Naš sistem za preverjanje izvede izčrpen pregled podrobnosti, kot so ime, naslov, uradni osebni dokument in ostalo, da potrdimo identiteto gostov, ki opravijo rezervacije na Airbnbju.
Naša tehnologija pri vsaki rezervaciji preuči več sto dejavnikov ter blokira rezervacije, pri katerih obstaja veliko tveganje, da bo prišlo do moteče zabave ali materialne škode.
Airbnb vam povrne škodo, ki jo gostje povzročijo v prenočišču in na vaši lastnini, pri čemer vključuje posebno zaščito za naslednje:
Airbnb vam bo obnovil, nadomestil ali plačal poškodovane umetnine ali dragocenosti.
Ščitimo avtomobile, čolne in druga plovila, ki jih parkirate ali hranite v prenočišču.
Plačali bomo za popravilo škode, ki jo je povzročil gostov hišni ljubljenček.
Če morate odpovedati rezervacijo na Airbnbju zaradi škode, ki jo je povzročil gost, vam bomo povrnili izgubljeni dohodek.
Povrnili vam bomo stroške za storitev dodatnega čiščenja po bivanju gosta (na primer za profesionalno čiščenje preprog).
Zaščiteni ste v redkih primerih, ko pride do poškodbe gosta ali do poškodbe oziroma tatvine njegove lastnine.
Če se kdaj ne počutite varno, lahko v aplikaciji z enim samim dotikom dostopate do posebej usposobljenih predstavnikov, pa naj bo to podnevi ali ponoči.
Airbnb | Tekmeci | |
---|---|---|
Preverjanje identitete gosta | ||
Pregled rezervacije | ||
Kritje za poškodovano lastnino gostitelja v višini 3 milijonov USD | ||
Umetnine in dragocenosti | ||
Avtomobili in čolni | ||
Škoda, ki jo povzročijo hišni ljubljenčki | ||
Izguba dohodka | ||
Globinsko čiščenje | ||
Zavarovanje odgovornosti v višini 1 milijona USD | ||
Non stop linija za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti |
Primerjava temelji na javno dostopnih informacijah in brezplačnih ponudbah glavnih tekmecev v oktobru 2022.
Gostitelji lahko zdaj vložijo zahtevek za povračilo škode v samo nekaj preprostih korakih, status zahtevka pa lahko spremljajo v zavihku »Danes«.
Gostitelji lahko zdaj prejmejo izplačila na debetno kartico v največ 30 minutah (na voljo samo v ZDA).
Gostitelji in gostje lahko zdaj svojim mnenjem dodajo oznake in tako zagotovijo podrobnejše informacije o bivanju.
Razširili smo seznam razlogov za izpodbijanje mnenj. Zdaj lahko gostitelji zahtevajo odstranitev mnenj, napisanih iz maščevanja.
Enostavnejša osnovna pravila in strožji pravilniki o odgovornosti pomagajo zagotoviti, da bodo gostje z vsakim prenočiščem ravnali previdno in spoštljivo.
V začetku leta 2023 bodo gostitelji lahko preverili, v katero kategorijo spada njihovo prenočišče, vnosu pa bodo lahko dodali tudi več podrobnosti za posamezno kategorijo.