Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Ustrezna in nepristranska mnenja

Želimo, da ste prepričani, da so mnenja, ki jih preberete na Airbnbju, verodostojna, zaupanja vredna in uporabna. Mnenja so koristna le, če avtorji točno opišejo svojo izkušnjo in podajo iskrene povratne informacije, pa naj bodo pozitivne ali negativne.

Česa ne dovolimo

  • Manipuliranje z mnenji: v naši skupnosti ni prostora za poskuse vplivanja na mnenje gosta ali gostitelja z uporabo groženj ali spodbud.
  • Mnenja tekmecev: uveljavljeni tekmeci določenega gostitelja ne smejo podajati negativnih mnenj, da bi odvrnili goste od rezervacije prenočišča ali doživetja tega gostitelja.
  • Konflikt interesov: prepovedane so rezervacije, ki jih uporabniki ustvarijo samo zato, da bi skušali s pomočjo lažnih mnenj in ocen manipulirati s sistemom podajanja mnenj.
  • Nepomembna ali pristranska mnenja: odstranimo lahko mnenja, ki so pristranska, napisana iz maščevanja ali pa ne vsebujejo ustreznih ali koristnih informacij.
  • Neprimerne vsebine: v naši skupnosti ni prostora za vsebine, ki ne upoštevajoAirbnbjevega pravilnika o vsebinah.

Preberite več oAirbnbjevem pravilniku o objavljanju mnenj.

Čeprav te smernice ne zajemajo vseh možnih scenarijev, so oblikovane tako, da nudijo splošne napotke glede pravilnikov skupnosti Airbnb.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija