Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Kako odpovedati rezervacijo med bivanjem

Če med vašim bivanjem pride do česarkoli nepričakovanega, vam priporočamo, da gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščete rešitev. Po vsej verjetnosti vam bo gostitelj takoj pomagal odpraviti težavo. Če želite zahtevati vračilo denarja ali odpovedati rezervacijo, vam lahko pomagamo začeti postopek zahteve z gostiteljem.

Pošljite sporočilo gostitelju

Običajno je dobro, da se najprej pogovorite z gostiteljem. Gostitelju lahko pošljete sporočilo neposredno iz svojega nabiralnika, da skupaj poiščete rešitev. Če se z gostiteljem dogovorite za poravnavo, imate več možnosti, da bo odobril vašo zahtevo. Če je gostitelj že odpravil težavo in lahko nadaljujete svoje bivanje, potem preskočite naslednje korake.

Zahtevo pošljite v 24 urah

Če želite med bivanjem še vedno odpovedati rezervacijo, vam lahko pomagamo začeti postopek za razrešitev težave z gostiteljem. Ko to storite, imate možnost, da gostitelja prosite, naj odpravi težavo, zahtevate delno vračilo denarja ali pa pošljete zahtevo za odpoved rezervacije, da prejmete vračilo celotnega zneska. Gostitelj ima na voljo 1 uro, da se odzove na vašo zahtevo. Če zahtevo zavrne ali nanjo ne odgovori, lahko zaprosite Airbnb, naj posreduje in vam pomaga.

  1. Zberite dokaze: posnemite fotografije ali videoposnetke, če je mogoče, da dokumentirate težave, kot je manjkajoča ali poškodovana oprema.
  2. Pošljite zahtevo gostitelju: težavo boste morali opisati, predložiti fotografije, če je mogoče, in gostitelja obvestiti, kako bi želeli odpraviti težavo. Pomembno je, da poiščete pomoč v 24 urah po tem, ko opazite težavo. V nasprotnem primeru lahko to vpliva na znesek vračila.
  3. Počakajte na odgovor: če gostitelj zahtevo zavrne ali nanjo ne odgovori v 1 uri, lahko prosite Airbnb, naj posreduje in vam pomaga. Airbnb vam bo težavo pomagal odpraviti v skladu s pravilnikom o povračilu stroškov gostom.
Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija