Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Pridobite več mnenj s 5 zvezdicami

Notranji oblikovalci in supergostitelji razkrivajo, kako ustvarjajo nepozabna bivanja.
Avtor: Airbnb, datum: 26. maj 2021
Čas branja: 9 min
Posodobljeno 26. maj 2021

Izpostavljeno

  • Določite pričakovanja gostov, še preden rezervirajo

  • Z gosti komunicirajte hitro in jasno

  • Poskrbite, da bo prostor čist, udoben in urejen

  • Dodajte lokalne detajle, kjer lahko, od umetniških del pa do izdelkov za kopanje

  • Gostom zagotovite izkušnjo, ki bi jo želeli doživeti, če bi vi bivali v prenočišču

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven

Supergostitelja, podjetnika in notranja oblikovalca Catherine in Bryan Williamson (Beginning in the Middle) sta zgradila posel tako, da ustvarjata bivanja, vredna ocen s 5 zvezdicami. Sprejela sta več kot 2.000 gostov, z vami pa delita svojo zgodbo in strokovne nasvete o tem, kako lahko svoje prenočišče naredite nepozabno.

Catherine: »Za naju sta bila začetek posla na Airbnbju in ustanovitev oblikovalskega podjetja čisto naključje. Leta 2013 sva se preselila iz New Yorka v Columbus v Ohiu, kjer je Bryan prvotno odraščal. Želela sva več prostora in iskala bivališče, kjer bi se lahko ustalila in ustvarila nekaj svojega.«

Bryan: »Kupila sva hišo s tremi spalnicami in sva ugotovila, da morava odplačati še nekaj dolga. Toda res nama ni bila všeč ideja, da bi ves čas imela sostanovalca.«

Catherine: »Eden od mojih prijateljev je poznal nekoga, ki je objavil prosto spalnico na Airbnbju, in predlagal, naj poskusiva. Takrat nisva zares vedela, kaj je Airbnb. Z Bryanom sva si dejala: ‘V redu, če bi letos imela rezervacij vsaj za 10 nočitev, bi to bilo res super …’«

Bryan: »Prenočišče sva objavila in povpraševanje je bilo ogromno. Kmalu zatem sva objavila že celo hišo. Raziskovala sva različne motele v Columbusu in v njih bivala, dokler nisva našla tistega, ki je bil najmanj slab. Na določeni točki sva tam bivala po več tednov naenkrat. Poznala sva celotno hotelsko osebje in zaposlene. Toda tega seveda nisva mogla početi na dolgi rok.«

Skrb za goste je za naju oblika umetniškega in ustvarjalnega izražanja.
Bryan,
Columbus, Ohio

Catherine: »Odplačala sva dolg in sčasoma kupila še eno hišo. Stanje nekaj let pozneje: kupila in prodala sva nekaj prenočišč, najina najljubša pa sva obdržala na Airbnbju. Pustila sva službo, ustanovila studio za notranje oblikovanje (Mix Design Collective) in blagovno znamko za zakup počitniških nastanitev (The Village Host) ter začela pisati blog (Beginning in the Middle).«

Bryan: »Za naju je resnično pomembno, da ustvariva posebno izkušnjo za vsakega gosta. S tem navdušenjem nad skrbjo za goste sva lahko ustvarila življenje, kakršnega si resnično želiva. Če lahko kot gostitelj zagotovite izjemno bivanje, ne glede na to, ali imate najlepšo hišo ali ne, boste dobivali vedno boljša mnenja, vaša stopnja zasedenosti pa se bo močno zvišala.«

1. Določite pričakovanja

Catherine: »Ena od skrivnosti pridobivanja mnenj s 5 zvezdicami je, da določite pričakovanja gostov, še preden kliknejo gumb za rezervacijo. Najine hiše so stare in veliko sva naredila za to, da ustvarjajo občutek domačnosti, udobja in lepote. Niso pa popolne, zato se potrudiva, da bi gostom čim več informacij zagotovila pred njihovim prihodom. Imava na primer škripajoča tla in vrata.«

Bryan: »Najine kopalnice so manjše. Eden od naših prostorov si zid deli s sosedom. To jasno izpostaviva, da so gostje obzirni do sosedov in pozorni na hrup. Zabave NISO sprejemljive.«

Catherine: »Imava staro samostoječo kad, ki je nekoliko višja od standardne kadi. To izpostaviva, če imajo gostje morda kakršnekoli potrebe glede dostopnosti. Nekatere ljudi bodo te posebnosti morda motile, drugim ljudem pa morda ne bo mar. Midva poskušava nagovarjati tiste ljudi, za katere veva, da bodo uživali v soseski in v najini hiši.«

2. Hitro se odzovite

Bryan: »Hitra in jasna komunikacija z gosti je pomemben del izkušnje s 5 zvezdicami. Tako lahko gostom pokažete, da ves čas skrbite zanje.«

Catherine: »Ljudje pri vas bivajo le kratek čas in ponavadi gre za nekaj pomembnega. Zato nočete, da bi moral nekdo preživeti polovico bivanja, ne da bi mu odgovorili ali nekaj popravili. Jaz sem tip človeka, ki se odzove v petih minutah. Če pa menite, da se ljudem ne boste mogli odzvati v razumnem roku, razmislite o tem, da se vam pridruži sogostitelj, ki vam bo pomagal z e-sporočili in SMS-i. Midva narediva vse, kar je v najini moči, da bi gostom pokazala, da sva tukaj in da nama je mar. Včasih to pomeni, da moraš druge stvari spustiti iz rok, da zagotoviš izkušnjo s 5 zvezdicami.«

Odkrijte, kako lahko sodelujete s sogostiteljem

3. Naj bo prostor njihov

Catherine: »Pri dekoraciji in prostoru je pomembno, da se gostje med bivanjem počutijo, kot da je prostor njihov. Vložite čas in trud ter poskrbite za dekoracijo s pohištvom, ki z okusnimi detajli ustvarja edinstven občutek.«

Bryan: »To ne pomeni, da morate prenoviti celotno kuhinjo z marmorjem ali kupiti vse najboljše. Mislim, da je najpomembnejše, da je prostor čist, udoben in brez nereda.«

Catherine: »Gostje morajo imeti občutek, kot da je bil prostor pripravljen posebej zanje. Vzemite si čas ter odstranite osebne fotografije, družinske spominke, okraske, smeti in vse, zaradi česar bi gostje lahko imeli občutek, da so v hiši nekoga drugega.«

Bryan: »Pomemben element, v katerega je vredno vložiti, je dobra postelja. Ni nujno, da je vzmetnica draga. Midva dodava nadvložek in vključiva dve vrsti vzglavnikov: enega s puhom in drugega z alternativnim puhu podobnim polnjenjem.«

Catherine: »Pri rjuhah se po navadi odločiva za take, ki imajo vsaj 300 vozlov na kvadratni centimeter, kar uporablja veliko hotelov. Občutek na koži mora biti dober, ne kot da ste pokriti z brusnim papirjem. Ljudje navsezadnje vaše prenočišče rezervirajo zato, da tam prenočijo. Kot vemo, je dober spanec razkošje, predvsem za starše.«

4. Dodajte lokalni duh

Catherine: »Ko ljudje pridejo k vam, si zapomnite, da ne delite le svojega prenočišča, ampak tudi izkušnjo svojega kraja. Trudiva se, da bi bila ta izkušnja čim bolj osebna. Majhna podjetja so velik del naše DNK v Columbusu, zato se zabavava z njihovim vključevanjem.«

Bryan: »Gostom včasih pustiva majhen vzorec lokalnih izdelkov, ki jih imava rada, na primer darilne kartice za lokalne kavarne, da bi jih spodbudila k raziskovanju soseske. V prenočišču imava šampon, balzam in čistilo za obraz lokalnega podjetja Cliff Original. Imava tudi naravno milo za roke znamke Glenn Avenue. Imava zbirko knjig The Columbus Book Project, ki jih je izdelala lokalna podjetnica in izpostavljajo lokalne umetnike. Columbus ni tako znano mesto, vendar je odličen kraj za življenje, odraščanje, obisk, pri tem pa lahko veliko ponudi.«

Catherine: »Ljudem rada razkaževa Columbus skozi najine oči. Res uživava v tem, da ustvariva izkušnjo, zaradi katere ljudje rečejo: ‘Rad bi se preselil v Columbus.’«

Bryan: »Druga zamisel, s katero bi vključila skupnost Columbusa, je, da bi najina prenočišča uporabila kot umetniško galerijo ali večerni klub, kjer bi predstavljala lokalne umetnike, ki jih sicer ne bi videli. V vsaki hiši želiva razstaviti nekaj del in jih vsakih nekaj mesecev zamenjati. Bodite ustvarjalni in razmislite, kako lahko vaše prenočišče odraža lokalnega duha.«

5. Bodite pripravljeni na vse

Bryan: »Kljub vašim najboljšim namenom in prizadevanju, da ustvarite izkušnjo s 5 zvezdicami, vedite, da bo prišlo do nujnih primerov, ki jih boste morali rešiti – morda bo šlo za pokvarjeno klimatsko napravo ali pa razočarane goste. Do ene od najhujših situacij pri nas je prišlo, ko je počila cev. Med bivanjem gostov je poplavilo hišo. Ves čas so nas klicali ...«

Catherine: »… Toda moj telefon ni deloval.«

Bryan: »… Poleg tega pa je bila to poročna noč gostov.«

Catherine: »Bilo je zelo slabo. To je bila velika učna izkušnja za naju. Ko pride do česa takega, se opravičite in po najboljših močeh presodite, ali bi bilo gostom treba vrniti denar ali pa bi pomagalo darilo, kot so piškotki, steklenica vina ali darilni bon za večerjo. Če so gostje imeli res grozno izkušnjo, jim vrneva denar, vendar do tega običajno ne pride.«

Bryan: »Poskušava uporabljati zlato pravilo, da gostom zagotoviva izkušnjo, ki bi bila všeč nama, če bi bivala v svojem prenočišču. Skrb za goste je za naju oblika umetniškega in ustvarjalnega izražanja. V te prostore izlijeva svoje srce, nato pa jih pošljeva v svet, da jih lahko ljudje uporabljajo. Res nama veliko pomeni, da občutiva hvaležnost svojih gostov.«

Catherine: »To, da dobiva mnenje s 5 zvezdicami, preprosto potrjuje vse, kar počneva. Ko smo v fazi prenavljanja, upamo, da bo nekdo cenil dodatni vložek. Mislim, da če si osredotočen samo na številke, povezane z naložbo v nepremičnino, lahko preprosto spregledaš nekatere od teh dodatkov.«

Bryan: »Skrb za goste ni enostavna. Potrebno je veliko dela. «

Catherine: »Toda za naju je bila ta izkušnja zelo nagrajujoča in nama je spremenila življenje. Omogočila nama je, da sva sledila svojemu navdušenju nad notranjim oblikovanjem in odkrila najino ljubezen do sprejemanja gostov. Zaradi skrbi za goste sva lahko začela svoj posel in se neprestano razvijala. Mislim, da bi se nama bilo brez Airbnbja veliko težje prebiti v svetu malega podjetništva in uspeti. Odkrila sva lahko najino nišo – resnično rada prenavljava prostore, da lahko v njih uživajo drugi ljudje.«

Bryan: »Vpregla sva lahko najin podjetniški duh in se prepustila ustvarjalnosti. Najboljše iz obeh svetov je, da lahko počneš nekaj, nad čimer si navdušen, in da lahko to počneš zase.«

Catherine: »Upava, da vam bodo ti nasveti pomagali pridobiti še več mnenj s 5 zvezdicami.«

Želimo vam uspešno skrb za goste.
Catherine, Bryan in Bianca

Izpostavljeno

  • Določite pričakovanja gostov, še preden rezervirajo

  • Z gosti komunicirajte hitro in jasno

  • Poskrbite, da bo prostor čist, udoben in urejen

  • Dodajte lokalne detajle, kjer lahko, od umetniških del pa do izdelkov za kopanje

  • Gostom zagotovite izkušnjo, ki bi jo želeli doživeti, če bi vi bivali v prenočišču

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven
Airbnb
26. maj 2021
Vam je to kaj pomagalo?