Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Kako uporabljati hitre odgovore, da prihranite čas

Predloge sporočil vam olajšajo pošiljanje pomembnih informacij gostom.
Avtor: Airbnb, datum: 4. dec. 2025

Gostitelji doživetij pogosto odgovarjajo na ista vprašanja različnih gostov, kot so na primer: Kakšna je vaša razpoložljivost naslednji teden? Kje se dobimo? Kako naj se pripravim na deževno vreme?

S pomočjo hitrih odgovorov v zavihku »Sporočila« lahko iste odgovore pošljete več gostom, da se vsakič hitro odzovete na vprašanja.

Kaj je hitri odgovor?

Hitri odgovor je kratko, vnaprej napisano sporočilo, ki ga shranite v obliki predloge v nastavitvah sporočil.

S pomočjo nadomestnih polj za vnos podrobnosti, kot je ime gosta, lahko prilagodite vsako sporočilo glede na informacije v vnosu ali rezervaciji.

Ustvarite lastne hitre odgovore ali uredite predloge na Airbnbju. Če morate na primer pogosto stopiti v stik z gosti, ki zamujajo, poskusite shraniti standardni odgovor kot hitri odgovor.

Hitre odgovore lahko pošljete takoj ali pa zanje nastavite poznejši čas pošiljanja.

Kako pošljem hitri odgovor?

Če želite gostu takoj poslati hitri odgovor:

  • Pojdite v zavihek »Sporočila«.
  • Izberite pogovor, na katerega želite odgovoriti.
  • Dotaknite se znaka plus (+) poleg polja Napišite sporočilo.
  • Izberite Pošlji hitri odgovor.
  • Izberite hitri odgovor, ki se prikaže v pogovoru.
  • Uredite sporočilo ali pa ga pošljite nespremenjenega.
  • Dotaknite se puščice (), da pošljete sporočilo.

Zavihek »Sporočila« vključuje tudi predlagane odgovore, ki s pomočjo umetne inteligence prepoznajo vprašanje gosta in ponudijo enega od hitrih odgovorov kot odgovor na njegovo vprašanje. Predlog se prikaže v pogovoru, vendar ga lahko preberete samo vi. Predlagani odgovor lahko uredite, preden ga pošljete, lahko pa napišete tudi drugačen odgovor.

Kako načrtujem hitri odgovor?

Če želite samodejno poslati hitri odgovor vsem gostom:

  • Pojdite v zavihek »Sporočila«.
  • Dotaknite se ikone »Nastavitve« na vrhu zaslona.
  • Dotaknite se možnosti Upravljanje hitrih odgovorov.
  • Izberite hitri odgovor, ki ga želite načrtovati, in se dotaknite gumba Naprej.
  • Dotaknite se možnosti Načrtuj za in izberite, kdaj želite, da gostje prejmejo sporočilo, na primer ob potrditvi rezervacije ali 2 uri pred začetkom doživetja.

Pri potrditvi rezervacije imate na voljo dve možnosti: lahko nastavite neposredno sporočilo za vsakega gosta, ki opravi rezervacijo, ali pa skupinsko sporočilo, ki bo poslano po rezervaciji prvega gosta. 

Ko načrtujete skupinsko sporočilo, so gostje, ki rezervirajo doživetje za isti datum in termin, samodejno dodani v nit sporočil. Preberejo lahko vsa sporočila v niti, zato vam ne bo treba ponovno pisati in pošiljati istega sporočila.

V pogovoru z gostom se bo prikazal opomnik, ko se bo bližal načrtovani čas za pošiljanje hitrega odgovora. Če sporočilo vsebuje informacije, ki ste jih že delili z gostom, lahko prilagodite vsebino sporočila oziroma prekličete pošiljanje sporočila.

Nasveti za uporabo hitrih odgovorov

Hitri odgovori so najbolj učinkoviti, če so jedrnati in se osredotočajo na eno temo. V zavihku »Sporočila« boste našli vnaprej napisane predloge za pogoste teme, kot so te. Poskusite jih poslati v ključnih trenutkih.

  • Potrditev rezervacije: gostom pošljite pozdravno sporočilo, da se jim predstavite in jih vprašate, ali imajo kakršnakoli vprašanja ali posebne zahteve, kot so določene prehranske potrebe ali želje.
  • Priprava: pomagajte gostom, da kar najbolje izkoristijo doživetje tako, da določite pričakovanja. Pošljete jim lahko na primer vremensko napoved z nasveti, kaj naj oblečejo ali prinesejo s seboj, da jim bo udobno.
  • Pred začetkom doživetja: 24 ur pred začetkom doživetja stopite v stik z gosti in jih opomnite na čas začetka in zbirno točko ter jim posredujte jasna navodila za pot do zbirne točke.
  • Po zaključku doživetja: z gosti delite lokalna priporočila in jih prosite, naj napišejo povratne informacije in javno objavijo mnenje.

Če v hitre odgovore dodate fotografije ali videoposnetke, se lahko gostom predstavite, jim pokažete, kje se boste srečali, ali pa jim predstavite najpomembnejše trenutke doživetja. Če ste na primer med dejavnostjo fotografirali goste, hitremu odgovoru, ki ga pošljete po zaključku doživetja, priložite nekaj fotografij.

Sporočilom lahko priložite datoteke kadarkoli po potrjeni rezervaciji. Fotografije pošljite v obliki PNG ali JPG (do 50 MB), videoposnetke pa v obliki MP4 ali MOV (do 100 MB in 60 sekund).

Uporabniška izkušnja se lahko razlikuje glede na lokacijo. Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
4. dec. 2025
Vam je to kaj pomagalo?