Preskoči na vsebino
    Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej
    Najnovejše novice glede bolezni COVID-19
    Možnosti za odpoved rezervacije in vračilo denarja najdete na strani »Potovanja«, kjer izberete ustrezno rezervacijo. Naš pravilnik o izrednih okoliščinah velja samo za določene rezervacije. Vsak 1. in 15. dan v mesecu vam posredujemo najnovejše novice.

    Kakšne so moje možnosti za odpoved rezervacije prenočišča zaradi koronavirusa (COVID-19)?

    O možnostih odpovedi in rezervacije boste izvedeli največ, če kar začnete s postopkom odpovedi rezervacije. Ko začnete ta postopek, se vam bodo prikazale možnosti glede na to, ali je rezervacija samodejno zajeta v pravilniku o izrednih okoliščinah. Glede na podrobnosti rezervacije lahko gostitelju morda pošljete zahtevo za odpoved rezervacije in prejmete vračilo celotnega zneska, ne da bi mu morali poslati neposredno sporočilo.

    Za goste

    Če vaša rezervacija ni zajeta v pravilniku o izrednih okoliščinah, lahko preverite, ali gostitelj morda nudi prilagodljive možnosti za odpoved rezervacije. Če jih nudi, lahko uporabite standardni možnosti »Sprememba ali odpoved«, ki sta na voljo.

    Kako gostitelju poslati zahtevo za odpoved rezervacije

    Glede na podrobnosti rezervacije lahko gostitelja morda zaprosite za odpoved rezervacije in prejmete vračilo celotnega zneska. Ko začnete postopek za odpoved rezervacije, boste izvedeli, ali imate to možnost.

    1. Pojdite na razdelek »Potovanja« in poiščite potovanje, ki ga želite odpovedati
    2. Kliknite ali se dotaknite »Prikaži podrobnosti potovanja«
    3. V pregledu kliknite ali se dotaknite »Prikaži podrobnosti«
    4. Kliknite ali se dotaknite »Sprememba ali odpoved«
    5. V razdelku »Odpoved rezervacije« kliknite ali se dotaknite »Naprej«
    6. Kot razlog za odpoved izberite COVID-19 (koronavirus)
    7. Kliknite ali se dotaknite »Zahtevaj vračilo celotnega zneska«

    Gostitelj bo imel za odgovor na voljo 48 ur oziroma 24 ur, če pa se rezervacija začne v roku enega tedna. Če se gostitelj strinja z odpovedjo rezervacije, vam bomo znesek, vključno s stroškom storitve, vrnili na prvotno plačilno sredstvo. Preberite več o tem, kako delujejo vračila denarja.

    Če se gostitelj ne strinja, lahko rezervacijo še vedno odpoveste, višina zneska vračila pa bo odvisna od gostiteljevega običajnega pravilnika o odpovedi.

    Druge možnosti

    Če vaša rezervacija ni zajeta v pravilniku o izrednih okoliščinah ali če se gostitelj ne strinja z odpovedjo, mu lahko še vedno pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti višji znesek vračila prek Centra za poravnavo.

    Za gostitelje

    Če gost zahteva odpoved rezervacije, vas bomo po e-pošti vprašali, ali se strinjate z vračilom celotnega zneska. Če je prihod gosta predviden v 7 dneh, boste imeli za odgovor na voljo 24 ur, sicer pa boste lahko odgovorili v 48 urah. Če želite odgovoriti na zahtevo:

    1. v e-sporočilu, ki ste ga prejeli, kliknite ali se dotaknite možnosti »Odgovori gostu« in preusmerjeni boste na Airbnb
    2. Kliknite možnost »Vračilo celotnega zneska« ali »Zavrni vračilo denarja«

    Če se strinjate z vračilom celotnega zneska, to ne bo vplivalo na vaš status supergostitelja.

    Druge možnosti

    Če želite odpovedati rezervacijo zaradi bolezni COVID-19, vendar ta ne izpolnjuje pogojev našega pravilnika o izrednih okoliščinah, lahko rezervacijo še vedno odpoveste, vendarboste morda morali plačati dodatne stroške.

    Podobni članki
    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

    Prijavite se za osebno prilagojeno podporo

    Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
    Registracija