Vaše rezervacije
Vaše rezervacije
Odpovedi
Spremembe
- Navodila za uporabo
Kako lahko gostitelj spremeni rezervacijo
Gostu lahko pošljete zahtevo za spremembo. Če jo gost sprejme, bomo rezervacijo posodobili. - Navodila za uporabo
Kako gostitelji spremenijo ali odpovejo rezervacijo aktivnega potovanja
Če morate odpovedati preostale nočitve, gosta obvestite o okoliščinah za odpoved rezervacije, nato pa se za pomoč obrnite na nas. - Navodila za uporabo
Kako odgovoriti na zahtevo gosta za spremembo rezervacije potovanja
Če želi vaš gost spremeniti podrobnosti potrjene rezervacije (npr. skrajšati potovanje ali dodati nočitve), vam mora poslati zahtevo za spre… - Navodila za uporabo
Kako spremeniti ceno potrjenih rezervacij ali rezervacij v teku
Ceno potrjene rezervacije lahko spremenite tako, da pošljete zahtevo za spremembo rezervacije, za zahtevo v teku pa lahko pošljete posebno p… - Navodila za uporabo
Kako dodati strošek čiščenja za potrjeno rezervacijo
Če želite potrjeni rezervaciji ali aktivnemu potovanju dodati stroške čiščenja, boste potrebovali soglasje gosta. - Navodila za uporabo
Če se gost ne odzove na vašo zahtevo za spremembo rezervacije potovanja
Če se gost ne odzove, vaša zahteva pa je pomembna ali nujna, mu lahko pošljete sporočilo, naj sprejme ali zavrne vašo zahtevo. - Navodila za uporabo
Kako zavrniti zahtevo za spremembo rezervacije potovanja
Tako gostje kot tudi gostitelji lahko zavrnejo zahtevo za spremembo rezervacije. V tem primeru ostane rezervacija nespremenjena. - Navodila za uporabo
Kako dodati dodatne goste k doživetju
Gostitelj ima možnost, da sprejme ali zavrne dodatne goste, ki pridejo nenapovedano.
Povračila stroškov gostom
- Navodila za uporabo
Vračilo denarja gostu
Kako boste gostu vrnili denar, je odvisno od tega, ali se vračilo izvede pred njegovim potovanjem ali po njem. - Navodila za uporabo
Ali moram gostom vrniti denar, ko vložijo pritožbo?
Če ne izpolnjujete ene ali več osnovnih zahtev Airbnbja, lahko od vas zahtevamo, da gostu vrnete denar. - Navodila za uporabo
Kako vam lahko pomaga Center za poravnavo
Center za poravnavo vam omogoča, da zahtevate ali pošiljate denar glede vsega, kar je povezano z rezervacijo potovanj prek Airbnbja. Gostite…
Kako delujejo rezervacije
- Navodila za uporabo
Kako preveriti profilno fotografijo gosta
Fotografije morda ne bodo na voljo pred potrditvijo rezervacije ali pa jih gost ni naložil. - Navodila za uporabo
Kaj pomenita stopnja odzivnosti in odzivni čas ter kako se izračunata?
Merimo, kako hitro in dosledno odgovarjate na povpraševanja in zahteve za rezervacijo. - Navodila za uporabo
Zakaj morajo gostitelji odgovoriti v 24 urah?
S hitrim odzivom na zahteve ali povpraševanja za rezervacijo in drugimi sporočili, ki jih pošiljate gostom, krepite zaupanje v našo skupnost… - Navodila za uporabo
Kako lahko kot gostitelj preverim status rezervacije?
Status rezervacije lahko preverite na več načinov: na strani z rezervacijami, v sporočilih ali v koledarju. - Navodila za uporabo
Kako razumeti status rezervacije
Preverite več podrobnosti o različnih statusih, ki jih ima lahko vaša rezervacija. - Navodila za uporabo
Kako lahko preverim, ali je rezervacija gosta potrjena?
Po potrditvi rezervacije boste prejeli e-sporočilo. Odprete lahko tudi stran z rezervacijami, koledar ali nit sporočil z gostom. - Navodila za uporabo
Kje lahko kot gostitelj najdem vse svoje rezervacije
Če želite poiskati načrtovane rezervacije gostov, odprite zavihek »Danes«. - Navodila za uporabo
Kako lahko rezerviram datume za gosta?
Včasih se gostitelji odločijo, da bodo datume v koledarju dali na voljo samo določenemu gostu. V tem primeru vam lahko gost pošlje zahtevo a… - Navodila za uporabo
Kaj pomeni rezervacija s statusom »Čakanje na plačilo«?
To pomeni, da je gostitelj sprejel zahtevo za rezervacijo gosta, vendar plačilo gosta še ni bilo izvršeno. - Navodila za uporabo
Kako posodobiti opis prenočišča po rezervaciji gosta
Gostje, ki imajo potrjene rezervacije ali rezervacije v teku, ne bodo seznanjeni z morebitnimi spremembami vnosa, ki jih opravite, zato jim …
Težave z rezervacijo
- Navodila za uporabo
Če vam je ob gostu neprijetno
Če ugotovite, da gost krši eno od pravil o hišnem redu ali če se zaradi njega ne počutite varno, lahko zavrnete njegovo zahtevo za potovanje… - Navodila za uporabo
Kaj storiti, če se gost ne zglasi na dan prihoda
Če gost odpove rezervacijo ali ne pride, bomo vaše izplačilo sprostili v skladu z vašim pravilnikom o odpovedi. - Navodila za uporabo
Ko želijo gostje pripeljati več ljudi
Če lahko sprejmete večjo skupino in želite dodatno zaračunati za te goste, lahko gostu pošljete zahtevo za spremembo rezervacije. - Navodila za uporabo
Zavarovanje odgovornosti za doživetja
Zavarovanje odgovornosti za doživetja je ključen sestavni del programa AirCover za gostitelje, ki nudi celovito zaščito gostiteljem na Airbn… - Navodila za uporabo
Za gostitelje: poškodbe med doživetjem na Airbnbju
Poskrbeti morate, da so vsi udeleženci na varnem, in nemudoma poklicati lokalno službo za nujne primere. Nato pa nas obvestite o incidentu. - Navodila za uporabo
Kakšna medicinska pomoč pri evakuaciji je na voljo na Airbnbjevih doživetjih in pustolovščinah?
International SOS pomaga pri nujnih medicinskih evakuacijah gostiteljev in gostov ter zagotavlja strokovna priporočila v zvezi z zdravstveni…