Kako urediti, odstraniti ali dodati plačilno sredstvo
If an existing payment method on your account is incorrect (ex: an expired credit card), you can update it or add a new payment method.
Kako urediti plačilno sredstvo za načrtovana plačila
Če imate obstoječo rezervacijo, ki jo plačujete po obrokih na vnaprej določen datum (na primer rezervacijo mesečnega bivanja), lahko spremenite plačilno sredstvo za vsa načrtovana prihodnja plačila.
Opomba: plačilno sredstvo lahko spremenite samo za načrtovana prihodnja plačila. Ko bo rezervacija potrjena, ne boste več mogli spremeniti plačilnega sredstva za začetno plačilo.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in izberite rezervacijo potovanja, ki jo želite spremeniti.
- V razdelku »Kaj ste rezervirali« izberite rezervacijo.
- V razdelku »Podatki o plačilu« kliknite možnost »Pridobi potrdila in upravljaj plačila«.
- V razdelku »Podatki o plačilu« pojdite na »Načrtovana plačila« in izberite »Posodobitev podatkov o plačilu«.
- Posodobite plačilno sredstvo in izberite datum plačila.
- Kliknite »Pošlji«.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in izberite rezervacijo potovanja, ki jo želite spremeniti.
- V razdelku »Kaj ste rezervirali« izberite rezervacijo.
- V razdelku »Podatki o plačilu« se dotaknite možnosti »Pridobi potrdila in upravljaj plačila«.
- V razdelku »Podatki o plačilu« pojdite na »Načrtovana plačila« in se dotaknite »Posodobitev podatkov o plačilu«.
- Posodobite plačilno sredstvo in izberite datum plačila.
- Dotaknite se gumba »Pošlji«.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in izberite rezervacijo potovanja, ki jo želite spremeniti.
- V razdelku »Kaj ste rezervirali« izberite rezervacijo.
- V razdelku »Podatki o plačilu« se dotaknite možnosti »Pridobi potrdila in upravljaj plačila«.
- V razdelku »Podatki o plačilu« pojdite na »Načrtovana plačila« in se dotaknite »Posodobitev podatkov o plačilu«.
- Posodobite plačilno sredstvo in izberite datum plačila.
- Dotaknite se gumba »Pošlji«.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in izberite rezervacijo potovanja, ki jo želite spremeniti.
- V razdelku »Kaj ste rezervirali« izberite rezervacijo.
- V razdelku »Podatki o plačilu« se dotaknite možnosti »Pridobi potrdila in upravljaj plačila«.
- V razdelku »Podatki o plačilu« pojdite na »Načrtovana plačila« in se dotaknite »Posodobitev podatkov o plačilu«.
- Posodobite plačilno sredstvo in izberite datum plačila.
- Dotaknite se gumba »Pošlji«.
Kako odstraniti plačilno sredstvo
Plačilno sredstvo lahko odstranite z računa, razen če ste ga uporabili za plačilo rezervacije s statusom »V teku«, za aktivno rezervacijo ali pa za preteklo rezervacijo, ki se je zaključila pred manj kot 14 dnevi. Plačilnega sredstva prav tako ne morete odstraniti, če je gostitelj od vas zahteval povračilo stroškov, Airbnb pa pregleduje njegovo zahtevo.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Poleg plačilnega sredstva kliknite ikono s tremi pikami .
- Kliknite gumb »Odstrani«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se plačilnega sredstva, ki ga želite izbrisati.
- Dotaknite se gumba »Izbriši«..
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se plačilnega sredstva, ki ga želite izbrisati.
- Dotaknite se gumba »Izbriši«..
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Poleg plačilnega sredstva se dotaknite ikone s tremi pikami .
- Dotaknite se gumba »Odstrani«.
Kako dodati plačilno sredstvo
Računu lahko dodate kreditno ali debetno plačilno kartico ali drugo plačilno sredstvo.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Kliknite »Dodaj plačilno sredstvo«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se možnosti »Dodaj plačilno sredstvo«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se možnosti »Dodaj plačilno sredstvo«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Dodaj plačilno sredstvo«.
Users in some countries may not be able to add a payment method to their account. In this case, you’ll need to add your payment details directly on the Checkout page. Find out more about what payment methods are accepted in certain countries.
Nastavite privzeto plačilno sredstvo
Izberete lahko, katero plačilno sredstvo bo najprej prikazano na seznamu razpoložljivih plačilnih sredstev.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačilna sredstva«.
- Poleg plačilnega sredstva kliknite ikono s tremi pikami .
- Kliknite »Nastavi kot privzeto«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se plačilnega sredstva, ki ga želite nastaviti kot privzetega.
- Dotaknite se možnosti »Nastavi kot privzeto«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila«.
- Dotaknite se možnosti »Plačilna sredstva«.
- Dotaknite se plačilnega sredstva, ki ga želite nastaviti kot privzetega.
- Dotaknite se možnosti »Nastavi kot privzeto«.
- Pojdite na »Nastavitve računa« > »Plačilna sredstva«.
- Poleg plačilnega sredstva se dotaknite ikone s tremi pikami .
- Dotaknite se možnosti »Nastavi kot privzeto«.
Podobni članki
- Gost
Kako spremeniti plačilno sredstvo za potrjeno rezervacijo
Če je rezervacija že potrjena in plačana, plačilnega sredstva ne morete spremeniti. Če ni, jo lahko odpoveste in ponovno rezervirate z drugi… - Gost
Sprejeta plačilna sredstva
Podpiramo več različnih plačilnih sredstev, ki so na voljo glede na državo, kjer ste odprli svoj račun. - Gost
Plačilni načrti
Del rezervacije boste plačali ob potrditvi rezervacije, prihodnja plačila pa bodo samodejno odšteta na datume, ki so navedeni na strani za p…