Navodila za uporabo
•
Gost
Preklic ali umik zahteve za rezervacijo
Preklic ali umik zahteve za rezervacijo
Need to add another guest or change the dates of your reservation before it’s confirmed? Here are a few things to know.
When you can cancel or withdraw a request
First, check the status of your request. If the Host has already accepted it, then it’s subject to their cancellation policy. If it’s still pending, you can cancel, and you won’t be charged for the reservation or the service fees.
Kako preklicati ali umakniti zahtevo
Najpreprostejši način je, da najdete nit sporočil z gostiteljem v nabiralniku in izberete možnostUmakni zahtevo.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in kliknite »Prikaži več načrtov potovanja«.
- Če se ob rezervaciji prikaže sporočilo »Odobritev gostitelja je v teku«, kliknite »Odpoved rezervacije«.
- Kliknite možnost »Prekliči zahtevo«.
- Dotaknite se razdelka »Potovanja« in nato rezervacije, ki jo želite odpovedati.
- Če se ob rezervaciji prikaže sporočilo »Odobritev gostitelja je v teku«, se dotaknite možnosti »Odpoved rezervacije«.
- Dotaknite se možnosti »Prekliči zahtevo«.
- Dotaknite se razdelka »Potovanja« in nato rezervacije, ki jo želite odpovedati.
- Če se ob rezervaciji prikaže sporočilo »Odobritev gostitelja je v teku«, se dotaknite možnosti »Odpoved rezervacije«.
- Dotaknite se možnosti »Prekliči zahtevo«.
- Pojdite na razdelek »Potovanja« in se dotaknite možnosti »Prikaži več načrtov potovanja«.
- Če se ob rezervaciji prikaže sporočilo »Odobritev gostitelja je v teku«, se dotaknite možnosti »Odpoved rezervacije«.
- Dotaknite se možnosti »Prekliči zahtevo«.
Note: Some reservations may generate additional charges or temporary authorizations. Find out more about when and how you’re charged for a reservation.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Vnosu dodajte razporeditev ležišč
V razdelku »Razporeditev ležišč« dodajte število in vrste postelj - Gost
Kako odpovedati rezervacijo bivanja
Rezervacijo lahko odpoveste ali spremenite na strani »Potovanja«. - Gost
Kako lahko gostje najdejo status rezervacije
Status rezervacije lahko preverite v nabiralniku ali na strani »Potovanja«, kjer poiščete svojo rezervacijo.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija