Kako poenostaviti komunikacijo

Načrtujte sporočila in pošiljajte hitre odgovore, da razširite svojo dejavnost.
Avtor: Airbnb, datum: 4. jan. 2024
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 4. jan. 2024

Z načrtovanimi sporočili in hitrimi odgovori lahko prihranite čas. Pri pisanju takih sporočil upoštevajte, da jih gostje pogosteje preberejo, če so primerna glede na trenutek in kratka.

Načrtovana sporočila

Samodejno pošiljajte načrtovana sporočila gostom, ko izvedejo določena dejanja, kot so rezervacija bivanja, prihod in odhod.

Razmislite o načrtovanih sporočilih za naslednje primere.

  • Povpraševanje ali zahteva za rezervacijo: odgovorite takoj (ali v največ 24 urah), ko gostje stopijo v stik z vami.
  • Potrditev rezervacije: gostom se zahvalite za rezervacijo in jim dajte vedeti, da ste na voljo za morebitna vprašanja.
  • Pred prihodom: približno 24 do 48 ur pred prihodom opomnite goste, kje lahko najdejo navodila za prihod, in jim posredujte morebitne podrobnosti glede vstopa v prenočišče. 
  • Po prihodu: kmalu po prihodu gostov preverite, ali je vse v redu.
  • Pred odhodom: večer pred odhodom gostom pošljite prijazen opomnik o času odhoda, da preprečite zamujanje.
  • Po odhodu: gostom se zahvalite in jih prosite, naj napišejo mnenje. Tudi vi čimprej podajte mnenje o njih.

Hitri odgovori

Na pogosta vprašanja odgovarjajte z enim samim dotikom ali klikom tako, da ustvarite hitre odgovore. Za vse svoje vnose lahko uporabite enake hitre odgovore.

Svoje odgovore prilagodite s kratkimi kodami, ki samodejno vnesejo podrobnosti o gostu, rezervaciji in vnosu. Pred uporabo kratkih kod se prepričajte, da so vse podrobnosti v vašem vnosu popolne.

Nekaj primerov kratkih kod:

  • ime gosta,
  • datum prihoda,
  • čas prihoda,
  • datum odhoda,
  • čas odhoda,
  • vstop ob prihodu,
  • navodila ob odhodu,
  • navodila za pot,
  • vodnik,
  • hišni priročnik,
  • hišni red,
  • ime omrežja Wi-Fi,
  • geslo za omrežje Wi-Fi.

Če uporabljate programsko opremo, povezano z vmesnikom API, boste do teh funkcij lahko dostopali prek svoje programske opreme (če jih je ponudnik integriral). V nasprotnem primeru se obrnite na ponudnika in ga vprašajte, kdaj bodo te funkcije na voljo.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
4. jan. 2024
Vam je to kaj pomagalo?