Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Kako urediti, odstraniti ali dodati plačilno sredstvo

    If an existing payment method on your account is incorrect (ex: an expired credit card), you can update it or add a new payment method.

      Kako urediti plačilno sredstvo za načrtovana plačila

      Če imate obstoječo rezervacijo, ki jo plačujete po mesečnih obrokih na vnaprej določen datum, kot je rezervacija dolgotrajnega bivanja, lahko spremenite plačilno sredstvo za vsa načrtovana prihodnja plačila.

      1. Pojdite na razdelek »Potovanja« in izberite rezervacijo potovanja, ki jo želite spremeniti.
      2. V razdelku »Kaj ste rezervirali« izberite rezervacijo.
      3. V razdelku »Podatki o plačilu« kliknite možnost »Pridobi potrdila in upravljaj plačila«.
      4. V razdelku »Podatki o plačilu« pojdite na »Načrtovana plačila« in izberite »Posodobitev podatkov o plačilu«.
      5. Posodobite plačilno sredstvo in izberite datum plačila.
      6. Kliknite »Pošlji«.

      Kako odstraniti plačilno sredstvo

      Plačilno sredstvo lahko odstranite z računa, razen če ste ga uporabili za plačilo rezervacije s statusom »V teku« ali za aktivno rezervacijo.

      1. Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
      2. Poleg plačilnega sredstva kliknite ikono s tremi pikami .
      3. Kliknite gumb »Odstrani«.

      Kako dodati plačilno sredstvo

      Računu lahko dodate kreditno ali debetno plačilno kartico ali drugo plačilno sredstvo.

      1. Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
      2. Kliknite »Dodaj plačilno sredstvo«.

      Nastavite privzeto plačilno sredstvo

      Izberete lahko, katero plačilno sredstvo bo najprej prikazano na seznamu razpoložljivih plačilnih sredstev.

      1. Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačilna sredstva«.
      2. Poleg plačilnega sredstva kliknite ikono s tremi pikami .
      3. Kliknite »Nastavi kot privzeto«.
      Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

      Podobni članki