Kako napisati učinkovit naslov in opis
Gostje pogosto iščejo doživetja, ki jim omogočajo kraj doživeti skozi oči domačinov. Naslov in opis naj izpostavita vaše vezi z lokalnim življenjem ter kako doživetje ponuja edinstven način, da gostje spoznajo pristnost kraja.
Kako poimenovati doživetje
Na začetku naslova uporabite glagol, ki izraža, kaj bodo gostje počeli med doživetjem. Za glagolom navedite podrobnosti, zaradi katerih bo vaš naslov izstopal.
Bodite točni in natančni. Naslov naj ne bo daljši od 50 znakov.
Izogibajte se ponavljanju besednih zvez, ki se pojavljajo v drugih vnosih na vašem območju. Imen ali blagovnih znamk drugih ljudi ne uporabljajte brez dovoljenja.
Primeri dobrih naslovov za doživetja:
- Specite rogljičke s pariškim slaščičarskim mojstrom
- Deskajte na valovih Ria s profesionalnim deskarjem
- Skicirajte kot umetnik v Narodni galeriji
Kako opisati doživetje
Naslov dopolnite z opisom. Začnite z glavnim razlogom, zaradi katerega bi gost rezerviral doživetje. Dodajte več podrobnosti o svojem življenju, posebnosti lokacije in dejavnosti, ki jo boste počeli skupaj z gosti.
Uporabite jezik, zaradi katerega bo doživetje tako vznemirljivo, da ga gostje ne smejo zamuditi. Bodite direktni, jedrnati in informativni.
Poudarite svojo povezanost z lokalnim življenjem – naj gre za vaše življenje, lokacijo, dejavnost ali kombinacijo vseh treh dejavnikov. Opis naj bo dolg največ 90 znakov.
Primeri dobrih opisov doživetij:
- Pripravite in okusite znamenito čokolado z lokalnimi sestavinami, pridobljenimi izključno na območju zaliva San Francisca.
- Odkrijte starodavne artefakte aren z Rimljanom sedme generacije.
- Sprehodite se po znamenitem dvignjenem sprehajališču v New Yorku z docentom organizacije ustanoviteljice.
Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za doživetja na Airbnbju.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.