračilo denarja. Na strani z rezervacijami se dotaknite možnosti »Poiščite pomoč« oz. kliknite nanjo. Član naše ekipe bo stopil v stik z vami in vam pomagal odpraviti težavo.
Če ugotovimo, da gre za težavo, ki jo krije program AirCover za goste, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišč po primerljivih cenah. Če podobna bivališča niso na voljo oz. ne želite opraviti ponovne rezervacije, vam bomo v celoti ali delno povrnili denar.
Nemudoma se obrnite na lokalno policijo ali reševalno službo v nujnih primerih ali če je ogrožena vaša osebna varnost. Če ne poznate telefonskih številk lokalnih služb za nujne primere, jih lahko najdete v Centru za varnost v aplikaciji Airbnb. Če imate pomisleke v zvezi z deljenjem doma v vaši skupnosti, se obrnite na našo ekipo za podporo v soseski. Za vse druge varnostne težave se lahko kadarkoli obrnete na nas prek namenske non stop linije za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti. Obrnite se na nas po telefonu, e-pošti ali klepetu.
Podobni članki
- Gost
AirCover za goste
AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostite… - Gost
Kako odpovedati rezervacijo med bivanjem
Naš pravilnik o ponovni rezervaciji in povračilu stroškov gostom vam je lahko v pomoč, ko prenočišče ali oprema ne izpolnjujeta vaših pričak… - Gost
Pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja
Preberite naš pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja.