Kako določiti strategijo oblikovanja cen
Če redno spreminjate cene in razpoložljivost, boste lažje ostali konkurenčni in dosegli svoj ciljni zaslužek. V nadaljevanju predstavljamo nekaj načinov, kako lahko oblikujete svojo strategijo določanja cen.
Redno preverjajte koledar
Pri določanju cen in razpoložljivosti prednostno upoštevajte določene korake.
- Sprostite več nočitev: tako bo vaš vnos pogosteje prikazan v rezultatih iskanja. Če so datumi blokirani zaradi vaših nastavitev, boste našli nasvete o tem, kako jih lahko sprostite. Če ste na primer nastavili najkrajši čas bivanja na 5 nočitev in imate med rezervacijami 4 nerezervirane nočitve, boste prejeli nasvet, da znižate najkrajši čas potovanja za te nočitve.
- Posodobite nastavitve razpoložljivosti: tako boste lažje skrbeli za goste po urniku, ki vam ustreza. Preprosto prilagodite dolžino potovanja, čas za obvezno najavo, čas za pripravo in podobno.
- Preverite priporočene cene in podobne vnose: s temi orodji boste lažje določili konkurenčne cene ob različnih dnevih, sezonah in posebnih dogodkih. Če uporabljate dinamične cene, ne boste videli priporočenih cen ali podobnih vnosov.
»Rada preverjam podobne vnose, da lahko primerjam svoje cene v primerjavi z njimi, se prepričam, da moja cena ni previsoka ali prenizka, in tako določim ravno pravšnjo ceno za svoje prenočišče,« pravi Karen, supergostiteljica v Nelsonu v Kanadi.
Pri prilagajanju cen upoštevajte skupno ceno, ki jo plačajo gostje, vključno z vsemi dodatnimi stroški.
Pripravite se na sezono z nižjim povpraševanjem
Tudi najbolj priljubljeni vnosi imajo včasih mirnejša obdobja z manj rezervacijami. Tukaj je nekaj načinov, kako lahko povečate prepoznavnost svojega vnosa.
- Ponudite popuste: če ponudite tedenske in mesečne popuste, boste lahko lažje zapolnili svoj koledar in zmanjšali pogostost menjav gostov. Če dodate popust za rezervacijo v zadnjem trenutku, boste lažje privabili goste, ki opravijo rezervacijo od 1 do 28 dni pred prihodom.
- Skrajšajte čas za obvezno najavo: če gostom omogočite rezervacijo prenočišča bližje datumu prihoda, boste morda lažje privabili več rezervacij. Izberite čas za najavo gosta na dan prihoda glede na to, koliko časa potrebujete za priprave.
- Omogočite krajša bivanja: če skrajšate najkrajšo dolžino potovanja, boste privabili goste, ki iščejo krajši oddih. Nastavite lahko najmanjše število nočitev glede na dan prihoda gostov.
»Vsekakor opažam, da je vse več zanimanja za bivanja za krajši čas,« pravi Jimmy, supergostitelj v Palm Springsu v Kaliforniji. »Gre za bivanja v zadnjem trenutku, ki jih ljudje morda niso načrtovali, zato se jim že dva dneva priležeta enako dobro kot daljši dopust. Gostom je všeč prilagodljivost.«
Izkoristite čas povečanega povpraševanja
Več Airbnbjevih orodij vam lahko pomaga, da kar najbolje izkoristite čas, ko je povpraševanje gostov večje. Tukaj je nekaj pristopov, ki jih lahko upoštevate.
- Posebno pozornost posvečajte praznikom in posebnim dogodkom: posodobite razpoložljive datume in cene pred velikimi koncerti, festivali, športnimi dogodki in drugimi dogodki, da povečate število rezervacij in zaslužek. Vaš koledar prikazuje večino praznikov in pomembnih dogodkov na vašem območju.
- Dodajte popust za zgodnjo rezervacijo: znižajte ceno za rezervacije, ki jih gostje opravijo od 1 do 24 mesecev vnaprej, da privabite goste, ki radi načrtujejo vnaprej.
- Podaljšajte časovni okvir razpoložljivosti: če prekoračite najkrajše obdobje treh mesecev, bo vaš vnos pogosteje prikazan v rezultatih iskanja. Datume v koledarju lahko sprostite za največ 2 leti vnaprej.
»Včasih ljudje rezervirajo svoje poletne počitnice že eno leto vnaprej, svoje božične počitnice pa šest mesecev vnaprej,« pravi Anne, supergostiteljica v Tarragoni v Španiji. »Osebe, ki rade rezervirajo vnaprej, običajno ne odpovejo rezervacije. Prav tako je to pomembno za vas, saj boste tako vedno vedeli, kaj lahko pričakujete.«
Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
Gostitelji so prejeli plačilo za sodelovanje v intervjujih.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.