Kako ponuditi dobro kakovost in ceno
Gostje iščejo doživetja, ki jim ponujajo izjemno razmerje med kakovostjo in ceno. Razmislite o tem, kako lahko naredite doživetje še bolj posebno in primernejše za ceno, ki jo plačajo gostje.
Kako nadgraditi doživetje
Edinstvenost, strokovno znanje, povezanost, lokacija in zanesljivost so dejavniki, ki vplivajo na splošno razmerje med kakovostjo in ceno. Najbolje ocenjeni gostitelji pravijo, da dajejo prednost tem nasvetom, da zagotovijo dobro razmerje med kakovostjo in ceno.
- Prilagodite svoje dejavnosti. V zavihku »Danes« in niti sporočil skupine se seznanite s hobiji vsakega člana skupine, jeziki, ki jih govori, in ostalimi podrobnostmi. Razmislite o tem, da bi dejavnosti prilagodili zanimanjem gostov.
- Izboljšajte vse, kar lahko. Gostje bodo še posebej cenili, če boste uporabili kakovostnejše materiale in pripovedovali temeljito raziskane zgodbe, v katerih bodo vsi uživali. To velja tudi za majhne izboljšave, kot je uporaba ekoloških sestavin.
- Komunicirajte z gosti. Pošljite sporočilo, da se zahvalite gostom ter z njimi delite fotografije in priporočila. S temi dodatnimi gestami bodo vaši gostje lahko začutili posebno vez in občutek, da vam je mar zanje.
»Po končanem doživetju pošljem personaliziran zemljevid s priporočili,« pravi Justin, ki ponuja izlete po pešpoteh v Sydneyju in Brisbanu v Avstraliji. »Ne vidim veliko tradicionalnih turističnih vodičev, ki bi to počeli. To je tisto, kar gostom prinaša dodatno vrednost.«
Kako določiti konkurenčno ceno
Tudi najboljša doživetja lahko prejmejo nizke ocene, če se gostom niso zdela vredna svoje cene. Pri pregledu cene je treba upoštevati naslednje:
- Primerjajte podobna doživetja. Na Airbnbju in drugih platformah poiščite dejavnosti, podobne vaši, da primerjate lokalne cene in ugotovite, kako ste lahko konkurenčni.
- Odzovite se na spremembe v povpraševanju. Poigrajte se s cenami in jih določite glede na različne ure, dneve, sezone ali posebne dogodke. Na primer, vikendi so morda bolj priljubljeni kot delovniki.
- Ponudite popuste. Časovno omejeni popusti, popusti za zgodnje rezervacije in popusti za velike skupine pomagajo privabiti goste in zapolniti mesta na vašem doživetju. Če dodate več kot en popust, gost prejme tistega, ki mu prinese največje prihranke.
»Gostom vedno dajte več, kot pričakujejo za plačano ceno,« pravi Evren, ki prireja glasbeni sprehod po londonski četrti Soho. »Zame to ne pomeni, da moram vključiti več lokacij v sprehod. Trudim se povedati tako dejstva kot zanimive anekdote, zaradi česar gostje občutijo, da je doživetje vredno denarja.«
Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za doživetja na Airbnbju.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.