Učinkovita komunikacija z gosti

Odgovarjajte hitro in za uspeh uporabljajte Airbnbjeva orodja.
Avtor: Airbnb, datum: 17. feb. 2023
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 17. feb. 2023

Ključnega pomena je, da pred prihodom gostom posredujete pomembne informacije, kot so navodila za pot in napotki za vstop v bivališče. V okviru osnovnih pravil za gostitelje morate biti vedno pripravljeni odgovoriti na vprašanja gostov in čim prej odpraviti njihove težave.

Kako izbrati strategijo komuniciranja

Ko se gostje namestijo, bodite na voljo za morebitna vprašanja. Preizkusite naslednje nasvete za boljšo odzivnost:

  • Prenesite aplikacijo Airbnb na telefon in vklopite obvestila. Obvestila lahko prejemate v obliki besedilnih sporočil, e-sporočil ali neposredno v aplikaciji.
  • Uporabite hitre odgovore. Napišite osnutek in shranite sporočila, ki jih lahko pošljete v le nekaj sekundah ter tako gostom hitro odgovorite na pogosta vprašanja.
  • Preizkusite načrtovana sporočila. S tem orodjem gostje prejmejo samodejna sporočila v pomembnih trenutkih, na primer po rezervaciji ali pred prihodom.
  • Povabite sogostitelja, ki vam bo pomagal odgovoriti gostom, ko ne boste imeli dostopa do telefona ali e-pošte.

Kako si izmenjati sporočila z gosti

Ko gost rezervira vaš prostor, mu pošljite toplo in gostoljubno sporočilo. Pomembno je, da izkažete sočutje in si ne delate vnaprejšnjih predstav o gostu.

Ne pozabite stopiti v stik z gosti v naslednjih ključnih trenutkih:

  • Pred prihodom: gostom zagotovite jasna navodila za pot in napotke za prihod vsaj 24 ur pred načrtovanim prihodom.
  • Prihod: bodite dosegljivi in se prepričajte, da bodo gostje vstopili v prenočišče, ter jim bodite na voljo za morebitna vprašanja.
  • Po prvi nočitvi: poskrbite za nemoteno komunikacijo tako, da gostom pošljete kratko sporočilo ter jih vprašate, kako je minila prva noč in ali kaj potrebujejo.
  • Pred odhodom: opomnite goste na čas odhoda in morebitna opravila ob odhodu, kot sta ugašanje luči in izklop gretja.
  • Po odhodu: pošljite kratko sporočilo z zahvalo ter goste opomnite, naj napišejo mnenje.
Airbnb
17. feb. 2023
Vam je to kaj pomagalo?