Kako sprejeti prve goste na Airbnbju
Izpostavljeno
Dodajte posodobljena navodila ob prihodu, da olajšate prihod.
Gostom bodite na voljo in poskrbite za čistočo prostora.
Zagotovite vključujoč odnos do gostov – to je ključni dejavnik za uspeh gostiteljev
Ob pričakovanju prvih gostov boste morda nekoliko nemirni, vendar bomo za vas poskrbeli prav na vsakem koraku. Želite ustvariti odlično izkušnjo za prve in za vse prihodnje goste? Preverite ta vodnik v petih korakih.
1. korak: zgodnja in pogosta komunikacija z gosti
Sprejem gostov se začne, še preden ti stopijo skozi vrata. Če hitro odgovorite na sporočila gostov, jim dajete vedeti, da vam je mar za njihove potrebe.
Ti zgodnji pogovori so tudi priložnost za določanje pričakovanj. Nekaj koristnih nasvetov:
- Bodite iskreni. Gostje so morda spregledali pomembne podrobnosti v opisu prenočišča. Dobro je, da jih opomnite, če bodo prostore morali deliti z vami, vašo družino, drugimi gosti ali hišnimi ljubljenčki.
- Postavljajte vprašanja. Gostom zagotovite možnost vključevanja tako, da jih preprosto povprašate, kaj potrebujejo, da se bodo v vašem prostoru počutili udobno in dobrodošlo.
- Odgovorite na lažji način. Gostom lahko odgovorite od doma ali na poti tako, da jim pošljete sporočila prek Airbnbja ali aplikacije.
- Razmišljajte vnaprej. Če menite, da boste več gostom poslali podobne informacije, si prihranite čas in uporabite naša orodja za pošiljanje sporočil.
2. korak: olajšanje prihoda
Odgovorite lahko na pogosta vprašanja in gostom zagotovite prijeten prihod tako, da izpolnite vsa polja v razdelku Informacije za goste v zavihku »Vnosi«. To vključuje navodila za pot do vašega prenočišča, navodila ob prihodu in informacije o omrežju Wi-Fi. Te informacije bodo gostom na voljo v zavihku »Potovanja« 48 ur pred njihovim prihodom.
Gostje, zlasti tisti, ki prihajajo iz zgodovinsko marginaliziranih skupnosti, so nam zaupali, da se počutijo prijetneje, če imajo na voljo možnost samostojnega vstopa. Če pa ste v bližini, lahko goste vprašate, ali bi želeli imeti na voljo prihod z osebnim stikom.
3. korak: ohranjanje čistoče in urejenosti
Ko gostje rezervirajo prenočišče na Airbnbju, pričakujejo, da bodo vstopili v čist prostor. Če opazijo prah v spalnici ali drobtine v kuhinji, bo to morda edina stvar, ki si jo bodo zapomnili o vašem bivališču.
Izpadli lasje so zelo odbijajoči, zato bodite pozorni na kotičke, kjer se lasje pogosto nabirajo, kot so rjuhe, brisače, tla in kopalnice. Če v prostoru pustite preveliko količino osebnih predmetov, se bo prostor zdel natrpan, zato jih poskusite shraniti v omaro ali podoben odmaknjen kotiček.
4. korak: predvidevanje potreb gostov
Vsak gost je drugačen, vendar večina pričakuje, da bodo imeli določene potrebščine in informacije takoj na voljo. Razmislite o naslednjem:
- Prostor založite z osnovnimi potrebščinami, vključno z brisačami, rjuhami, milom in toaletnim papirjem.
- Posodobite hišni priročnik, da gostom zagotovite pomembne informacije o prostorih, ki jim niso dostopni, navodila za uporabo omrežja Wi-Fi itd.
- Ustvarite vodnik s svojimi najljubšimi restavracijami, trgovinami z živili, kavarnami in drugimi priljubljenimi lokacijami.
- Bodite na voljo prek sporočil SMS, telefona ali e-pošte, če bi prišlo do težave.
- Zapišite telefonske številke pomembnih oseb, kot so vodovodar, mojster za popravila, ponudnik interneta in kabelske televizije ali sosedje, da jih bodo gostje imeli pri roki.
5. korak: pisanje in pridobivanje mnenj
Ko bodo gostje odšli iz prenočišča, bodo lahko napisali mnenje o vašem prostoru. Prva mnenja so ključ do vašega uspeha na Airbnbju. Vaša povprečna ocena z zvezdicami bo prikazana v vašem vnosu po prejemu treh mnenj in lahko vpliva na vašo uvrstitev v rezultatih iskanja.
Tudi vi boste lahko napisali mnenje o gostih. Postopek izmenjave mnenj pomaga graditi zaupanje med gosti in gostitelji, na katerem temelji celotna skupnost Airbnb. Bodite iskreni in spoštljivi ter uporabljajte iste standarde za ocenjevanje vseh gostov.Izpostavljeno
Dodajte posodobljena navodila ob prihodu, da olajšate prihod.
Gostom bodite na voljo in poskrbite za čistočo prostora.
Zagotovite vključujoč odnos do gostov – to je ključni dejavnik za uspeh gostiteljev