Kako prejeti prvo mnenje s 5 zvezdicami
Ocene in mnenja so objavljena v vašem vnosu, da se gostje lažje odločijo, ali jim vaša storitev ustreza. S pozitivnimi povratnimi informacijami gostov lahko ustvarite svojo blagovno znamko na Airbnbju ter pridobite več rezervacij in povečate zaslužek.
Kako se uporabljajo mnenja
Goste pozovemo, naj mnenje napišejo takoj, ko bo storitev končana. Njihove povratne informacije vam pomagajo zagotoviti najvišjo kakovost storitve. Prosimo jih, da navedejo naslednje:
- Skupno oceno. Gostje vašo storitev ocenijo z oceno od 1 do 5 zvezdic. Povprečna skupna ocena je prikazana v vašem vnosu, rezultatih iskanja in vašem profilu.
- Podrobne ocene. Gostje posredujejo podrobnejše povratne informacije tako, da ocenijo gostoljubje, zanesljivost ter razmerje med kakovostjo in ceno. Če nudite storitev v svojih prostorih ali v javnem prostoru, na primer oblikovanje las v salonu ali jogo na plaži, jih bomo prosili tudi, naj ocenijo lokacijo.
- Javno objavljeno mnenje. Prikazano je v vašem profilu in razdelku z mnenji v vašem vnosu. Če odgovorite na mnenje, ki je javno objavljeno, bo vaš odgovor prikazan tik pod tem mnenjem.
- Zasebno opombo. Te povratne informacije niso prikazane v vašem vnosu, saj so namenjene samo vam.
Ko prejmete prva 3 mnenja, boste odklenili dosežke v številkah, ki nudijo vpogled v povratne informacije gostov. V meniju aplikacije Airbnb lahko dostopate do razdelka »Dosežki v številkah«.
Kako se osredotočiti na kakovost
Z Airbnbjevimi orodji za gostitelje lahko presežete pričakovanja gostov.
Zagotovite odlično storitev. Razmislite, kako prilagoditi svojo ponudbo in dati gostom občutek, da so bili pri vas dobrodošli in da je bilo zanje dobro poskrbljeno.
- Komunicirajte z gosti v zavihku »Sporočila«, da jih povprašate o željah, odgovorite na njihova vprašanja in ustvarite ponudbe po meri.
- Uporabite hitre odgovore, da preprosto prilagodite in pošljete pozdravno sporočilo po rezervaciji in nadaljnje sporočilo po opravljeni storitvi.
- Vključite dodatne podrobnosti, zaradi katerih bo vaša ponudba še bolj posebna.
Poskrbite, da bo vse potekalo gladko. Pokažite zanesljivost tako, da ste pripravljeni, določite jasna pričakovanja ter se pravočasno odzovete na sporočila gostov pred vsako storitvijo in po njej.
- Pripravite vse potrebno vnaprej. Če morate priti do gosta, razmislite o poti, da boste pravočasno prispeli. V koledarju na Airbnbju blokirajte čas med rezervacijami, da zagotovite dovolj časa za pot in pripravo.
- Načrtujte pošiljanje sporočil ob določenem času, na primer dan pred storitvijo, da bo gost vedel, kaj lahko pričakuje.
- Vklopite obvestila v aplikaciji Airbnb in nastavitvah naprave, da boste lahko redno spremljali sporočila.
- Če storitev nudite v prenočišču druge osebe, pustite prostor v enakem stanju, kot je bil ob prihodu.
Zagotovite odlično ceno. Konkurenčna cena je pomemben dejavnik, ko gre za razmerje med kakovostjo in ceno. V zavihku »Vnosi« lahko nastavite cene ali dodate popuste.
- Dodajte vsaj 3 ponudbe po različnih cenah, da gostom zagotovite več možnosti in dosežete cilje v zvezi z zaslužkom. Najboljša praksa je, da določite različne cene za osnovno, standardno in vrhunsko ponudbo.
- Morda lahko začnete z nekoliko nižjo ceno in jo prilagodite, ko si na Airbnbju ustvarite ugled z odličnimi ocenami in mnenji.
- Dodajte časovno omejene popuste, popuste za zgodnje rezervacije in popuste za velike skupine, da boste lažje privabili goste.
- Na Airbnbju in drugih platformah poiščite storitve, ki so podobne vašim, da primerjate lokalne cene in zagotovite konkurenčnost.
Poleg teh nasvetov o gostiteljski dejavnosti upoštevajte tudi Airbnbjeva osnovna pravila za gostitelje in varnostne pravilnike za gostitelje. V njih so opisana osnovna pričakovanja za zagotavljanje varnih in visokokakovostnih storitev.
Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za storitve na Airbnbju.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.