Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Poskrbite, da bo gostiteljev vnos izstopal

Osredotočite se na fotografije, opis prenočišča in določanje cen.
Avtor: Airbnb, datum: 16. okt. 2024
Posodobljeno 5. jun. 2025

Delite pridobljeno znanje o gostiteljski dejavnosti in ustvarite odličen vnos. Sodelujte z gostiteljem, da ustvarite nov vnos ali pa izboljšate obstoječega.

Ko se gostje odločajo za rezervacijo prenočišča, običajno dajejo prednost fotografijam vnosa, opisom prenočišča in mnenjem gostov.* Če želite ustvariti uspešen vnos, se osredotočite na te dejavnike, vključno z opremo in ceno nočitve.

Fotografije

Raziskave med uporabniki so pokazale, da so visokokakovostne fotografije eden od najpomembnejših dejavnikov, na podlagi katerih se gostje odločijo, kateri vnos želijo rezervirati. Če gostitelj nima nedavnih profesionalnih fotografij svojega bivališča, mu pojasnite, kako pomembne so fotografije v vnosu, in mu priporočite fotografa oz. Airbnbjev program profesionalnega fotografiranja.

Opis prenočišča

Gostitelji se morajo zavedati, da je opis prenočišča eden od najdragocenejših vidikov pri ustvarjanju učinkovitega vnosa. Jimmy, sogostitelj v Palm Springsu v Kaliforniji, pravi, da je mogoče »izboljšati prav vsak opis prenočišča«, zato gostiteljem vedno ponudi pomoč pri tem.

»Osredotočam se na dejstva,« pravi Jimmy. »Bazen s slano vodo imate ali pa ga nimate. Skupnost je zasebna ali pa ni. Veliko pridevnikov opisuje subjektivne občutke, ki niso primerni za natančen opis prenočišča. Opis naj vedno temelji na dejstvih.«

Oprema

Gostje pogosto filtrirajo rezultate iskanja glede na želeno opremo. Med najbolj iskano opremo spadajo bazen, omrežje Wi-Fi, brezplačno parkiranje, kuhinja, masažna kad, klimatska naprava, pralni stroj in možnost samostojnega vstopa.**

Razmislite o tem, kaj je bilo najbolj priljubljeno v prenočiščih, v katerih ste sprejemali goste, in delite svoje izkušnje z gostitelji. Tukaj je nekaj primerov:

  • gostitelju svetujte, naj preveri, ali je v prenočišču na voljo vsa ponujena oprema,
  • gostitelju pojasnite pomembnost dodajanja ali izboljšanja obstoječe opreme, kot sta omrežje Wi-Fi ali pametna ključavnica,
  • navedite primere, kako so se gostje odzvali na izboljšave, ki ste jih uvedli v drugih prenočiščih, kjer gostiteljem nudite podporo,
  • z gostitelji preglejte varnostne funkcije in funkcije dostopnosti ter preverite, ali je priporočljivo dodati kakšno izmed njih v njihov vnos.

Strategija določanja cen

Gostitelji morda nimajo izkušenj z določanjem cen. Svetujte gostiteljem na podlagi svojih izkušenj na lokalnem območju ter Airbnbjevih orodij za določanje cen. Tukaj je nekaj primerov strategij določanja cen:

  • dodajanje tedenskega ali mesečnega popusta,
  • znižanje ali odstranitev stroškov čiščenja ali doplačil za hišne ljubljenčke,
  • prilagoditev cene nočitve glede na sezonsko povpraševanje.

Z gostiteljem se dogovorite glede ustreznega pristopa in opredelite obseg svojega nadzora. Dominic, sogostitelj v Cornwallu v Angliji, predlaga nenehno prilagajanje cene nočitve.

»Namestitve pregledujem vsak teden ali enkrat na dva tedna,« pravi. »Če jih gostje hitro rezervirajo, potem veste, da obstaja potencial za zvišanje cene. Če pa gostje preverijo vnos in ga nato ne rezervirajo, je cena nočitve morda previsoka,« dodaja.

Mnenja gostov

Številni gostje radi preberejo mnenja drugih gostov, ko iščejo vnose, ki ustrezajo njihovim potrebam. Pojasnite gostiteljem pomen odgovarjanja na ocene. To je priložnost, da gostom pokažete, da vam je mar za njihovo izkušnjo in da ste odprti za predloge.

Odločite se, kdo se bo odzival na mnenja gostov. Če bi to nalogo raje prevzel gostitelj, mu lahko posredujete primere odgovorov na različne vrste povratnih informacij.

  • Zahvala gostom: »Hvala za vaše mnenje. Resnično cenim, da ste si vzeli čas za razmislek o svojem potovanju.«
  • Sporočilo o izboljšavah: »Žal mi je, da postelje niso bile udobne. Dober spanec gostov je zame bistvenega pomena, zato sem za večje udobje na vse postelje namestil/-a zaščitne prevleke za vzmetnico.«

»Ne pričakujem, da bodo gostitelji prejemali povsem brezhibna mnenja,« pravi gost Andrew, ki je tudi supergostitelj v Berlinu. »Name naredijo večji vtis tisti gostitelji, ki negativne povratne informacije jemljejo resno.«

Ne pozabite dodati novosti v opis prenočišča in spremeniti fotografij vsakič, ko vi ali gostitelj izboljšate prostor.

*Glede na raziskavo, ki jo je Airbnb izvedel novembra in decembra 2023 in v kateri je sodelovalo skoraj 7.000 gostov v Avstraliji, Braziliji, Kanadi, Franciji, Nemčiji, Mehiki, Južni Koreji, Španiji, Združenem kraljestvu in Združenih državah.

**Glede na interne podatke Airbnbja o najpogosteje iskani opremi po vsem svetu od 1. januarja do 30. junija 2024.

Mreža sogostiteljev je trenutno na voljo v Avstraliji, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Mehiki, Portoriku, Južni Koreji, Španiji in Združenem kraljestvu (storitev zagotavlja družba Airbnb Global Services), Kanadi, Združenih državah (storitev zagotavlja družba Airbnb Living LLC) in Braziliji (storitev zagotavlja družba Airbnb Plataforma Digital Ltda).

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
16. okt. 2024
Vam je to kaj pomagalo?