Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gostitelj

Kako delujejo rezultati iskanja

Ta članek je bil samodejno preveden.

Airbnb uporablja algoritem za ustvarjanje rezultatov iskanja, ki so privlačni gostom. Algoritam razvršča milijone vnosov na Airbnbju, da najdejo prave vnose za vsako iskanje. Gostje vnesejo merila za iskanje in algoritem vrača vnose, ki odražajo ta merila. 

Ponujamo različne filtre, ki gostom pomagajo izboljšati rezultate iskanja. Algoritam upošteva številne dejavnike pri določanju rezultatov iskanja, vendar imajo nekateri dejavniki večji vpliv od drugih. Zlasti kakovost, priljubljenost in cena vnosa močno vplivajo na prikaz vnosa v rezultatih iskanja.

  • Kakovost. Algoritam ocenjuje številne značilnosti za oceno kakovosti, vključno s fotografijami vnosa, mnenji o vnosu in značilnostmi vnosa. Vnosi z višjo kakovostjo se običajno ustavijo višje v rezultatih iskanja.
  • Priljubljenost. Algoritam ocenjuje priljubljenost prenočišča z uporabo najrazličnejših informacij, vključno s tem, kako se gostje ukvarjajo z vnosom in kako pogosto rezervirajo prenočišče. Primeri gostov pri vnosu vključujejo, kako pogosto gostje shranijo vnos na svoj seznam želja, kako pogosto gostje rezervirajo in kako pogosto gostje pošiljajo sporočila gostitelju. Več priljubljenih vnosov ima običajno višjo uvrstitev v rezultatih iskanja.
  • Cena. Da bi ugotovili, kako privlačna je cena prenočišča, algoritem upošteva različne podatke o cenah, vključno s tem, kako se cena primerja s podobnimi vnosi na tem območju za določene datume. Vnosi, ki so cene nižje od drugih primerljivih vnosov - druga prenočišča na tem območju s podobno kapaciteto gostov in opremo - se ustavijo višje v rezultatih iskanja.

Algoritam spodbuja raznolikost v rezultatih iskanja, tako da so gostje predstavljeni z vnosi, ki imajo različne gostitelje, različne značilnosti in vrsto cen.

Ali lokacija prenočišča vpliva na rezultate iskanja?

Ja, lokacija prenočišča ima tudi velik vpliv na to, kako je vnos prikazan v rezultatih iskanja. Prenočišča, ki se nahajajo v prenočiščih, ki jih gostje radi bivajo, se običajno ustavijo višje - na primer nastanitve v bližini priljubljenih znamenitosti.

Ali narava doživetja na Airbnbju vpliva na rezultate iskanja?

Ja, narava doživetja na Airbnbju ima velik vpliv tudi na to, kako vnos nastopa pri iskanju. Vnosi za edinstvene dejavnosti, ki jih gosti oseba s posebnim strokovnim znanjem, so običajno bolj priljubljena pri gostih in so višje.

Kako gostitelji vplivajo na rezultate iskanja?

Gostitelji vplivajo na to, kako je njihov vnos prikazan v rezultatih iskanja na več načinov.

Več datumov, ko je vnos na voljo, je bolj verjetno, da je združljiv z načrti gosta, zato je dodajanje razpoložljivosti dober način za izboljšanje vidnosti vnosa. Podobno kot gostitelj ponuja več prilagodljivosti glede tega, kako dolgo lahko gostje bivajo pri vas, je verjetnost, da bo vnos ustrezal načrtom gosta in se bo prikazal v rezultatih iskanja.

Ker cena veliko vpliva na rezultate iskanja, lahko gostitelji najbolj neposredno vplivajo na uspešnost svojega vnosa pri iskanju tako, da spremenijo ceno ali ponudijo popuste. Številni gostitelji na primer ponujajo nižje cene ali popuste, da privabijo goste na novejše vnose ali v manj zasedeni sezoni potovanj.

Visokokakovostne fotografije prenočišča in zlasti privlačna naslovna fotografija pomagajo privabiti pozornost gostov in izboljšati sodelovanje. Izčrpen opis prenočišča in natančen seznam opreme gostom pomagata oceniti vnos in razvijati samozavestnost pri rezervaciji. Nekateri gostje iščejo posebno opremo ali značilnosti prenočišča, kot so otroška posteljica, masažna kad, vhod brez stopnic ali prenočišče, ki dovoljuje hišne ljubljenčke. Če vnosu dodate iskano opremo ali značilnosti, bo vnos privlačnejši za goste in izboljšal prepoznavnost pri iskanju vnosov s to opremo ali značilnostmi.

Vedenje gostitelja in nastavitve, ki jih uporabljajo, vplivajo tudi na uvrstitev. Gostitelji, ki nudijo izjemno gostoljubje, sčasoma izboljšajo uspešnost svojih vnosov. Na primer, algoritem upošteva merila za supergostitelja - število odpovedi s strani gostitelja, odzivnost gostitelja, ocene in mnenja za vnos - kot tudi sam status supergostitelja, ko naročate rezultate iskanja. Pri vnosih, ki jih ni mogoče rezervirati takoj, algoritem upošteva, kako hitro se gostitelji odzovejo na povpraševanja gostov in kako pogosto gostitelji zavrnejo zahteve za rezervacijo. To pomeni, da se lahko vnosi, ki jih lahko rezervirate takoj, uvrščajo višje v rezultatih iskanja, ker so odgovori samodejni, rezervacija pa je potrjena, ne da bi gostitelj moral potrditi zahtevo.

Kako gostje vplivajo na rezultate iskanja?

Rezultati iskanja, ki jih prikazujemo, so odvisni od meril za iskanje gosta. Gostje oblikujejo rezultate iskanja tako, da vnesejo informacije, kot so lokacija, datumi in število gostov. Gostje lahko za izboljšavo rezultatov iskanja uporabijo tudi filtre ali zemljevid. Gostje lahko na primer filtrirajo prenočišča glede na vrsto namestitve, število postelj in določeno opremo. Če ni na voljo dovolj prenočišč, ki ustrezajo merili iskanja gosta, ali če gost uporablja prilagodljivo iskanje, lahko prikažemo druge vnose, za katere menimo, da bi lahko bili privlačni gostu. 

Prav tako uporabljamo informacije, ki jih imamo o gostu, da določimo in uvrščamo rezultate iskanja. Na primer, če pretekle rezervacije gosta delijo določene značilnosti, lahko algoritem uvrsti vnose s temi lastnostmi, ki so višje za tega gosta. Podobno velja tudi, če ima gost rezervacijo prenočišča, lahko algoritem uvrsti v višjo kategorijo doživetij na Airbnbju, ki so na voljo v času te rezervacije.

Kako poteka iskanje za nedavno aktivirane vnose?

Nedavno aktivirani vnosi se morda ne bodo takoj prikazali v rezultatih iskanja - morda bo trajalo 24 ur, da bo vnos viden. Da bi gostiteljem pomagali začeti, je algoritem zasnovan tako, da zagotavlja, da se novi vnosi dobro prikazujejo v rezultatih iskanja.

Ali se bo Airbnbjev algoritem za uvrstitev sčasoma spremenil?

Ja. Naši algoritmi za uvrstitev se bodo sčasoma razvijali, da bodo odražali spremembe našega poslovanja, v naši skupnosti in po vsem svetu.

Ugotovite, kateri dejavniki vplivajo na iskanje in kako izboljšati uvrstitev vnosa v Centru z viri.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija