Kako kar najbolje izkoristiti zavihek »Sporočila«

Preizkusite te nasvete za hitro in enostavno iskanje, pošiljanje in načrtovanje sporočil.
Avtor: Airbnb, datum: 1. maj 2024
Posodobljeno 3. feb. 2025

Zavihek »Sporočila« je nabiralnik na Airbnbju. Vsa sporočila o gostiteljski dejavnosti, potovanjih in komunikaciji z ekipo za podporo so odslej združena na enem mestu. Funkcije, ki so na voljo v zavihku »Sporočila«, vam omogočajo:

  • filtriranje in iskanje sporočil v nabiralniku,
  • pošiljanje in načrtovanje sporočil, vključno z vnaprej napisanimi predlogami, imenovanimi hitri odgovori,
  • komunikacijo z vsakim gostom v rezervaciji v enem pogovoru,
  • pošiljanje odgovorov v niti za dodatno preglednost,
  • urejanje in preklic pošiljanja poslanih sporočil,
  • uporabo potrdil o prebranih sporočilih, da boste na tekočem, kdaj gostje preberejo vaša sporočila,
  • odzivanje na sporočila z emotikoni.

Filtriranje in iskanje sporočil

Privzeti pogled prikaže vsa vaša sporočila na Airbnbju. Če želite filtrirati sporočila glede na vrsto sporočil, izberite razdelke Gostiteljska dejavnost, Potovanja ali Podpora.

V razdelku Gostiteljska dejavnost lahko uporabite tudi naslednje dodatne filtre:

  • Filter Neprebrano prikazuje samo neodprta sporočila.
  • Filter Etapa potovanja razvrsti sporočila glede na zahteve za rezervacijo, načrtovane rezervacije, trenutno število gostov ali pretekle rezervacije.
  • Filter Vnosi razvrsti sporočila po vnosu, če imate več kot enega.
  • Filter Označeno z zvezdico prikazuje samo sporočila, ki ste jih označili z zvezdico.

Če sodelujete s sogostiteljem, ste ambasador supergostitelj ali prirejate doživetje na Airbnbju, boste v zavihku »Sporočila« našli naslednje filtre:

  • Filter Sogostitelj prikazuje pogovore med vami in vsemi sogostitelji v vnosu.
  • Filter Ambasador supergostitelj prikazuje sporočila med vami in gostitelji, s katerimi ste se povezali.
  • Filter Doživetja vam omogoča, da preberete sporočila v zvezi z rezervacijami doživetij.

Uporabite filter Potovanja, če želite prebrati sporočila, ki jih pošiljate in prejemate kot gost. Uporabite filter Podpora, če želite preveriti pogovore z Airbnb podporo.

Ali iščete določen pogovor? Sporočila lahko iščete po imenih, ključnih besedah ali besednih zvezah. Rezultati iskanja upoštevajo vse uporabljene filtre in vam pomagajo hitreje poiskati pogovore.

Pošiljanje in načrtovanje hitrih odgovorov

Jasna in pravočasna komunikacija je temelj uspešne gostiteljske dejavnosti. V zavihku »Sporočila« lahko načenjate pogovore, posredujete informacije in odgovorite na vprašanja gostov.

Poskusite uporabiti funkcijo hitrih odgovorov, da si prihranite čas. Hitri odgovori so predloge sporočil za posredovanje pogostih informacij, da vam sporočila ni treba napisati od začetka. V zavihku »Sporočila« boste našli nekaj vnaprej napisanih sporočil, ki jih lahko pošljete gostom v podporo v ključnih trenutkih, na primer takoj po opravljeni rezervaciji. Hitre odgovore lahko uporabite takšne, kot so, jih uredite ali pa ustvarite svoje predloge po meri. 

Zavihek »Sporočila« deluje z uporabo umetne inteligence, ki razbere vprašanja gostov in samodejno predlaga hitri odgovor v odgovor na njegovo vprašanje. Predlagani odgovor se prikaže v pogovoru z gostom, vendar ga lahko preberete samo vi.

Predlagani hitri odgovor boste lahko takoj pregledali, uredili in poslali gostom ali pa zanj nastavili poznejši čas pošiljanja. Bližnjice, ki so na voljo v predlogah, ob pošiljanju sporočila samodejno vnesejo določene podatke o rezervaciji in prenočišču, kot so lokacija, ime gosta in čas prihoda. Prepričajte se, da ste v svojem vnosu navedli popolne podatke in jih posodobili, sicer sporočila s praznimi bližnjicami ne bodo pravilno poslana.

Ko se približuje čas za pošiljanje načrtovanega sporočila, boste v pogovoru z gostom prejeli opomnik. Če sporočilo vsebuje informacije, ki ste jih že delili z gostom, imate možnost, da prilagodite vsebino sporočila oziroma prekličite pošiljanje sporočila.

Več o uporabi hitrih odgovorov, s katerimi si lahko prihranite čas

Komunikacija s skupino

Za vsako rezervacijo se v zavihku »Sporočila« odpre nov pogovor. 

Gost, ki je opravil rezervacijo, lahko povabi druge polnoletne goste, ki potujejo z njim, da se pridružijo rezervaciji. Gostje, ki sprejmejo povabilo, so dodani v nit pogovora, vi pa pošljete sporočila celotni skupini. Gostje lahko preberejo vsa sporočila, tudi če se pridružijo kasneje, zato vam ne bo treba ponovno pisati in pošiljati istega sporočila.

Če želite prebrati več informacij o rezervaciji in vsebini pogovora ter preveriti seznam vseh udeležencev, se dotaknite gumba Podrobnosti. Če želite dostopati do profila gosta in izvedeti več o tem, koga boste sprejeli v svoje prenočišče, izberite fotografijo gosta.

Uporaba drugih funkcij v zavihku »Sporočila«

V zavihku »Sporočila« boste našli več funkcij za upravljanje pogovorov, vključno z odgovori v niti pogovora, orodji za urejanje, potrdili o prebranih sporočilih in odzivi z emotikoni.

  • S pomočjo odgovorov v niti lahko začnete pogovor, ko odgovarjate na sporočilo, s čimer se vaš odgovor prikaže pod prvotnim sporočilom.
  • Orodja za urejanje vam omogočajo, da sporočilo uredite v 15 minutah po tem, ko ste ga poslali, pošiljanje sporočila pa prekličete v 24 urah.
  • Filter »Potrdilo o prebranih sporočilih« prikazuje, ali so gostje ali drugi prejemniki prebrali vaša sporočila, razen če so to funkcijo izklopili v nastavitvah računa.
  • Na sporočilo se lahko odzovete z emotikoni, kot so smeško, srce, dvignjeni palec, plosk z rokama ali smejoč obraz, da potrdite, da ste ga prebrali.

Vprašanja in odgovori glede uporabe zavihka »Sporočila«

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
1. maj 2024
Vam je to kaj pomagalo?