Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Nove smernice o pisanju naslovov vnosov

    Posodobite naslov in izpostavite svoj prostor v rezultatih iskanja.
    Avtor: Airbnb, datum: 17. jun. 2022
    Čas branja: 3 min
    Posodobljeno 22. jun. 2022

    Izpostavljeno

    • Naslov vnosa naj bo kratek, da bo ustrezno prikazan na zaslonu mobilnega telefona

    • Izogibajte se uporabi emotikonov in pisanju samo z velikimi tiskanimi črkami

    Na Airbnbju smo pred kratkim uvedli največjo spremembo v zadnjem desetletju – v okviru preoblikovanja smo iz rezultatov iskanja odstranili naslove vnosov, ki so jih napisali gostitelji. Naš namen je bil, da bi bili vsi naslovi vnosov predstavljeni na enoten način, da bi jih gostje lažje prebrali – ne glede na to, kateri jezik ali napravo raje uporabljajo.

    Od uvedbe ste nam poslali veliko povratnih informacij o spremembah, vključno s številnimi zahtevami, da želite gostom v rezultath iskanja znova prikazati naslove vnosov. Razumemo, zakaj vam to tako veliko pomeni: naslov vašega vnosa je ena od prvih stvari, ki jih gostje preberejo v rezultatih iskanja, in hkrati priložnost, da izpostavite, zakaj je vaš prostor edinstven.

    S 30. junijem se v rezultate iskanja vračajo vaši naslovi vnosov. Predstavljamo vam tudi nove smernice o pisanju učinkovitih naslovov, ki vam bodo pomagale, da bo vaš vnos izstopal v rezultatih iskanja, vi pa boste lažje določili pričakovanja gostov in ustvarili zanimanje za rezervacijo vašega prostora.

    Kratki naslovi so najbolj učinkoviti

    Gostje iščejo na Airbnbju na vseh vrstah naprav z zasloni različnih velikosti. Naslov, ki dobro deluje v spletnem brskalniku, je lahko predolg, če se gostje pomikajo po vnosih v mobilni aplikaciji.

    Daljši naslovi so v rezultatih iskanja samodejno skrajšani, preostali del naslova pa nadomesti ločilo za izpust besedila. Na primer, »Podeželska koča s pogledom na jezero, ognjiščem, klančino za čolne« postane »Podeželska koča s pogledom na jezero …«

    Omejitve znakov pomagajo zagotoviti, da bo naslov v celoti prikazan na namiznih in mobilnih napravah. Gostje na poti običajno iščejo prek mobilnih telefonov, kar pomeni, da je prikazanih le 32 znakov. Če je vaš naslov daljši od 32 znakov, najprej navedite najpomembnejše informacije.

    Tukaj so trije dobri primeri kratkih naslovov vnosov:

    • Sodobno predelano stanovanje s pogledom na mestno jedro
    • Udobno gorsko skrivališče za kuharske mojstre
    • Vila ob plaži blizu kraja Año Nuevo

    Lažje je prebrati besedilo z malimi kot pa z velikimi tiskanimi črkami

    Pisanje kot v stavku pomeni, da z veliko začetnico zapišete samo prvo črko prve besede v naslovu. Pisanje kot v naslovu pomeni, da z veliko začetnico zapišete več besed, kar je lahko videti preveč formalno, besede, zapisane samo z VELIKIMI TISKANIMI ČRKAMI, pa ljudje običajno zaznajo kot kričanje.

    Da bi gostom zagotovili boljšo izkušnjo iskanja, se izogibajte uporabi velikih začetnic pri drugih besedah naslova vnosa, razen če gre za lastno ime, kot je ime kraja. Izjeme so lahko tudi kratice, kot je ZK, ali kode letališč, kot je LHR.

    Tukaj je primer, kako ne uporabljati velikih začetnic v naslovu vnosa:

    • NOVO Pohištvo OGROMEN BAZEN Odličen Razgled

      Tukaj so trije dobri primeri naslovov vnosov z veliko začetnico kot v stavku:

      • Koliba ob morju na plaži Bondi
      • Romantična viktorijanska soba za goste
      • Okolju prijazna garsonjera v bližini letališča LAX

      Besede so bolj jasne kot emotikoni

      Emotikoni in simboli lahko pomenijo različne stvari za različne ljudi z vsega sveta, z njimi pa jih lahko celo zmedete ali zavedete goste. Palec navzgor lahko na primer nekomu pomeni znak odobravanja, številko ena ali pa žaljivo gesto.

      Če želite, da bo naslov vašega vnosa prijaznejši in razumljivejši, se držite preprostih in opisnih besed o vašem bivališču. Lahko uporabljate posebne znake (npr. !, # ali *), vendar jih ne ponavljajte, če želite nekaj poudariti (npr. !!! ali ***). Če želite ločiti posamezne navedbe, lahko uporabite vejico s presledkom ali eno poševnico brez presledka.

      Tukaj je primer neustrezno oblikovanega naslova:

      • ****Smučarski in golf planinski dom****!!!

      Tukaj je boljši način, kako napisati podoben naslov:

      • Smučarski/golf planinski dom in zasebno dvorišče

      Bolje je navesti več podrobnosti, kot pa ponavljati iste informacije

      V večini primerov ni treba znova navajati informacij, ki so gostom že prikazane v rezultatih iskanja, kot so vaše mesto oziroma kraj ali skupno število ležišč. Naslov vnosa raje uporabite za to, da izpostavite edinstvene podrobnosti, ki vam bodo pomagale pritegniti pozornost.

      Če je vaše prenočišče v Buenos Airesu, lahko v naslov vnosa dodate ime soseske, na primer »Recoleta«. Če je vaše prenočišče v Firencah v Italiji, lahko napišete »v bližini galerije Uffizi« ali pa navedete drugo znamenitost blizu vašega bivališča. Tako boste najlažje opisali približno lokacijo vašega bivališča. Če imate poseben pisarniški prostor, boste v naslovu morda želeli navesti »prilagojeno za delo«.

      Iz naslova novega vnosa lahko izpustite besedo »novo«, saj je ta informacija gostom na voljo že v znački v rezultatih iskanja.

      Preberite Airbnbjev pravilnik o vsebini

      Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

      Izpostavljeno

      • Naslov vnosa naj bo kratek, da bo ustrezno prikazan na zaslonu mobilnega telefona

      • Izogibajte se uporabi emotikonov in pisanju samo z velikimi tiskanimi črkami

      Airbnb
      17. jun. 2022
      Vam je to kaj pomagalo?