Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Kako določiti cene

Upoštevajte stroške, primerjajte podobna doživetja in uporabite popust.
Avtor: Airbnb, datum: 13. maj 2025
Posodobljeno 13. maj 2025

Airbnb vam omogoča dostop do orodij za gostitelje in milijonov gostov, ki vam lahko pomagajo doseči vaš ciljni zaslužek. Če določite konkurenčno ceno, bo vaše doživetje lažje izstopalo in goste spodbudilo, da rezervirajo.

Cene določate sami in jih lahko kadarkoli spremenite.

Kako določiti cene na Airbnbju

Če za novo doživetje določite nižjo ceno, boste lažje privabili prve goste ter prejeli začetne ocene in mnenja. Ceno lahko sčasoma prilagodite, da dosežete svoj ciljni zaslužek.

Tukaj je nekaj dejavnikov, ki jih morate upoštevati pri določanju cen na Airbnbju.

  • Vaši stroški: razmislite, kako visoki so vaši stroški, kot so čas, pripomočki in dovoljenja.
  • Podobna doživetja: na Airbnbju in drugih platformah poiščite dejavnosti, podobne vaši, da primerjate lokalne cene in ugotovite, kako ste lahko konkurenčni.
  • Strošek storitve: upoštevajte strošek storitve, ki ga Airbnb zaračuna gostiteljem za vsako rezervacijo. Videli ga boste, ko določite svoj ceno. Strošek nam omogoča zagotavljati orodja za gostitelje, nuditi non stop podporo za stranke in doseči več milijonov gostov z doživetji na Airbnbju.

Kako določiti cene

Določite največje število gostov glede na dejavnost, lokacijo in najprimernejšo velikost skupine za spodbujanje povezovanja. Največje dovoljeno število bo veljalo vsakič, ko boste ponudili doživetje.

Določite najnižjo ceno na gosta in za zasebno skupino.

  • Cena na gosta: znesek, ki ga boste zaračunali vsakemu gostu, da se pridruži doživetju. Cena mora vključevati vse stroške in napitnine. Z nižjo ceno lahko privabite več gostov in povečate svoj prihodek. Primer zaslužka v ZDA: če štirje gostje rezervirajo za 60 USD na osebo, vi skupaj zaslužite 240 USD, če 8 gostov rezervira za 45 USD na osebo, pa vi skupaj zaslužite 360 USD.
  • Najnižja cena za zasebno skupino: to je najmanjši skupni znesek, ki ga boste zaračunali za zasebno skupino. Tega datuma in termina ne bo mogel rezervirati nihče drug.

Svoj zaslužek si boste lahko ogledali, ko boste vnesli ceno med nastavitvijo vnosa.

Dodajanje popustov

Konkurenčne cene lahko ohranite tudi tako, da ponudite popuste za različne vrste rezervacij.

  • Časovno omejeni popusti: ponudite od 5 % do 50 % popusta na ceno v prvih 30 dneh, da privabite prve goste k rezervaciji.
  • Popust za zgodnje rezervacije: ponudite 20 % popusta gostom, ki rezervirajo več kot 2 tedna pred prihodom, da privabite goste, ki načrtujejo vnaprej.
  • Popust za večje skupine: dodajte popust za skupine, da hitreje dosežete največje število gostov.

Popusti se obračunajo vsakič, ko gost rezervira doživetje. Če dodate več kot en popust, gost prejme tistega, ki mu prinese največje prihranke. Gost ne more uporabiti več popustov v okviru iste rezervacije.

Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za doživetja na Airbnbju.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
13. maj 2025
Vam je to kaj pomagalo?