Kako izkoristiti povečano povpraševanje za večji zaslužek

Uporabite Airbnbjeva orodja za gostitelje, da boste kar najbolje izkoristili čas ob povečanem povpraševanju gostov.
Avtor: Airbnb, datum: 6. jan. 2025
Posodobljeno 19. mar. 2025

Prazniki, pomembni dogodki in ugodne vremenske razmere lahko privedejo do povečanega zanimanja za rezervacijo vašega prenočišča. Uporabite Airbnbjeva orodja za gostitelje, da boste kar najbolje izkoristili ta obdobja velikega povpraševanja. Upoštevajte te korake, da povečate svoj zaslužek.

Redno posodabljajte koledar

Na sezono velikega povpraševanja se lahko pripravite tudi tako, da sprostite dodatne nočitve v koledarju. Na ta način bo vaš vnos morda pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, zaradi česar boste morda prejeli večji zaslužek.

Pojdite na koledar v svojem vnosu in poiščite blokirane nočitve, ki so prikazane v sivi barvi. Sprostite vse blokirane nočitve, na katere lahko sprejmete goste.

Če podaljšate časovni okvir razpoložljivosti, bodo gostje lahko rezervirali prenočišče vnaprej. Ta strategija je še posebej učinkovita na območjih, na katerih je mogoče predvideti obdobja velikega povpraševanja, na primer zaradi pomembnih vsakoletnih dogodkov oz. zaradi bližine smučišč ali plaže.

V koledarju se bo vsak dan sprostil nov datum, ne glede na časovni okvir razpoložljivosti. Če ste na primer izbrali 12-mesečni časovni okvir razpoložljivosti, bodo gostje lahko rezervirali vaše bivališče do enega leta po današnjem datumu, razpoložljivost pa se bo posodabljala vsak dan.

Določite konkurenčno ceno

Preverite cene v podobnih prenočiščih na svojem območju, da ostanete konkurenčni v času velikega povpraševanja. Če želite primerjati podobna prenočišča, pojdite na koledar v svojem vnosu in izberite časovno obdobje za največ 31 dni.

Povprečne cene podobnih prenočišč bodo prikazane na zemljevidu vašega območja. Podobnost prenočišč je določena na podlagi meril, kot so lokacija, velikost prenočišča, funkcije, oprema, ocene, mnenja in drugi vnosi, ki jih gostje preverijo, ko se odločajo o rezervaciji vašega prenočišča.

Vnosi prenočišč, ki imajo nižje cene v primerjavi s podobnimi prenočišči v vaši bližini, so v rezultatih iskanja običajno uvrščeni višje.

Če ponujate enako ceno za vse nočitve, razmislite o določanju različnih cen za bivanja med tednom in ob koncu tedna, da se prilagodite spremembam v povpraševanju. Z dinamičnimi cenami lahko povečate število prejetih rezervacij.

Dodajte popust

Dodajanje popustov je še en način, da povečate prepoznavnost prenočišča pri gostih. Zadovoljite raznolike potrebe popotnikov tako, da ponudite naslednje popuste:

  • Tedenski in mesečni popusti. Ponudite tedenske popuste za bivanja z najmanj sedmimi nočitvami ali pa mesečne popuste za bivanja z najmanj 28 nočitvami. S tem lahko podaljšate povprečno dolžino bivanja v vaših prenočiščih in zmanjšate pogostost menjave gostov.
  • Popust za zgodnjo rezervacijo. Dodajte popust za rezervacije, opravljene od 1 do 24 mesecev pred prihodom gostov, in ustvarite močno osnovo za rezervacije še pred nastopom sezone povečanega povpraševanja.
  • Popust v zadnji minuti. Če znižate ceno nočitve, ko se bliža datum prihoda, boste morda pritegnili popotnike, ki iščejo rezervacijo prenočišča v zadnjem trenutku. Če ponudite popuste za rezervacije, ki jih gostje opravijo od 1 do 28 dni pred prihodom, boste morda zapolnili razpoložljive nočitve v koledarju in povečali svoj zaslužek.

Gostom bomo prikazali posebno oznako v rezultatih iskanja in na strani vašega vnosa za tedenske in mesečne popuste oz. popuste v zadnji minuti v višini 10 % ali več ter popuste za zgodnjo rezervacijo v višini 3 % ali več. Znižana cena bo prikazana poleg prečrtanega zneska prvotne cene.

Upoštevajte, da popust za zgodnjo rezervacijo ni na voljo, če vklopite funkcijo dinamičnih cen, ter da morate pri določanju popustov za dolžino bivanja upoštevati lokalna pravila in predpise.

Pripravite fotografski prikaz

Z odličnimi fotografijami boste pritegnili pozornost, določili jasna pričakovanja in gostom omogočili, da brezskrbno opravljajo rezervacije vašega prenočišča. Naložite najnovejše fotografije prenočišča, ko se pripravljate na sezono velikega povpraševanja.

  • Načrtujte snemanje fotografij. Osredotočite se na snemanje fotografij, ki prikazujejo edinstvene podrobnosti prenočišča, priljubljeno opremo in funkcije dostopnosti. Uporabite različne zorne kote za posnetke fotografij vsake sobe in predelov, ki jih gostje lahko uporabljajo.
  • Naložite vodoravne slike z visoko ločljivostjo. Ločljivost fotografij naj bo vsaj 800 x 1200 pik. Naložite datoteke z večjo velikostjo (do približno 10 MB).
  • Uporabite profesionalne fotografije. Razmislite o tem, da bi za pomoč najeli profesionalnega fotografa. Airbnb vas lahko poveže s profesionalnim fotografom v izbranih mestih po vsem svetu.
  • Ustvarite fotografski prikaz. Airbnbjevo orodje samodejno razvrsti naložene fotografije po prostorih, da si bodo gostje lažje predstavljali razporeditev prostorov v vašem prenočišču. Fotografije lahko premikate, odstranjujete in dodajate, v vsako sobo pa lahko dodate tudi več podrobnosti in dodate napise za vsako fotografijo.

Zagotovite enostaven prihod in odhod

Če želite, da bo vaše prenočišče še bolj privlačno, poenostavite postopek prihoda in odhoda.

  • Dodajte funkcijo samostojnega vstopa. Namestite pametno ključavnico, ključavnico s tipkovnico ali varnostno škatlo za ključe in gostom omogočite, da odklenejo vhodna vrata s kodo. Številnim gostom ugaja priročnost in prilagodljivost samostojnega vstopa, vam pa ta funkcija lahko prihrani veliko časa. Ne glede na to, kateri način izberete, je pomembno, da vsakemu gostu, ki opravi rezervacijo, posredujete edinstveno kodo za dostop.
  • Navedite navodila ob odhodu. Vključite jasne in preproste korake, na primer kje naj gostje pustijo ključe in katere naprave naj izklopijo.

»Pomembno je, da gostov ne preobremenim z opravili, saj si res ne želim, da bi si po odhodu zapomnili samo to, kaj vse so morali postoriti pred odhodom,« pravi Katie, članica Posvetovalnega odbora gostiteljev in supergostiteljica v Palm Springsu v Kaliforniji. »Morda boste prejeli mnenje s petimi zvezdicami že samo zato, ker gostom niste naložili neskončnega seznama opravil ob odhodu.«

Pridružite se lokalnemu klubu gostiteljev

Na stotine klubov gostiteljev po vsem svetu pomaga gostiteljem na Airbnbju, da se povežejo med seboj in se učijo drug od drugega. Opazili smo, da člani teh lokalnih klubov zaslužijo dvakrat več kot gostitelji, ki niso člani kluba,* prav tako pa je skoraj trikrat bolj verjetno, da bodo postali supergostitelji.**

To so nekatere priljubljene dejavnosti klubov:

  • izmenjava nasvetov o skrbi za goste z namenom povečanja zaslužka,
  • pogovori o predpisih o kratkoročnem zakupu prenočišč,
  • zagotavljanje priporočil o zanesljivih lokalnih storitvah (čistilni servisi, vodovodarji itd.),
  • udeležba na ekskluzivnih dogodkih za osebno povezovanje.

*Na podlagi internih podatkov Airbnbja smo primerjali povprečni zaslužek in povprečne ocene članov Airbnbjevih klubov gostiteljev po vsem svetu v primerjavi s celotnim številom gostiteljev po vsem svetu v obdobju od septembra 2022 do septembra 2023. Podatki o zaslužku se razlikujejo glede na lokacijo, sezono in vrsto vnosa.

**Na podlagi internih podatkov Airbnbja o statusu supergostitelja za gostitelje, ki so se pridružili platformi v obdobju od julija 2023 do julija 2024.

Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.

Gostitelji so prejeli plačilo za sodelovanje v intervjujih.

Glede nasvetov za gostitelje velja lokalna zakonodaja.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
6. jan. 2025
Vam je to kaj pomagalo?