Kaj storiti, če med bivanjem naletite na težavo
Dokumentirajte težavo in pošljite sporočilo gostitelju
Ne pozabite, da morate morebitno težavo prijaviti gostitelju ali Airbnbju v 72 urah po tem, ko jo odkrijete.
Kaj morate storiti:
- Dokumentirajte težavo: če je mogoče, posnemite fotografije ali videoposnetke, da dokumentirate težavo, kot je manjkajoča ali poškodovana oprema.
- Pošljite sporočilo gostitelju: če med bivanjem pride do težave, je vedno najbolje, da se najprej obrnete na gostitelja. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Gostitelju lahko pošljete sporočilo neposredno iz svojega nabiralnika, da ga obvestite o tem, kaj se dogaja.
- Zahtevajte vračilo denarja: če morate zaradi težave zahtevati vračilo denarja, bo gostitelj bolj verjetno sprejel vašo zahtevo, če se z njim predhodno dogovorite o znesku vračila. Gostitelju pošljite zahtevo za vračilo denarja prek Centra za poravnavo in navedite podrobnosti o težavi skupaj s fotografijami ali videoposnetki.
Zaprosite Airbnb za pomoč
Čeprav si prizadevamo, da bi gostitelji in gostje sami odpravili težave, kadar se le da, se zavedamo, da to ni vedno mogoče. Sporočite nam, če gostitelj ne more odpraviti težave, če se ne odzove ali če zavrne vašo zahtevo za vračilo denarja. Na strani z rezervacijami se dotaknite možnosti »Poiščite pomoč« oz. kliknite nanjo. Član naše ekipe bo stopil v stik z vami in vam pomagal odpraviti težavo.
Če ugotovimo, da gre za težavo, ki jo krije program AirCover za goste, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišč po primerljivih cenah. Če podobna bivališča niso na voljo oz. ne želite opraviti ponovne rezervacije, vam bomo v celoti ali delno povrnili denar.
Opomba: v nujnih primerih ali če je ogrožena vaša osebna varnost, se nemudoma obrnite na lokalno policijo ali službo za nujne primere. Če ne poznate telefonskih številk lokalnih služb za nujne primere, jih lahko najdete v Centru za varnost v aplikaciji Airbnb. Če imate pomisleke v zvezi z deljenjem doma v vaši skupnosti, se obrnite na našo ekipo za podporo v soseski. Za vse druge varnostne težave se lahko vedno obrnete na nas prek namenske non stop linije za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti. Obrnite se na nas po telefonu, e-pošti ali klepetu.
Podobni članki
- Gost
AirCover za goste
AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostite… - Gost
Kako odpovedati rezervacijo med bivanjem
Naš pravilnik o ponovni rezervaciji in povračilu stroškov gostom vam je lahko v pomoč, ko prenočišče ali oprema ne izpolnjujeta vaših pričak… - Gost
Pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja
Preberite naš pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja.