Preskoči na vsebino
    Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej
    Rezervacije in potovanja

    Kakšne možnosti za odpoved imam, če se moji potovalni načrti spremenijo zaradi bolezni COVID-19?

    Če vas zanima, kakšne možnosti za odpoved rezervacije in vračilo denarja imate trenutno na voljo, pojdite na razdelek »Odpoved rezervacije« in izberite »Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19«.

    Vedno boste imeli naslednje možnosti:

    • vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
    • celotno vračilo denarja s predložitvijo uradne dokumentacije v pregled

    Odvisno od datuma rezervacije in datuma prihoda vam bo morda prikazana ena ali več naslednjih možnosti:

    • dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
    • prosite gostitelja za vračilo celotnega zneska

    Naša ekipa za podporo skupnosti vam bo lahko ponudila samo enake možnosti, kot jih imate na spletu.

    Če ste bolni zaradi okužbe s koronavirusom, je ta okoliščina ves čas zajeta v našem standardnem pravilniku o izrednih okoliščinah, pri odpovedi rezervacije pa lahko izberete možnost »Soočam se z izrednimi okoliščinami«.

    Prosite gostitelja za vračilo večjega zneska

    Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko kadarkoli pošljete sporočilo gostitelju in ga prosite za dodatno vračilo prek Centra za poravnavo.

    Podobni članki
    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?
    Ali niste našli tistega, kar ste iskali?
    V teh drugih razdelkih Centra za pomoč poiščite vsebino za posamezno kategorijo.