Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Sprejemanje gostov s potrebami glede dostopnosti

Ljudi s posebnimi potrebami glede dostopnosti sprejemamo in podpiramo. Ti člani naše skupnosti morajo gostiteljem zaupati, da bodo zagotovili točne informacije o funkcijah, povezanih z dostopnostjo.

Kaj dovolimo

  • Izjeme, ki veljajo za živali vodnice in jih gostitelji lahko uveljavljajo, da bi zagotovili zdravje ali varnost: če gostitelj ne more sprejeti živali vodnice zato, ker bi lahko ta neposredno ogrozila zdravje in varnost stalnega stanovalca v njegovem prenočišču, mu lahko odobrimo izjemo, če nas o tem obvesti vnaprej.
  • Zahteve za odstranitev živali vodnice, če skrbnik nima nadzora nad njo: če gost nima nadzora nad svojo živaljo vodnico, lahko gostitelji zahtevajo, da jo odstrani iz prenočišča. Če na primer žival v času bivanja ni pod nadzorom.

Česa ne dovolimo

  • Zavrnitev zahteve za rezervacijo zaradi gostovih potreb po dostopnosti: gostitelji ne smejo zavrniti, odpovedati ali kako drugače spremeniti rezervacije zaradi tega, ker ima gost žival vodnico ali uporablja pripomoček za gibalno ovirane, razen če tega nismo predhodno odobrili.
  • Zaračunavanje dodatnih stroškov gostom s potrebami po dostopnosti: gostitelji ne smejo zaračunavati dodatnih stroškov gostom, ki imajo živali vodnice ali uporabljajo pripomočke za gibalno ovirane. Oglejte si naš pravilnik o dostopnosti, da razumete, zakaj se živali vodnice razlikujejo od hišnih ljubljenčkov in živali za čustveno podporo.
  • Zavrnitev razumnih prošenj gostov za prilagoditev prenočišča, da bo ustrezalo njihovim potrebam po dostopnosti: gostitelji morajo ugoditi prošnjam gostov za prilagoditev namestitve, če so te prošnje razumne. Razumno je, če gost gostitelja prosi, naj premakne kavč stran od vrat, da bo lahko udobno dostopal do dnevne sobe (če je dovolj prostora, da premakne kavč, in če ga je zmožen premakniti). Če gost prosi, naj gostitelj razširi vhod v prenočišče tako, da bo primeren za dostop z invalidskim vozičkom, pa to ni razumna prošnja.
  • Neenako obravnavanje: gostitelji morajo vse goste obravnavati enako, jim postavljati enaka pravila, brez razlik v vedenju, ne glede na to, da imajo posebne potrebe po dostopnosti, razen če niso prej uspešno uveljavili izjeme.
  • Zaničevalno izražanje: nihče, pa naj bo gost ali gostitelj, ne sme biti izpostavljen izražanju, ki je žaljivo za invalidne osebe – žaljivo izražanje med drugim zajema poniževalen odnos do pomoči, ki jo nudi žival vodnica ali pripomoček za gibalno ovirane, prepovedano pa je tudi kakršnokoli drugo diskriminatorno izražanje.
  • Napačno predstavljanje funkcij dostopnosti: vnosi morajo vsebovati točne informacije o razpoložljivih funkcijah dostopnosti v prostoru in okolici namestitve. Gostitelji morajo biti odkriti in se z gosti pogovoriti o podrobnostih glede funkcij dostopnosti v sklopu prenočišča. Gostom, ki imajo posebne potrebe glede dostopnosti, lahko informacije posredujejo v niti sporočil.

Tukaj smo, da vam pomagamo

Če ste priča vedenju, ki je v nasprotju z našimi pravilniki, ali če takšno vedenje izkusite na lastni koži, nas o tem obvestite.

Čeprav te smernice ne zajemajo vseh možnih scenarijev, so oblikovane tako, da nudijo splošne napotke glede pravilnikov skupnosti Airbnb.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija