Kaj storiti, ko prejmete slabo mnenje na Airbnbju

Negativna mnenja naslovite z jasnimi podrobnostmi o izboljšavah.
Avtor: Airbnb, datum: 4. maj 2021
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 29. jan. 2024

Negativno mnenje lahko pusti grenak priokus. Toda tudi najbolj gostoljuben gostitelj lahko od gostov včasih prejme negativne povratne informacije.

Vedno lahko javno odgovorite na mnenja, objavljena na strani vašega vnosa. S konstruktivnim odgovorom lahko pokažete, da povratne informacije gostov jemljete resno. Z nekaj koraki pa se lahko negativnim mnenjem v celoti izognete.

Kako se odzvati na negativna mnenja

S kratkim in prijaznim javnim odgovorom na negativno mnenje lahko delite, katere izboljšave izvajate.

Gostje so nam zaupali, da z večjim zaupanjem opravijo rezervacijo pri gostiteljih, ki
se odzovejo na povratne informacije, saj vedo, da so gostitelji odprti za predloge.

Na mnenje se lahko odzovete kadarkoli. Tukaj je nekaj nasvetov, kako napisati sijajen odgovor:

  • Najprej potrdite prejem povratnih informacij in se gostu zahvalite. Vaš odgovor je lahko zelo preprost: »Hvala za vaše mnenje, Mary. Resnično cenim, da ste si vzeli čas za razmislek o svojem potovanju.«

  • Gostom povejte, kako ste izboljšali svoj prostor. Napišete lahko: »Žal mi je, da postelje niso bile udobne. Vaš spanec je pomemben, zato smo po prejemu vašega mnenja dodali udobne posteljne nadvložke.«

»Kot gost ne pričakujem, da bo gostitelj prejel samo popolna mnenja. Name večji vtis naredijo tisti gostitelji, ki upoštevajo povratne informacije in so se pripravljeni izboljšati,« pravi Andrew, supergostitelj v Berlinu.

Mnenja lahko odstranimo, če kršijo naš
pravilnik o objavljanju mnenj. Če menite, da mnenje krši naš pravilnik, ga lahko prijavite. Ne glede na datum objave lahko izpodbijate tudi mnenja, napisana iz maščevanja s strani gostov, za katere menite, da so resno kršili naše pravilnike.

Kako se odzvati na pozitivna mnenja

Z javnim odgovorom na pozitivna mnenja gostom pokažete, da ste odziven gostitelj.

Če se odzovete samo na negativna mnenja, posebno pozornost namenjate prav tem mnenjem. Namesto tega se odzovite tudi na pozitivna mnenja. Zadošča že, če napišete: »Hvala, ker ste prenočili v mojem bivališču.«

Kako se izogniti negativnim mnenjem

Včasih je slabo mnenje zgolj posledica različnih pričakovanj. Vsakič ko sprejmete gosta, imate priložnost, da ponudite visok nivo gostoljubja in izkažete vključujoč odnos do gostov.

Čeprav ne morete zagotoviti, da ne boste nikoli prejeli slabega mnenja, lahko z nekaterimi ukrepi izboljšate svojo rutino sprejemanja gostov.

  • Posnemite točne fotografije prostora, ki naj vključujejo vse njegove prednosti in slabosti.
  • Napišite iskren opis prenočišča in hišni red, da določite pričakovanja gostov.
  • Opis prenočišča prilagodite tako, da naslovite morebitne težave, ki so izpostavljene v negativnih mnenjih, zlasti o stvareh, na katere nimate vpliva (na primer, da se prenočišče nahaja na hrupni ulici).
  • S pomočjo povratnih informacij izboljšajte svoje prenočišče – če je gost na primer omenil pomanjkanje brisač, lahko povečate njihovo količino.
  • Bodite v stiku z gosti prek aplikacije Airbnb ves čas njihovega bivanja, da se lahko odzovete na morebitne težave takoj, ko se pojavijo.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
4. maj 2021
Vam je to kaj pomagalo?