Navodila za uporabo
•
Gost
Kaj storiti, če se gostitelj ne odziva
Kaj storiti, če se gostitelj ne odziva
When you have a confirmed reservation, you’ll have your Host’s email and phone number in the messaged thread for your trip. You can send them a message or pop open the Airbnb app and call them.
If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.
If all communications failed and you can’t contact your Host, contact us.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gost
Kako stopiti v stik z gostiteljem
Če želite pred rezervacijo izvedeti več o prenočišču, gostitelju ali doživetju, lahko gostitelju pošljete sporočilo preko Airbnbja. - Gost
Odzivni čas gostitelja
Gostitelj ima 24 ur časa, da uradno sprejme ali zavrne zahtevo za rezervacijo. O statusu rezervacije vas bomo obvestili po e-pošti. - Gost
Kje najdete navodila za prihod
Informacije o prihodu najdete v podrobnostih rezervacije. Poslali pa vam bomo tudi e-sporočilo z opomnikom o rezervaciji, ki bo vsebovalo te…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija