Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Preklic ali umik zahteve za rezervacijo

Need to add another guest or change the dates of your reservation before it’s confirmed? Here are a few things to know.

When you can cancel or withdraw a request

First, check the status of your request. If the Host has already accepted it, then it’s subject to their cancellation policy. If it’s still pending, you can cancel, and you won’t be charged for the reservation or the service fees.

Kako preklicati ali umakniti zahtevo

Najpreprostejši način je, da najdete nit sporočil z gostiteljem v nabiralniku in izberete možnostUmakni zahtevo.

  1. Pojdite na razdelek »Potovanja« in kliknite »Prikaži več načrtov potovanja«.
  2. Če se ob rezervaciji prikaže sporočilo »Odobritev gostitelja je v teku«, kliknite »Odpoved rezervacije«.
  3. Kliknite možnost »Prekliči zahtevo«.

Note: Some reservations may generate additional charges or temporary authorizations. Find out more about when and how you’re charged for a reservation.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija