Preskoči na vsebino
    Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Ali pravilnik o izrednih okoliščinah velja za mojo rezervacijo, ki sem jo opravil v času pandemije COVID-19?

    Naš uradni članek podrobno pojasnjuje, kako se uporablja pravilnik o izrednih okoliščinah v primeru odpovedi rezervacije zaradi bolezni COVID-19.

    Tu je povzetek, s katerim boste lažje ugotovili, ali vaša rezervacija izpolnjuje pogoje:

    Vaša rezervacija izpolnjuje pogoje, če je res vse, kar je navedeno v nadaljevanju

    • Rezervacijo ste opravili 14. marca 2020 ali prej
      • in datum prihoda gostov je načrtovan od jutri do vključno 31. oktober 2020
      • in rezervacije še niste odpovedali
      • in niste še prispeli v prenočišče
      • in zaradi pandemije ne morete zaključiti svojega potovanja.

    Če velja vse od navedenega, lahko sami odpoveste rezervacijo – med postopkom odpovedi rezervacije vam bomo ponudili različne možnosti za odpoved rezervacije in vračila denarja. Če želite odpovedati rezervacijo v skladu s pravilnikom, boste morali z dokumenti dokazati ali potrditi, da ne morete zaključiti potovanja zaradi bolezni COVID-19.

    Opomba: če ste zboleli za boleznijo COVID-19, lahko v skladu s pravilnikom in ne glede na podrobnosti rezervacije odpoveste rezervacijo tako, da se obrnete na našo ekipo za podporo skupnosti. Prosili vas bomo, da to potrdite z dokumentacijo.

    Rezervacija ne izpolnjuje pogojev, če jo odpovedujete zaradi bolezni COVID-19, hkrati pa velja karkoli od naslednjega:

    • Rezervacija je bila opravljena po 14. marcu 2020 ali
    • datum prihoda nastopi po tem datumu: 31. oktober 2020 ali
    • rezervacija je že bila odpovedana ali
    • ste že prispeli v prenočišče

    Če rezervacija ne izpolnjuje pogojev in jo odpoveste, je znesek vračila odvisen od gostiteljevega pravilnika o odpovedi. Preden potrdite odpoved rezervacije, vam bomo prikazali znesek vračila. V tem primeru se izplačila gostiteljem in vračila gostom izvedejo v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi, s katerim ste soglašali, ko ste opravili rezervacijo.

    Opomba: ko je rezervacija odpovedana, Airbnb izplača morebitno plačilo gostitelju in povračilo gostu v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi. Zato rezervacije, ki so bile odpovedane pred naznanitvijo ali podaljšanjem kritja, ne bodo ponovno obravnavane.

    Dodatne možnosti, če rezervacija ne izpolnjuje pogojev

    Če so vaši načrti prilagodljivi, se lahko z gostiteljem morda dogovorite, da rezervacijo prestavi na poznejši datum.

    Prav tako se lahko obrnete na gostitelja in ga prosite za dodatno vračilo denarja. Če gostitelj pristane, vam lahko prek Centra za poravnavo varno nakaže denar.

    Več podrobnosti

    Še naprej spremljamo pandemijo COVID-19 – o najnovejših spremembah pravilnika vas bomo obvestili vsak 1. in 15. dan v mesecu. Če se vaša rezervacija začne po 31. oktober 2020, obiščite to stran dne 1. oktober 2020, da preverite najnovejše novice o izpolnjevanju pogojev.

    Podobni članki
    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

    Prijavite se za osebno prilagojeno podporo

    Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
    Registracija