Pravilnik o skupnosti
Ustrezna in nepristranska mnenja
Ustrezna in nepristranska mnenja
Želimo, da ste prepričani, da so mnenja, ki jih preberete na Airbnbju, verodostojna, zaupanja vredna in uporabna. Mnenja so koristna le, če avtorji točno opišejo svojo izkušnjo in podajo iskrene povratne informacije, pa naj bodo pozitivne ali negativne.
Česa ne dovolimo
- Manipuliranje z mnenji: v naši skupnosti ni prostora za poskuse vplivanja na mnenje gosta ali gostitelja z uporabo groženj ali spodbud.
- Mnenja tekmecev: uveljavljeni tekmeci določenega gostitelja ne smejo podajati negativnih mnenj, da bi odvrnili goste od rezervacije prenočišča ali doživetja tega gostitelja.
- Konflikt interesov: prepovedane so rezervacije, ki jih uporabniki ustvarijo samo zato, da bi skušali s pomočjo lažnih mnenj in ocen manipulirati s sistemom podajanja mnenj.
- Nepomembna ali pristranska mnenja: odstranimo lahko mnenja, ki so pristranska, napisana iz maščevanja ali pa ne vsebujejo ustreznih ali koristnih informacij.
- Neprimerne vsebine: v naši skupnosti ni prostora za vsebine, ki ne upoštevajoAirbnbjevega pravilnika o vsebinah.
Preberite več oAirbnbjevem pravilniku o objavljanju mnenj.
Čeprav te smernice ne zajemajo vseh možnih scenarijev, so oblikovane tako, da nudijo splošne napotke glede pravilnikov skupnosti Airbnb.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gost
Prepovedane vsebine
Na spletu, med bivanjem v prenočišču ali na doživetju je prepovedana uporaba določenih vsebin, saj moramo biti obzirni do vseh članov naše s… Kako delujejo mnenja
Mnenja so odličen način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti. Tukaj lahko najdete informacije o tem, kaj in kako lahko …Kako prejmem vračilo denarja, če sem oproščen turistične takse v Franciji?
Nekateri gostje, ki bivajo v Franciji, so lahko oproščeni plačila turistične takse ali pa so upravičeni do nižje cene.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija