Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Možnosti odpovedi zaradi bolezni COVID-19

    Rezervacije, opravljene 14. marca 2020 ali prej

    Če je bila vaša rezervacija opravljena 14. marca 2020 ali pred tem datumom in je vaše potovalne načrte prekrižala bolezen COVID-19, lahko izveste, kakšne so možnosti za odpoved rezervacij in vračilo denarja. Preberite članek o odpovedi rezervacije in izberite možnost Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19.

    Odvisno od vaših okoliščin boste morda videli eno ali več naslednjih možnosti:

    • Vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
    • Vračilo celotnega zneska, ki ga lahko prejmete, če nam v pregled pošljete uradno dokumentacijo
    • Dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
    • Gostitelja lahko zaprosite za vračilo celotnega zneska

    Rezervacije, opravljene po 14. marcu 2020

    Če je bila rezervacija opravljena po 14. marcu 2020 in na vaše načrte vpliva bolezen COVID-19, velja gostiteljev pravilnik o odpovedi. Če pa ste sami zboleli za boleznijo COVID-19, je ta okoliščina vedno zajeta v našem standardnem pravilniku o izrednih okoliščinah.

    Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko gostitelju kadar koli pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti dodatni znesek z uporabo Centra za poravnavo.

    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

    Podobni članki