Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Kako sprejeti prve goste na Airbnbju

Ustvarite nepozabno potovanje za goste – vsakič znova.
Avtor: Airbnb, datum: 20. nov. 2019
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 4. okt. 2022

Izpostavljeno

Ob pričakovanju prvih gostov boste morda nekoliko nemirni, vendar bomo za vas poskrbeli prav na vsakem koraku. Želite ustvariti odlično izkušnjo za prve in za vse prihodnje goste? Preverite ta vodnik v petih korakih.

1. korak: zgodnja in pogosta komunikacija z gosti

Sprejem gostov se začne, še preden ti stopijo skozi vrata. Če hitro odgovorite na sporočila gostov, jim dajete vedeti, da vam je mar za njihove potrebe.

Ti zgodnji pogovori so tudi priložnost za določanje pričakovanj. Nekaj koristnih nasvetov:

  • Bodite iskreni. Gostje so morda spregledali pomembne podrobnosti v opisu prenočišča. Dobro je, da jih opomnite, če bodo prostore morali deliti z vami, vašo družino, drugimi gosti ali hišnimi ljubljenčki.
  • Postavljajte vprašanja. Gostom zagotovite možnost vključevanja tako, da jih preprosto povprašate, kaj potrebujejo, da se bodo v vašem prostoru počutili udobno in dobrodošlo.
  • Odgovorite na lažji način. Gostom lahko odgovorite od doma ali na poti tako, da jim pošljete sporočila prek Airbnbja ali aplikacije.
  • Razmišljajte vnaprej. Če menite, da boste več gostom poslali podobne informacije, si prihranite čas in uporabite naša orodja za pošiljanje sporočil.

2. korak: olajšanje prihoda

Odgovorite lahko na pogosta vprašanja in gostom zagotovite prijeten prihod tako, da izpolnite vsa polja v razdelku Informacije za goste v zavihku »Vnosi«. To vključuje navodila za pot do vašega prenočišča, navodila ob prihodu in informacije o omrežju Wi-Fi. Te informacije bodo gostom na voljo v zavihku »Potovanja« 48 ur pred njihovim prihodom.

Gostje, zlasti tisti, ki prihajajo iz zgodovinsko marginaliziranih skupnosti, so nam zaupali, da se počutijo prijetneje, če imajo na voljo možnost samostojnega vstopa. Če pa ste v bližini, lahko goste vprašate, ali bi želeli imeti na voljo prihod z osebnim stikom.

Raziščite vodnik do vključujočega gostiteljstva

3. korak: ohranjanje čistoče in urejenosti

Ko gostje rezervirajo prenočišče na Airbnbju, pričakujejo, da bodo vstopili v čist prostor. Če opazijo prah v spalnici ali drobtine v kuhinji, bo to morda edina stvar, ki si jo bodo zapomnili o vašem bivališču.

Izpadli lasje so zelo odbijajoči, zato bodite pozorni na kotičke, kjer se lasje pogosto nabirajo, kot so rjuhe, brisače, tla in kopalnice. Če v prostoru pustite preveliko količino osebnih predmetov, se bo prostor zdel natrpan, zato jih poskusite shraniti v omaro ali podoben odmaknjen kotiček.

4. korak: predvidevanje potreb gostov

Vsak gost je drugačen, vendar večina pričakuje, da bodo imeli določene potrebščine in informacije takoj na voljo. Razmislite o naslednjem:

  • Prostor založite z osnovnimi potrebščinami, vključno z brisačami, rjuhami, milom in toaletnim papirjem.
  • Posodobite hišni priročnik, da gostom zagotovite pomembne informacije o prostorih, ki jim niso dostopni, navodila za uporabo omrežja Wi-Fi itd.
  • Ustvarite vodnik s svojimi najljubšimi restavracijami, trgovinami z živili, kavarnami in drugimi priljubljenimi lokacijami.
  • Bodite na voljo prek sporočil SMS, telefona ali e-pošte, če bi prišlo do težave.
  • Zapišite telefonske številke pomembnih oseb, kot so vodovodar, mojster za popravila, ponudnik interneta in kabelske televizije ali sosedje, da jih bodo gostje imeli pri roki.

5. korak: pisanje in pridobivanje mnenj

Ko bodo gostje odšli iz prenočišča, bodo lahko napisali mnenje o vašem prostoru. Prva mnenja so ključ do vašega uspeha na Airbnbju. Vaša povprečna ocena z zvezdicami bo prikazana v vašem vnosu po prejemu treh mnenj in lahko vpliva na vašo uvrstitev v rezultatih iskanja.

Tudi vi boste lahko napisali mnenje o gostih. Postopek izmenjave mnenj pomaga graditi zaupanje med gosti in gostitelji, na katerem temelji celotna skupnost Airbnb. Bodite iskreni in spoštljivi ter uporabljajte iste standarde za ocenjevanje vseh gostov.

Izpostavljeno

Airbnb
20. nov. 2019
Vam je to kaj pomagalo?