Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti
Gost

Ali pravilnik o izrednih okoliščinah velja za mojo rezervacijo, ki sem jo opravil v času pandemije COVID-19?

Opomba: od 31. maja 2022 okoliščine, povezane s pandemijo COVID-19, niso več zajete v naš pravilnik o izrednih okoliščinah. Za rezervacije, opravljene pred 31. majem 2022, bodo še naprej zajete nekatere okoliščine, povezane z boleznijo COVID-19. Za rezervacije v okviru programa Luxe in rezervacije domačih gostov v Južni Koreji se uporabljajo drugi pravilniki.

Ta članek podrobno pojasnjuje, kako se uporablja pravilnik o izrednih okoliščinah v primeru odpovedi rezervacij zaradi bolezni COVID-19.

Tukaj je povzetek, ki vam bo pomagal ugotoviti, ali vaša rezervacija izpolnjuje pogoje.

Če ste rezervacijo opravili 14. marca 2020 ali prej, vaša rezervacija izpolnjuje pogoje, če velja vse, kar je navedeno v nadaljevanju

  • Datum prihoda je v naslednjih 45 dneh od današnjega dne
  • in rezervacije še niste odpovedali
  • in še niste prispeli v prenočišče
  • in vam pandemija preprečuje, da bi zaključili svojo rezervacijo.

Če velja vse od navedenega, lahko sami odpoveste rezervacijo – med postopkom odpovedi rezervacije vam bomo ponudili različne možnosti za odpoved rezervacije in vračilo denarja. Če želite odpovedati rezervacijo v skladu s pravilnikom, boste morali z dokumenti dokazati ali potrditi, da ne morete zaključiti potovanja zaradi bolezni COVID-19.

Če ste rezervacijo opravili po 14. marcu 2020 in pred 31. majem 2022, vaša rezervacija izpolnjuje pogoje, če velja vse, kar je navedeno v nadaljevanju

  • Datum prihoda je v naslednjih 14 dneh
  • in rezervacije še niste odpovedali
  • in še niste prispeli v prenočišče
  • in bolezen COVID-19 trenutno imate vi ali drug gost v vaši popotniški skupini.

Če velja vse, kar je navedeno, lahko rezervacijo odpoveste tako, da se obrnete na našo ekipo za podporo skupnosti. Kjer je to zakonsko dovoljeno, vas bomo prosili, da to potrdite z dokumentacijo (kot je rezultat testa na COVID-19). Opravljanje novih rezervacij bo za vaš račun začasno blokirano, vse načrtovane rezervacije v naslednjih 14 dneh pa bodo odpovedane.

Če rezervacija ne izpolnjuje pogojev in jo odpoveste, je znesek vračila odvisen od gostiteljevega pravilnika o odpovedi. Preden potrdite odpoved rezervacije, vam bomo prikazali znesek vračila. V tem primeru se izplačila gostiteljem in vračila gostom izvedejo v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi, s katerim ste soglašali, ko ste opravili rezervacijo.

Opomba: ko je rezervacija odpovedana, Airbnb plača morebitno izplačilo gostitelju in vrne denar gostu v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi. Zato se rezervacije, ki so bile odpovedane pred objavo ali podaljšanjem kritja v primeru izrednih okoliščin, ne bodo ponovno obravnavale.

Če ste rezervacijo opravili 31. maja 2022 ali pozneje, rezervacija ne izpolnjuje pogojev*, vendar imate na voljo naslednje dodatne možnosti

Če so vaši načrti prilagodljivi, se lahko z gostiteljem morda dogovorite o spremembi rezervacije in jo prestavite na poznejši datum.

Lahko pa se obrnete na gostitelja in ga prosite za dodatno vračilo denarja. Če se gostitelj strinja, vam lahko prek Centra za poravnavo varno nakaže denar.

Če ste rezervacijo že odpovedali ali ste prispeli v prenočišče, se lahko za pomoč obrnete na našo ekipo za podporo skupnosti.

Za rezervacije v okviru programa Luxe in rezervacije domačih gostov v Južni Koreji se uporabljajo drugi pravilniki.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija