Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravila
Gost

Možnosti odpovedi zaradi bolezni COVID-19

Rezervacije, opravljene 14. marca 2020 ali prej

Če je bila vaša rezervacija opravljena 14. marca 2020 ali pred tem datumom in je vaše potovalne načrte prekrižala bolezen COVID-19, lahko izveste, kakšne so možnosti za odpoved rezervacij in vračilo denarja. Preberite članek o odpovedi rezervacije in izberite možnost Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19.

Odvisno od vaših okoliščin boste morda videli eno ali več naslednjih možnosti:

  • Vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
  • Vračilo celotnega zneska, ki ga lahko prejmete, če nam v pregled pošljete uradno dokumentacijo
  • Dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
  • Gostitelja lahko zaprosite za vračilo celotnega zneska

Rezervacije, opravljene po 14. marcu 2020 in pred 31. majem 2022

Če je bila rezervacija opravljena po 14. marcu 2020 in pred 31. majem 2022 ter na vaše načrte vpliva bolezen COVID-19, se uporablja gostiteljev pravilnik o odpovedi. Če pa ste sami zboleli za boleznijo COVID-19, je ta okoliščina zajeta v našem pravilniku o izrednih okoliščinah.

Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko gostitelju kadar koli pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti dodatni znesek z uporabo Centra za poravnavo.

Rezervacije, opravljene 31. maja 2022 ali pozneje

Če je bila rezervacija opravljena 31. maja 2022 ali pozneje in na vaše načrte vpliva bolezen COVID-19, se uporablja gostiteljev pravilnik o odpovedi. Naš pravilnik o izrednih okoliščinah ne zajema odpovedi rezervacij, povezanih z boleznijo COVID-19.

Drugi pogoji, ki jih morate upoštevati

Zgoraj navedene informacije ne veljajo za rezervacije v okviru programa Luxe, za katere velja ločen pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v okviru programa Luxe. Za rezervacije v okviru programa Luxe, ki so bile opravljene pred 20. marcem 2020, preberite več o odzivu Airbnb Luxe na COVID-19. Če imate kakršnakoli vprašanja, pa se obrnite neposredno na snovalca potovanja.

Za rezervacije domačih gostov v Južni Koreji se uporabljajo drugi pravilniki.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija