Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Kako preseči pričakovanja gostov

S pomočjo mnenj gostov bo vaša storitev na Airbnbju izstopala.
Avtor: Airbnb, datum: 13. maj 2025
Posodobljeno 13. maj 2025

Z odličnimi ocenami in pozitivnimi mnenji lahko pridobite več rezervacij in povečate zaslužek. Uporabite povratne informacije gostov, da izboljšate svojo storitev.

Razdelek »Dosežki v številkah« prikazuje vašo skupno oceno, javno objavljena mnenja, zasebne opombe in podrobne ocene za gostoljubje, lokacijo (kjer je to primerno), zanesljivost ter razmerje med kakovostjo in ceno.

Gostoljubje

Gostje cenijo, če je zanje dobro poskrbljeno in se počutijo dobrodošli. Potrudite se po najboljših močeh, da zagotovite visokokakovostno ponudbo in predvidite njihove potrebe.

  • Načrtujte pozdravno sporočilo. Poskrbite, da bodo imeli gostje pred začetkom storitve vse potrebne informacije. Fotograf lahko z vami deli natančnejše smernice in priporočila glede oblačil.
  • Izvedite več o gostih. Pošljite sporočilo, da izveste več o željah in potrebah gosta, da lahko prilagodite storitev. Ponudnik cateringa lahko gostom zastavi vprašanja o alergijah in prilagoditvah jedilnika.
  • Postavite se v kožo gosta. Nekateri gostje bodo morda prvič obiskali vaš kraj ali državo. Morda bodo potrebovali dodatno pomoč pri odkrivanju območja ali razumevanju lokalnih običajev. Bodite prijazni, ustrežljivi in vljudni pri komunikaciji.
  • S seboj prinesite dodatne potrebščine. Pripravite se na morebitne težave, kot so pokvarjeni pripomočki ali oprema ali pa gost, ki pozabi kaj pomembnega. Osebni trener lahko pripravi dodatne blazine za jogo.
  • Ostanite v stiku z gosti tudi po doživetju. Gostom pošljite sporočilo, da se jim zahvalite in se dogovorite o morebitnih nadaljnjih korakih. To lahko vključuje časovni okvir, kdaj bodo fotografije na voljo, ali pa recept za pripravo jedi, v kateri so gostje še posebej uživali.

Lokacija

Če v svojem podjetju ali javnih prostorih ponujate storitve, goste prosimo, da ocenijo lokacijo. Kozmetičar lahko poskrbi za nego obraza v svojem centru, fotograf pa lahko ponudi profesionalno fotografiranje v parku. Gostje cenijo prijetne in čiste prostore, ki so dobro opremljeni.

  • Poskrbite, da je udobje gostov na prvem mestu. Zagotovite varen in čist prostor, da bodo gostje uživali v storitvi. Masažni terapevt mora temeljito očistiti masažne prostore, da se bodo gostje lahko sprostili med masažo globokih tkiv.
  • Pošljite podrobna navodila za pot. Gostom jasno povejte, na kakšni lokaciji bo potekala storitev in kje se boste srečali z njimi. Razmislite o morebitnih težavah s parkiranjem in javnim prevozom. Če bo storitev potekala v skupnem prostoru, vključite navodila ob prihodu. Upoštevajte tudi potrebe glede dostopnosti. Na primer: Ali je lokacija profesionalnega fotografiranja dostopna z invalidskim vozičkom?

Gostov ne bomo prosili, da posredujejo povratne informacije o lokaciji, če se vi odpravite na njihovo lokacijo.

Zanesljivost

Gostje od gostitelja pričakujejo brezhibno izvedbo storitve. To pomeni, da določite jasna pričakovanja gostov, zagotovite pravočasno in jasno komunikacijo z njimi ter poskrbite za dobro organizacijo.

  • Bodite kar se da pozorni na točnost informacij. Poskrbite, da opisi in fotografije natančno odražajo to, kar bodo prejeli gostje. Frizer lahko opiše izdelke in tehnike, ki jih uporablja, ter vključi različne fotografije svečanih pričesk in frizur s kitkami, ki jih ponuja.
  • Bodite odzivni. Svoj redni delovni čas določite v zavihku »Vnosi«, da bodo gostje točno vedeli, kdaj ste razpoložljivi. Če si želite takoj ogledati sporočila gostov in nanje hitro odgovoriti, vklopite obvestila v aplikaciji Airbnb in v nastavitvah svoje naprave.
  • Načrtujte vnaprej. Pripravite vse potrebščine vnaprej, da zagotovite, da bo vaša storitev potekala po urniku. Kuhar lahko vnaprej nareže zelenjavo za juho, ki jo bo pripravil v gostovem domu.
  • Po potrebi najemite pomočnike. Če gostite veliko skupino ali ponujate bolj kompleksne storitve, boste morda želeli s seboj pripeljati pomočnika. Če vam bo pomočnik nudil podporo med izvajanjem storitve, morate o tem obvestiti svoje goste pravočasno, da lahko odpovejo rezervacijo brez dodatnih stroškov.
  • Pridite pravočasno. Če potujete na lokacijo gosta, načrtujte svojo pot in upoštevajte prometne razmere.
  • Spoštujte namestitev. Če storitev nudite na domu druge osebe, pustite prostor v enakem stanju, kot je bil ob prihodu.

Razmerje med kakovostjo in ceno

Gostje iščejo storitve, ki jim zagotavljajo odlično razmerje med kakovostjo in ceno. Razmislite o tem, kako lahko svoje ponudbe naredite še bolj posebne in vredne cene, ki jo plačajo gostje.

  • Vključite različne možnosti. Dodajte vsaj tri ponudbe po različnih cenah, da gostom zagotovite več možnosti in lažje dosežete svoj ciljni zaslužek. Najboljša praksa je, da določite ponudbe po osnovni, standardni in vrhunski ceni. Fotograf v ZDA lahko na primer ponudi polurno profesionalno fotografiranje, ki stane manj kot 50 USD, portretno fotografiranje po meri, ki stane med 50 in 150 USD, in družinsko fotografiranje, ki stane več kot 150 USD.
  • Prilagodite svojo ponudbo. Airbnbjeva orodja za pošiljanje sporočil vam olajšajo komunikacijo z gosti, saj lahko prilagodite svojo ponudbo in določite cene po meri.
  • Zagotovite vrhunsko storitev. Gostje bodo še posebej cenili, če boste uporabili kakovostnejše materiale in dodali dodatne elemente, zaradi katerih bo vaša ponudba še bolj posebna. Kozmetičar lahko v svojo storitev vključi brezplačno uporabo eteričnega olja.

Vsi gostitelji, fotografije in podrobnosti vnosa morajo izpolnjevati standarde in zahteve za storitve na Airbnbju.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
13. maj 2025
Vam je to kaj pomagalo?