Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Airbnbjev pravilnik o objavljanju mnenj

    Da bi zgradili zaupanja vredno platformo, vse člane naše skupnosti pozivamo, naj na Airbnbju objavljajo koristna in informativna mnenja ter naj naše skupnosti ne izpostavljajo tveganjem. Zato pričakujemo, da bodo vsa mnenja napisana v skladu s spodnjimi zahtevami:

    1. Mnenja ne smejo kršiti našega pravilnika o vsebini

    Določene vsebine ni nikoli dovoljeno objavljati na Airbnbju. Če želite izvedeti več, lahko preverite Airbnbjev pravilnik o vsebini.

    2. Mnenja morajo biti nepristranska

    Mnenja so najbolj koristna takrat, ko uporabnikom posredujejo nepristranske in objektivne informacije. Zato fizičnim ali pravnim osebam, kot so lastniki nepremičnin ali osebe, ki so kako drugače povezane s prenočiščem ali doživetjem, ni dovoljeno objavljati mnenj o njihovi poslovni dejavnosti. Fizičnim osebam, za katere smo ugotovili, da ponujajo konkurenčna prenočišča ali doživetja, prav tako ni dovoljeno objavljati mnenj o njihovih neposrednih konkurentih.

    Ni dovoljeno nagovarjati uporabnike, naj objavijo pozitivna mnenja, groziti z objavo negativnega mnenja, da bi dosegli želeni rezultat, ali obljubiti nadomestilo v zameno za pozitivno mnenje.

    Uporabnikom prav tako ni dovoljeno sprejemati lažnih rezervacij v zameno za objavo pozitivnega mnenja, uporabljati drugega uporabniškega računa za objavo mnenja o sebi ali se usklajevati s poslovnimi partnerji, da bi pridobili pozitivna mnenja.

    Mnenja o prenočiščih lahko z naše platforme odstranimo tudi, če je v prenočišču prišlo do resne kršitve našega pravilnika o prirejanju zabav in dogodkov. Na ta način poskrbimo, da bodo gostitelji hitreje posredovali v primeru moteče zabave v njihovem prenočišču, ne da bi se bali, da bodo morda prejeli pristransko mnenje gosta.

    3. Mnenja morajo biti pomembna za našo skupnost

    Poskrbite, da je vsebina mnenja pomembna za skupnost Airbnb in da se nanaša na vaše bivanje v prenočišču ali vaše sodelovanje na doživetju, saj gostje berejo mnenja zato, da bi izvedeli več o gostitelju in njegovem prenočišču oziroma doživetju. Mnenja, ki ne vsebujejo pomembnih informacij, so lahko moteča in drugim gostom ne olajšajo sprejemanja odločitev glede rezervacij. Zato se med pisanjem mnenja osredotočite na interakcijo z drugimi člani skupnosti in na čas, ki ste ga preživeli v prenočišču ali na doživetju.

    Da bodo mnenja vsebovala pomembne informacije, se izognite naslednjemu:

    • komentarjem o družbenih, političnih ali verskih prepričanjih,
    • uporabi žaljivk in kletvic ter predpostavkam o značaju ali osebnosti uporabnika,
    • vsebini, ki se nanaša na okoliščine, na katere nihče nima vpliva,
    • vsebini o storitvah, ki niso povezane z Airbnbjem (kot so mnenja o letalskem prevozniku, skupinskem prevozu, restavraciji itd.),
    • komentarjem o preteklih rezervacijah, gostiteljih ali gostih na Airbnbju oziroma o Airbnbjevih produktih, ki se ne nanašajo na prenočišče, gostitelja ali gosta, ki ga ocenjujete.

    Če prejmemo prijavo, da mnenje krši ta pravilnik, bomo takšno mnenje morda odstranili z naše platforme. Večkratne kršitve pravilnika lahko privedejo do zamrznitve ali trajnega izklopa računa ali računov uporabnika, ki je odgovoren za napisano mnenje.

    Kako prijaviti mnenje, ki krši naš pravilnik

    Če želite prijaviti mnenje zaradi kršitve Airbnbjevega pravilnika o objavljanju mnenj, stopite v stik z nami.

    Če menite, da mnenje ni resnično

    Čeprav vse člane skupnosti spodbujamo in od njih pričakujemo, da bodo objavljali mnenja, ki vsebujejo objektivne in točne informacije, upoštevajte, da Airbnb ne posreduje v sporih glede resničnosti vsebine mnenj. Od avtorja mnenja pričakujemo, da stoji za vsebino svojega mnenja. Če želite odgovoriti na mnenje, tukaj izveste več o tem.

    Če želite izvedeti več o tem, kako preiskujemo sporna mnenja in kako posredujemo v takšnih primerih, preberite članek »Airbnbjevo posredovanje v primeru spornih mnenj«.

    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?