Navodila za uporabo
•
Gostitelj
Ali moram gostom vrniti denar, ko vložijo pritožbo?
Ali moram gostom vrniti denar, ko vložijo pritožbo?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Kaj pomeni poravnava zaslužka
Poravnava pomeni znesek denarja, ki ga gostitelj dolguje zaradi odpovedi ali spremembe rezervacije oziroma kršitve pravilnika o povračilu st… Kako deluje notranji postopek obravnavanja pritožb za poslovne uporabnike?
Kaj vse morate vedeti o Airbnbjevem notranjem postopku obravnavanja pritožb:Pogoji in pravila garancije za gostitelja (arhiv)
Za vsak slučaj so tu Pogoji in pravila garancije za gostitelja (arhiv).
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija