Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Kaj lahko naredite, če prenočišče, v katerem bivate, ob prihodu ni čisto

Vedno najprej pošljite sporočilo gostitelju, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Če vam gostitelj ne more pomagati ali želite zahtevati vračilo denarja, smo tu, da vam ponudimo podporo.

Pošljite zahtevo za vračilo denarja

Kaj morate storiti:

  1. Zberite dokaze: če je mogoče, posnemite fotografije ali videoposnetke, da dokumentirate težave, kot je manjkajoča ali poškodovana oprema.
  2. Pošljite zahtevo: opišite težavo in predložite fotografije ali videoposnetke, če je to mogoče. Gostitelja lahko prosite, naj odpravi težavo, zahtevate vračilo stroška čiščenja ali pa v primeru resnih težav pošljete zahtevo za odpoved rezervacije, da prejmete vračilo celotnega zneska za preostale nočitve.
  3. Počakajte na odgovor: če gostitelj zahtevo zavrne ali nanjo ne odgovori, lahko prosite Airbnb, naj posreduje in vam pomaga. Airbnb bo preveril pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja in ugotovil, kako vam lahko pomagamo.

Obrnite se na Airbnb

Čeprav si prizadevamo, da bi gostitelji in gostje sami razrešili težave, kadar se le da, se zavedamo, da to ni vedno mogoče. Sporočite nam, če pride do težave, pri kateri vam gostitelj ne more pomagati (ali če gostitelj zavrne zahtevo za vračilo denarja oziroma se nanjo ne odzove) – predstavnik naše ekipe bo stopil v stik z vami, da vam pomaga.

Če ugotovimo, da težavo krije program AirCover, vam bomo povrnili celoten ali delni znesek ali pa vam bomo glede na okoliščine našli podobno ali boljšo možnost nočitve.

Ne pozabite, da imate za prijavo težave na voljo 72 ur, odkar ste jo odkrili.

V primeru težav, ki lahko predstavljajo takojšnje tveganje za zdravje, kot so stenice, plesen ali drugi alergeni, se po potrebi obrnite na lokalno službo za nujne primere. Če potrebujete pomoč pri rezervaciji, lahko Airbnbju pošljete zahtevo, mi pa bomo v skladu z našim pravilnikom o ponovni rezervaciji in vračilu denarja poiskali rešitev.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija