Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Kaj storiti, če se gostitelj ne odziva

When you have a confirmed reservation, your Host’s phone number will be in the message thread for your trip. You can send them a message or open the Airbnb app and call them.

If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.

If all communications failed and you can’t contact your Host, contact us.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Gost

    Kako stopiti v stik z gostiteljem

    Če želite pred rezervacijo izvedeti več o bivališču ali doživetju, lahko gostitelju pošljete sporočilo preko Airbnbja.
  • Gost

    Odzivni čas gostitelja

    Gostitelj ima 24 ur časa, da uradno sprejme ali zavrne zahtevo za rezervacijo. O statusu rezervacije vas bomo obvestili po e-pošti.
  • Gost

    Kje najdete navodila za prihod

    Informacije o prihodu najdete v podrobnostih rezervacije. Poslali pa vam bomo tudi e-sporočilo z opomnikom o rezervaciji, ki bo vsebovalo te…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija