Kako povečati prepoznavnost ponudb
Ponudbe si predstavljajte kot elemente jedilnika, ki jih gostje lahko naročijo pri vas. Vsaki ponudbi boste dali ime, opis, fotografijo in ceno, da bodo gostje lažje razločevali, kaj ponujate.
Omogočanje izbire za goste
Dodajte vsaj 3 ponudbe po različnih cenah, da gostom zagotovite več možnosti in dosežete cilje v zvezi z zaslužkom. Najboljša praksa je, da določite ponudbe po osnovni, standardni in vrhunski ceni.
Vaše cene morajo odražati obliko, zapletenost in edinstvenost vsake ponudbe. Primer: fotograf v ZDA lahko ponuja polurno fotografiranje, ki stane manj kot 50 USD, prilagojeno portretno fotografiranje, ki stane med 50 in 150 USD, in družinsko fotografiranje, ki stane več kot 150 USD.
Gostje, ki iščejo storitve na Airbnbju, bodo v rezultatih iskanja videli vašo najnižjo ceno. Z osnovno ponudbo lahko privabite nove goste in ustvarite zanimanje za druge ponudbe.
Razmislite o tem, da bi gostom ponudili tudi različne možnosti za termine in lokacijo. Primer: kuhar lahko poskrbi za zajtrk iz ekološko pridelanih izdelkov, kosilo na kmečki tržnici ali večerjo s tremi hodi, kozmetičarka pa lahko ponudi nego obraza v lastnem zdraviliškem središču ali v gostovem prenočišču.
Dodajanje ponudb
Vsaka ponudba vključuje naslov, opis in fotografijo.
- Naslov: ponudbo opišite z nekaj podrobnimi in preprostimi besedami.
- Opis: začnite z jedrnatim in prepričljivim opisom storitve in vsega, kar vključuje. Izpostavite nekatere sestavine, tehnike, opremo ali materiale, zaradi katerih je ponudba posebna. Bodite čim bolj natančni, zaradi česar bo vaša ponudba izstopala.
- Fotografija: izberite že naloženo fotografijo ali dodajte novo. Osredotočite se na eno podrobnost ali osebo, ozadje pa naj bo preprosto.
Ko ustvarite ponudbe, jih lahko po potrebi uredite ali spremenite njihovo zaporedje.
Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za storitve na Airbnbju.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.