Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gostitelj

Zavrnitev zahteve za rezervacijo

Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.

  1. Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
  2. Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
  3. Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.

You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.

Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Gostitelj

    Kako odgovoriti na zahtevo

    Na voljo imate 24 ur, da sprejmete ali zavrnete zahtevo za rezervacijo, preden poteče.
  • Gostitelj

    Zakaj morajo gostitelji odgovoriti v 24 urah?

    S hitrim odzivom na zahteve ali povpraševanja za rezervacijo in drugimi sporočili, ki jih pošiljate gostom, krepite zaupanje v našo skupnost…
  • Gostitelj

    Odgovorite na povpraševanje

    Odzovite se v 24 urah. Gostje, ki vam pošljejo povpraševanje, običajno potrebujejo več informacij, preden vam pošljejo zahtevo za rezervacij…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija