Kako prejeti prvo mnenje s 5 zvezdicami
Ocene in mnenja so objavljena v vašem vnosu, da se gostje lažje odločijo, ali jim vaša storitev ustreza. S pozitivnimi povratnimi informacijami gostov lahko ustvarite svojo blagovno znamko na Airbnbju, prejmete več rezervacij in povečate zaslužek.
Kako se uporabljajo mnenja
Goste pozovemo, naj mnenje napišejo takoj, ko bo storitev končana. Njihove povratne informacije vam pomagajo zagotoviti najvišjo kakovost storitve. Prosimo jih, da navedejo naslednje:
- Skupno oceno. Gostje vašo storitev ocenijo z oceno od 1 do 5 zvezdic. Povprečna skupna ocena je prikazana v vašem vnosu, rezultatih iskanja in vašem profilu.
- Podrobne ocene. Gostje posredujejo podrobnejše povratne informacije tako, da ocenijo gostoljubje, zanesljivost ter razmerje med kakovostjo in ceno. Če nudite storitev v svojih poslovnih prostorih ali na javnem mestu, na primer oblikovanje las v salonu ali jogo na plaži, jih bomo prosili tudi, naj ocenijo lokacijo.
- Javno objavljeno mnenje. Prikazano je v vašem profilu in razdelku z mnenji v vašem vnosu. Če odgovorite na mnenje, ki je javno objavljeno, bo vaš odgovor prikazan tik pod tem mnenjem.
- Opombo za gostitelja. Opombo si lahko ogledate samo vi in Airbnb. Skupaj z mnenji lahko opombe pomagajo Airbnbju izboljšati rezultate iskanja in prepoznati prenočišča, ki so všeč gostom.
Ko prejmete prvih 10 mnenj, boste imeli dostop do povratnih informacij gostov. V meniju aplikacije Airbnb lahko dostopate do razdelka »Dosežki v številkah«.
Kako se osredotočiti na kakovost
Z Airbnbjevimi orodji za gostitelje lahko lažje presežete pričakovanja gostov.
Zagotovite odlično storitev. Razmislite o tem, kako lahko prilagodite svojo ponudbo in gostom date občutek, da so bili pri vas dobrodošli in da je bilo zanje dobro poskrbljeno.
- Komunicirajte z gosti prek zavihka »Sporočila«, da jih povprašate o željah, odgovorite na njihova vprašanja in ustvarite ponudbe po meri.
- Uporabite hitre odgovore, da preprosto prilagodite in pošljete pozdravno sporočilo po opravljeni rezervaciji in nadaljnje sporočilo po opravljeni storitvi.
- Vključite dodatne podrobnosti, zaradi katerih bo vaša ponudba še bolj posebna.
Poskrbite, da bo vse potekalo gladko. Pokažite, da se gostje lahko zanesejo na vas, ker ste pripravljeni, določite jasna pričakovanja in se pravočasno odzovite na sporočila gostov pred vsako izvedbo storitve in po njej.
- Vnaprej pripravite vse potrebno. Če morate sami priti do gosta, načrtujte svojo pot, da boste pravočasno prispeli. Za načrtovanje terminov med rezervacijami uporabite koledar na Airbnbju, da si zagotovite dovolj časa za pot in priprave.
- Načrtujte pošiljanje sporočil ob določenem času, na primer en dan pred nudenjem storitve, da bo gost vedel, kaj lahko pričakuje.
- Vklopite obvestila v aplikaciji Airbnb in nastavitvah naprave, da boste lahko redno spremljali sporočila.
- Če storitev nudite v prenočišču tretje osebe, ga pustite v enakem stanju, kot ste ga našli ob prihodu.
Zagotovite dobro razmerje med kakovostjo in ceno. Konkurenčna cena je pomemben dejavnik, ko gre za razmerje med kakovostjo in ceno. V zavihku »Vnosi« lahko določite cene ali dodate popuste.
- Dodajte vsaj 3 ponudbe po različnih cenah, da gostom zagotovite več možnosti in dosežete ciljni zaslužek. Najbolje je, da določite različne cene za osnovno, standardno in vrhunsko ponudbo.
- Morda lahko začnete z nekoliko nižjo ceno in jo prilagodite, ko si na Airbnbju ustvarite ugled z dobrimi ocenami in mnenji.
- Dodajte časovno omejene popuste, popuste za zgodnje rezervacije in popuste za velike skupine, da boste lažje privabili goste.
- Na Airbnbju in drugih platformah poiščite storitve, ki so podobne vašim, da primerjate lokalne cene in ponudite konkurenčne cene.
Poleg teh nasvetov o gostiteljski dejavnosti upoštevajte tudi Airbnbjeva osnovna pravila za gostitelje in varnostne pravilnike za gostitelje. V njih so opisana osnovna pričakovanja za zagotavljanje varnih in visokokakovostnih storitev.
Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za storitve na Airbnbju.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.