Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Nasveti izkušenih gostiteljev glede čiščenja

Brezhibno čist prostor je lahko razlog za zadovoljne goste in odlična mnenja.
Avtor: Airbnb, datum: 9. mar. 2023
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 9. mar. 2023

Čisto bivališče lahko privede do bleščečih mnenj. Pomanjkanje čistoče pa je po podatkih Airbnbja eden od glavnih razlogov za negativno mnenje. Preizkusite te nasvete uveljavljenih gostiteljev, da bo vaše bivališče vedno brezhibno čisto.

Kako oblikovati strategijo čiščenja

Zelo pomembno je, da je vaš prostor temeljito očiščen med posameznimi bivanji gostov – ne glede na to, ali prenočišče čistite sami ali pa najamete čistilni servis.

»Pomembno je, da čistilni servis svoje delo opravlja dosledno, vi pa jim morate posredovati kontrolne sezname,« pravi Juliette, članica Posvetovalnega odbora gostiteljev v Nairobiju v Keniji. »Na ta način bo čiščenje postalo rutinsko. Pravilno vzdrževanje čistoče prenočišča se res izplača.«

Če najamete čistilni servis, najprej sami izvedite postopek čiščenja, da boste natančno vedeli, kaj je treba postoriti in kaj morate vključiti v kontrolne sezname. Poskrbite, da boste med rezervacijami pustili dovolj časa za temeljito čiščenje. Poiščite rezervni čistilni servis oz. ustvarite načrt za primer, da prvotni čistilni servis odpove.

Pri čiščenju za goste morate bolj paziti na podrobnosti, kot če bi čistili zase. Razmislite o rednih globinskih čiščenjih prenočišča, saj bo rutinsko čiščenje med posameznimi bivanji gostov tako manj naporno in bolj učinkovito.

Začnite na začetku

Juliette poudarja, da je pomembno, da se pri čiščenju osredotočite na določena območja.

  • Začnite z območji, ki jih gostje najpogosteje uporabljajo. »Kuhinja in kopalnice so res pomembne, saj so prostori, ki jih gostje najbolj pogosto uporabljajo,« pravi Juliette. Ko so kopalnice brezhibno čiste, se napoti v kuhinjo, kjer njeni čistilci pomijejo vso posodo. »Zelo temeljito čistimo,« pravi.
  • Sledi čiščenje spalnic. Juliettini čistilci odprejo predale, pogledajo pod postelje in preverijo, da gostje niso česa pozabili. »Potem odstranimo posteljnino, prezračimo hišo, na stežaj odpremo okna in operemo perilo,« pravi.
  • Na koncu se osredotočite še na postelje. Kakšen je Juliettin postopek čiščenja? »Na vzmetnicah in blazinah so ščitniki, med posameznimi obiski gostov pa jih je treba zamenjati,« pravi.

Bodite pozorni na podrobnosti

Razmišljajte kot gost. Tammi, gostiteljica v Seattlu, na primer pravi: »Pogosto pozabimo na zaveso za prho. Imam plastično oblogo, ki jo očistim in obrišem za vsakim gostom. Prav tako jo zamenjam enkrat na mesec ali dva.«

Prav tako ne spreglejte predmetov, ki se jih gostje pogosto dotikajo, kot so stikala za luči. »Na teh predmetih se lahko nabere veliko umazanije, vendar je ne opazite, ker ste je navajeni,« pravi gostitelj Adam iz Atlante. »Z malo čistilnega alkohola boste odpravili to težavo.«

Preverite, če je kje ostal kakšen las

Gostje v svojem prostoru ne želijo najti las, ki so jih za seboj pustili drugi gostje. Sue in John, gostitelja iz Salt Lake Cityja, imata nasvet za odpravo težave z odpadlimi lasmi: »Ko opereva posteljnino, s čistilnim valjčkom očistiva rjuhe, prevleke za vzglavnike in odeje,« pravita.

Laura, gostiteljica iz Cottonwooda v Arizoni, predlaga zamenjavo brisala za tla. »Tla v kopalnici čistite na kolenih,« pravi, pri tem pa uporabite krtačo ali krpo iz mikrovlaken. »Tako boste lažje in hitreje očistili tla, na njih pa ne boste spregledali noben odpadli las.« Med posameznimi bivanji gostov ne pozabite očistiti odtokov v kopalnici.

Preizkusite nasvete drugih gostiteljev

Tukaj je nekaj nasvetov izkušenih gostiteljev glede čiščenja:

  • Najprej operite perilo. »Najprej slečem posteljnino in poberem brisače ter vse skupaj vržem v pralni stroj – naj se pere medtem, ko čistim preostale stvari,« pravi Emma-Kate iz San Francisca. »Tako je čiščenje učinkovito.«
  • Zloščite lesena tla. »V prenočišču imam lesena tla. Redno jih loščim, saj tako gostje ob vstopu vidijo bleščeča tla,« pravi Tammi iz Seattla. »S tem dobijo splošen občutek čistoče, ki jih pomirja.«
  • Prepognite toaletni papir. »Prepognem začetek toaletnega papirja,« pravi Emma-Kate. »Gre za malenkost, a gostom pove, da je toaletni papir nov in da mi ni vseeno.«
  • Napolnite milo za roke in steklenice za šampone. »Lepo je imeti kopalniške pripomočke, ki so videti kot novi,« pravi Alex iz San Francisca. Polna in neodprta embalaža daje gostu občutek, da je prva oseba, ki jo uporablja.«
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
Airbnb
9. mar. 2023
Vam je to kaj pomagalo?